Hakutulokset

1. J

Kesäkuiset2018 joulukuunketju

Mulla muuttui la 26.6 nt-ultrassa...ja facebook-ryhmä kiinnostaisi myös! Infotkaa joku, jos on perustettu uusi. En vielä joulukuussa uskaltanut liittyä, mutta nyt kun pikkuisen liikkeet tuntuneet jo jonkin aikaa, niin uskaltaa jo alkaa haaveilla kunnolla :)
  2. J

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Heippa! Täällä aika hiljaisen oloista, mutta tuttujakin näkee! Että moi @Vesinokkaeläin :LOL: Täällä menossa rv 19+6 eli huomenna tulee puolet täyteen :) Ihmeellistä kuinka aika on mennyt...vastahan plussasin :LOL: Rakenneultra odottaa torstaina ja jännittää hulluna, että kumpikohan sieltä...
  3. J

Kesäkuiset

Eilen käyty ar-ultrassa terveystalolla ja siellähän se pikkunen oli :love: Sydänkin löi jo ja kaikki muutenkin kunnossa. 7+4 vastasi kooltaan ja samaa olen itsekin laskeskellut oviksen perusteella :) La ois 23.6.2018 eli juhannusvauvaa olis tulossa :LOL: Gyne kehoitti lähtemään aikaisin...
  4. J

Kesäkuiset

Voisin minäkin vihdoin hiipiä tänne puolelle haaveilijoista :) Plussasin jo viime viikolla ja nyt menossa rv 5+0 menkoista laskettuna. Välillä oon testannut vielä ja viimeksi toissapäivänä :LOL: Vahva viiva näkyi jo ja olojakin on ollut, niin eiköhän tuolla jotain tapahdu :love: Kauhea pelko...
  5. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Voi ei @tilliina ja @Kajo88 :( Nyt viikonloppuna rentoudutte ja otatte vaikka viiniä :) @voittamaton La ois menkoista laskettuna 22.6.2018 eli juhannusbeibi ois tulossa :LOL: Tuleepahan erilainen juhannus, jos tämä nyt hyvin menee. Ar-ultraan aion ehdottomasti mennä joskus rv 7+ :) Maksakoot...
  6. J

Voi ei @tilliina :cry: Aina on toivoa ennen, jos ei vuotoa näy :) @Kajo88 testaa huomenna :) Luulis jotain jo näkyvän testissä, mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon vaikkei näkyiskään (y) Täällä puskee semmoset olot päälle, että jotain tuolla masussa tapahtuu :love: Tein testin vielä ihan...
  7. J

@Pihlatar Oon tykänny chileläisistä punkuista ja rypälelajikkeella carmenere (joku heittomerkki pitäis olla yhden e:n päällä, mutta kuitenkin :LOL:). Aikasemmin en itsekään oikein punkuista tykännyt, mutta kun maistoin tuosta rypälelajikkeesta tehtyä punkkua, nii olin, että "voiko olla näin...
  8. J

Kiitos kaikille onnitteluista! Toivotaan, että pieni pysyy matkassa :love: @Jennipä mulla on joku 11-12. Jännä että jo nyt tuli plussaa, mutta ehkä se on hyvä merkki nii hormoni nousee :) Jotenki epäuskoinen olo, mutta se johtuu varmaan siitä ku ollu noita kemiallisia pari kappaletta. Niissä en...
  9. J

Haha, jätin aamulla ton testin pöydälle nii ei mies ollu sitä huomannu :LOL: Vissiin tullu kiire lähtö töihin :ROFLMAO: No tässä ei nyt voi enää olla epäselvyyttä...apua (n) http://aijaa.com/cBdTGt Pysyttelen vielä kuitenkin teidän seurana ku pelottaa kauheesti vaikka lieviä oireitakin...
  10. J

http://aijaa.com/dGa7Ig Tuo on päivältä...kuviin huono saada, mutta kyllä mää tuossa näin toisen viivan kans. Pelottaa hirveästi, että menkat alkaakin normaalisti muutaman päivän sisään :unsure:
  11. J

