Hakutulokset

  1. S

    Nytkis

    saitko kuvat koneelle? :whistle:
  2. S

    PK:n täti kehotti pukemaan lapsille pitkähihaisia..

    Kai sieltä lasten varavaatteiden joukosta löytyy se pitkähihainen, jos tädit sitä kaipaa? Pojalla ainakin päiväkodissa varavaatetta joka lähtöön ja riittävästi. Oli vielä syyskuun lopussa shortsitkin lokerossa, kun en muistanut viedä kotiin aiemmin. :ashamed:
  3. S

    G: Tykkäätkö paksuista hiuksista? Haluaisitko itsellesi?

    Tykkään paksuista hiuksistani. :D Nyt vaan pitäisi käydä leikkaamassa lyhyemmäksi, kun pituutta kasvanut liikaa ja hiukset painaa.
  4. S

    PK:n täti kehotti pukemaan lapsille pitkähihaisia..

    Siis täh???? T-paitaa ei saa pitää pitkähihaisen collegen alla?
  5. S

    miks kone ei tunnista muistikorttia???

    Mikä ohjelma sul on käytös? Testaa jonkun toisen kans... Tai sit aja kameran ajuri-ohjelma uudelleen, sinne voinu päästä virus. Niin kävi kerran omalla koneella.
  6. S

    Mitä jos lapset vaatteet katoaa päiväkodissa?

    Meillä pari kertaa kadonnut paitoja ja hanskoja ja yleensä olleet naapurin lokerossa ja saatu takaisin. Osa vähän viiveellä, kun ei ole heti huomannut reppua tutkia tms. Ihan kiva, kun naapurin kanssa ihan samanlaisia ja kokoisia hanskojakin. Kannattaa siis kysyä naapurilokeroiden omistajilta...
  7. S

    miten nuo pk:t voi olla ihan erit (huutis..)

    pyydä lähettämään pakettina niin tulee halvemmaks.
  8. S

    Apua, kun on mennyt rahaa lasten vaatteisiin.. niin ihania ne on =/ (ihanaa peppi vaatetta)

    Siis kyllä pojille löytyy vaikka mitä kivaa. Varsinkin retroja... Mulla menee rahat lähinnä ulkolaisiin nettikauppoihin kun niissä isommat valikoimat mitä Suomessa. :D
  9. S

    Kävin sitten elämäni ensimmäisen kerran

    Mä en käytä muuta kuin farkkuja eli ei varmaan kannata mennä... :whistle: Kerran kävin seurakunnan kerhossa kun olin vielä hoitovapaalla ja tosi rauhassa sai istuskella. Ehkä olis lämmenny pikku hiljaa porukat mut aika oli huono niin jäi sit käymättä.
  10. S

    vasenkätisistä tulee skitsofreenejä

    No hyvä et ainakin musta tulee jotain... :laugh:
  11. S

    Pleikka ilta tiedossa....

    Mul on ollu pleikka2 jo vuosikausia ja ihan itteäni varten joskus hankkinu. Tai silloin oli yhteinen harrastus exän kanssa ja nyt itse jatkanut. En vaan jaksa noita autopelejä vaan lähinnä seikkailuita ja kunnon mäiskintää. Pääsee eroon aggressioista. :D Poika, 1.5 v, on jo kovin pelaamassa...
  12. S

    Noudatatko lelujen "ikämääräyksiä"?

    Poika tykkää tällä hetkellä eniten leluista ei alle 3 vuotiaille ja ikää 1.5 v. En tietty anna pienimpiä kun menee kumminkin suuhun mut muuten. =)
  13. S

    Miten poistetaan googlesta tietoja?

    Työkalut -> poista selaushistoria -> poista lomaketiedot. Sillä häviää kirjoitetut haut...
  14. S

    Noin 1.5 vuotiaan normaali ruumiinlänpö?

    Elikkäs kiinnostaisi tietää mitä muitten 1.5 vuotiailla on normaali ruumiinlämpö kainalosta mitattuna? Tässä kun on pojan kanssa oltu kotona tähän saakka, niin ei ole kuumetta pahemmin tarvinnu mitata mut nyt aloitettu päiväkodissa ja kuumetta + flunssaa liikkeellä niin olishan se hyvä...
  15. S

    Onko Piltti keräilykampanjoita useamman kerran vuodessa ?

    Viimeks oli niitä legoja ennen kirja-keräystä. Ja se loppu tammikuussa ja eiks toi kirjakeräys alkanu huhtikuussa eli varmaan loppuvuodesta uus keräys jos jotain tulee.
  16. S

    Te jotka olette/olette olleet päiväkodissa töissä: Vietkö omat lapsesi päiväkotiin

    Mä sain perjantaina pojan ekan piirrustuksen. :D Ollut päiväkodissa hoidossa siihen mennessä yhteensä 6 päivää.
  17. S

    G: Missä känny yöllä?

    Sängyn vieressä äänettömällä.
  18. S

    Te jotka olette/olette olleet päiväkodissa töissä: Vietkö omat lapsesi päiväkotiin

    Pakkohan se on viedä, kun ei perhepäivähoitajilla ei ole paikkoja vapaana täs lähettyvillä. Ja mieluummin päiväkotiin kun huonolle hoitajalle. Itsellä kokemusta perhepäivähoitajista omasta lapsuudesta sekä hyvässä että pahassa.
  19. S

    asiakaspalvelijat.. Vittumaisimmat asiakkaat?

    Tietyt julkkikset, kun luulee olevansa parempia kuin tavalliset ihmiset. :whistle: Yks teki ravintolan omistajalle valituksen kun en ottanu heti tilausta yhtenä kesän kiireisimmistä päivistä. Mulla kun oli muitakin asiakkaita, jotka oli tulleet ennen. Tapahtumasta aikaa jo useampi vuosi.
  20. S

    Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

    Meillä oli alkuvuodesta terveyskeskuksessa ilmoitus, että ei kätellä noron ja rotan tartuntojen takia. Oliskohan siitä jääny?

Yhteistyössä