Hakutulokset

1. Ei nimeä

Kipeä kyhmy rinnassa.

mastopatia kyhmyt ovat kipeitä, samoin kystat, syöpäkyhmyt harvoin kipeitä, mutta asia varmistuu ultraäänellä jos olet alle 30 v. ja mammografialla yli 30 vuotiailla
  2. Ei nimeä

no mitä 3kk osaavat

Niin ja nukkumisesta, nukkuu 9 h putkeen yöllä heräämättä n. klo 21-06 aika tarkkaan joka yö.
  3. Ei nimeä

no mitä 3kk osaavat

No, jospas vastaisin oikeastikin ;). Meillä: jutellaan hymyillään & vähän jo tirskutaan äänekkäämmin tartutaan leluihin (ensikokeiluja..), esim. pupun korviin jne. mistä saa helposti kiinni kovasti on kiinnostunut esim. pehmokirjasta, haluaa katsella, vaihtaa sivua ja yleensäkin esim...
  4. Ei nimeä

no mitä 3kk osaavat

pesee hampaat, pissaa pottaan, pukee itse, käy töissä =). Sori, oli vaan jotenkin niin kehumisen meininki..
  5. Ei nimeä

hierojalle?

Itse olen viikolla 33 ja olen muutaman viime viikon aikana käynyt useamman kerran hieronnassa. Ko. fysioterapeutti tosin tietää hyvin, mitä tekee eli asiakkaana on ollut paljon raskaana olevia. Hieronta tapahtuu kyljellään ja on aika tavalla erilaista kuin normaalioloissa (enemmän venyttävää ja...
  6. Ei nimeä

keskenmeno oireeton

Mulla on nyt sellainen tilanne, että mahdollisesti sikiön kehitys kohdussa on pysähtynyt. Ultran mukaan viikkoja 8+ jotain. Pari viikkoa seurataan, sinä aikana pitäisi tulla ulos itsekseen. Onko tämä miten yleistä? yleensä keskenmenoista puhuttaessa olen kuullut siihen liitettävän runsaan...
  7. Ei nimeä

Värityskirjoja yms. linkkejä

Tässä myös ihan käypä linkki... http://www.ivyjoy.com/coloring/search.html
  8. Ei nimeä

miehen tilitystä

Joulu saapuu taas ja lahjojen hankinta Mielessä. Pistää miettimään mitä sitä avopuolisolle ostaisi. Viime jouluna oikein nautin ostamisesta, ostaisin kaikkea kivaa ja seksikästä. Tänä jouluna ei paljoa kiinnosta! Oemme olleet yhdessä jo lähes kymmenen vuotta. Meillä on kaksi pientä lasta ja...
  9. Ei nimeä

en tiedä miten toimia..

no huijaa sitten jos oikein siltä tuntuu. elä valita ukkosi pussailusta jos ite olet valmis tuomoseen hommaan. :kieh:
  10. Ei nimeä

mitä tää on

No etkö voisi puhua miehellesi sitten siitä, ettei hän tarpeeksi huomio sinua? Jos "rakkaustankin" bensa on lopussa, niin helposti sitä bensaa on ottamassa muualta. Ja kun sitä sitten saa, niin silloin roihahtaa. Nyt vaan keskustelemaan. (Tulipas runnollista tästä) Sinun on myös tärkeää täyttää...
  11. Ei nimeä

en tiedä miten toimia..

hyvän omantunnon kans on paljon helpompaa elää, kuin huonon.
  12. Ei nimeä

mitä tää on

kuullostaa hullulta, mutta juttele oman miehesi kanssa asiasta. Näin ainakin jossain parisuhde kirjoissa on opastettu tekemään. Jos sinun ja miehesi suhteessa on sitä jotain, niin se kestää, vaikka kerrotkin tunteistasi. Entä onko teidän suhde muuten ok? Jotenkin tuntuu, että jossain pitää vähän...

Yhteistyössä