Hakutulokset

  1. J

    Joulukuiset 2018

    Mäkin ilmoittaudun mukaan, laskettu aika 9.12 ja neljäs lapsi. Huomenna olis ar-ultra niin näkee onko sielä ketään :)
  2. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mä kävin jo yhdessä ja tehtiin mahan päältä ja alakautta. Kannattaa kattoo niitä ultria et tekiskö sairaanhoitaja jossain, erikoislääkärin käynnit maksaa paljon enemmän :) Mulla keskiviikkona uus ultra, viimeks ei syke näkyny joten täytyy toivoo et nyt näkyy. Tai nyt ois pakko jo näkyä jos...
  3. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mä testasin kans precheck testillä, saa melki kaikista kaupoista ja maksaa 2,5€ ja on kaks kpl liuskoja :) mulla näytti plussaa tapanina ja sinä päivänä ois vasta pitäny menkat alkaa
  4. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Minä oon ollu kans erityisen veemäinen viimesen viikon, ottaa päähän ihan kaikki! Ja pahoinvointi alkaa hiipiä tännekin, päivät menee just mutta iltasin tää alkaa oleen kaamea, ei meinaa unta saada.
  5. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Eipä Tampereellakaan noita saa, en oo vaan ihan varma raskauden kestosta niin mennään sitä tarkistaan. Ultra on siis tulevana torstaina ja sillon pitäis mun käsityksen mukaan olla 6+0, saa nähä pitääks paikkansa. Onks täällä muuten muita rh-negatiivisia odottajia?
  6. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tuulimuna, inhoon tota ennakoivaa kirjotusta
  7. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mä oon tehny aikasemmista vaan haamut ja tossa ne nyt silti on ☺ tosin oon ihan paniikissa itekki ku niin lievät oireet poikien raskauksiin verrattuna että pelottaa että onko sitä edes raskaana pääsin kunnalliseen onneks varhaisultraan ja se ois viikon päästä et ehkä sitä sillon uskaltaa jo...
  8. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mä liityn kans joukkoon. Mulla kolmas tulossa, vähän vielä shokissa kun tuli vähän yllätyksenä mutta kuitenkin onnellinen että näin kävi tapaninpäivänä tein testin ja selkeä plussa tuli. La 1.9 /25v /3. lapsi / TAYS

Yhteistyössä