Tosiaan tässä kierrossa join punkkua dpo 3-6, niin en tiiä auttoko se. En vielä uskalla iloita ku on aikasemminkin oon saanu haamuja...:unsure: Vasta sitten uskallan huokasta ku nään tummat viivat testissä. Heräsin ku unet vähän hukassa nii tämmöinen tuli ku testin tein http://aijaa.com/uCpNrd...
  12. J

Omg, ihan haalea vaalea haamu tuli testiin :eek: Nyt pelottaa, jos onki kemiallinen...oireitakin on vähän. Alamaha jännän tuntonen, ihan erilainen ku ennen menkkoja ja sitten pissattaa koko ajan. Tai on semmonen lievä paineen tunne nii tuntuu ankealle pidätellä hirveen pitkään :LOL: Laitan...
  13. J

@eevas minä just haluan tietää, että onko edes ollut kiinnitymisyritystä niin on sitten vähän "dokumenttia" jos joutuukin menemään hoitoihin :) Viime kuussa oli jotain kiinnittymisyritystä, kun testit haamuili ja mieskin ne näki. Tympeäähän se on ku ensin toiveet nousee ja sitten tulee ryminällä...
  14. J

Minä oon juonu ihan normaalisti ennen ovista, mutta oviksen jälkeen oon vähentäny ja nyt en oo juonu muuta kuin ne punkut. Tää on mun tapa ja rauhottaa mua, mutta minusta voi juoda muutamia annoksia myös oviksen jälkeen :) Viimeistä yötä valvotaan...meillä siis on aina 3-4 yövuoroa peräkkäin...
  15. J

Tervetuloa uusille! :) ja pahoittelut @ananasbananas ja @voittamaton uuteen kiertoon joutumisesta! Teille jos kelle olisin plussaa toivonut :) Sulle kävi @voittamaton sama ku mulle viime kierrossa eli sain useammankin haamun, mutta ne sitten vaaleni pois ja menkat alko 1-2 päivää myöhässä...
  16. J

@ronso minä käytin greippimehua hetken aikaa, mutta lopetin sitten. Nyt oon juonu lasin punkkua illalla auttamaan kiinnittymistä. Kyllä voi kaikkeen humputuksiin sortua :LOL: No, on ainakin kokeiltu nyt. Vehnänalkioöljyä tekis mieli kans kokeilla. Dpo 4, odottelua eikä mitään ihmeellisiä...
  17. J

Täällä valvotaan ku ei hemmetti mitkä oviskivut o_O Tein tänään päivällä todella vahvan ovisplussan (testiviiva oli paljon vahvempi kuin kontrolli) ja oireet kyllä viittaa ovulaatioon vahvasti. Teen noita testejä oman mielenrauhani vuoksi ja en tiiä teenkö enää ensi kierrossa (jos siis tulee...
  18. J

Mulla on täällä peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta @voittamaton (y):love: @tilliina Ihanaa, että julkisellakin välillä yllätetään positiivisesti :) Mulla ei julkisella (no, naisten tautien poliklinikka) tehty muuta ku ultralla katottiin, että kaikki ok. Se oli viime vuonna sen keskenmenon...
  19. J

Täällähän on monella piinapäivät menossa :) Tsemppiä piinailuihin (y) Täällä ollut taas semmonen masentava päivä. Kuulin taas uuden raskausuutisen ja tämäkin tärpännyt ekalla kerralla. En tiiä miten tulee semmonen rikkinäinen olo ku itellä ei raskaus oo alkanut. Jotenkin pisti kaiken peliin...
  20. J

Meillä on @tilliina suunnilleen samoihin aikoihin ovis tulossa, mulla flo ennustaa torstaille :) Mutta saa nähä meneekö ohi ku miehestä johtuvista syistä jouduttu käyttämään kortsua :unsure: Ei siis mitään "en tiiä haluanko lasta vai en" vaan terveydellinen syy sanoisko näin. Harmittaa, mutta...

Yhteistyössä