Hakutulokset

  1. V

    Beauty europe-verkkokaupasta kokemuksia?

    Tilasin joulukuun puolessa välissä Beautyeurope.eu-sivustolta ja toimituksen piti olla 3-7 päivän sisällä. Tilaamaani tuotetta ei ole näkynyt eikä kuulunut. Olen nyt viikon sisällä kolme viestiä lähettänyt ja kysynyt, missä tilaukseni viipyy, mutta en ole saanut vastausta. Olenko nyt tullut...
  2. V

    Jääkö poliisille merkintä, vaikkei rikosta otettaisi tutkintaan?

    Jos tekee jostakusta rikosilmoituksen/tutkintapyynnön, mutta pyytää jälkikäteen (ennen tutkinnan aloittamista), ettei tapausta oteta tutkintaan, jääkö henkilön (josta ilmoitus tehty) tietoihin näkyviin tämä tehty ilmoitus?
  3. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Se kutsui itsensä tavallaan kylään mun luo tänäiltana. Kului puolesta tunnista tuntiin niin alettiin pussailla ja siitähän se sitten eteni seksiksi. Sen jälkeen lähdettiin vielä isommalla porukalla baariin. Tosi hyvät fiilikset jäi... Oli ihana halailla ja pussailla ja se oli ihanan hellä...
  4. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Höh. No eihän tässä nyt mikään loppuiän suhde mielessä olekaan :) Johan tästä on mun mittakaavalla tullut jotain: kaksi kivaa iltaa.
  5. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Haha, en aio näin toimia :D
  6. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Hah, tästä tuli mieleen, kun olin kerran ekoilla treffeillä yhden miehen kotona ja kun järsittiin hapankorppua keittiön pöydän ääressä, mies katsoi silmiin ja kysyi "Mennäänkö vähän pussailemaan?" Menin itse vähän änkäksi, ja mies kysyi, oliko liian suora ehdotus. Mutta sitten vaan nyökyttelin...
  7. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    No nyt käyn ihan kuumana kun kelaan tätä skenaariota päässä :LOL: Lääh. Me ollaan jo kaksi kertaa vähän sivuttain halattu. Oli ihan outoa, tai siis tosi ihanaa, kun se tuli paikalle, niin kävelin vaan sitä vastaan ja spontaanisti laitettiin kumpikin yksi käsivarsi toistemme ympärille. Vaikka...
  8. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Jotenkin tuntuu, että onko väärin, kun hän ei tiedä, että olen 7 vuotta vanhempi. Ja kun erokaan ei valitettavasti ole vielä voimassa. Mutta toi oli tosi mielenkiintoista, mitä sanoit, että sosiaalisilla ihmisillä on kemiaa aika monien kanssa! En olekaan ajatellut sitä noin... Ja kun tosiaan...
  9. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Kysynkö näillä sanoilla ("halailla ja pussailla"):D? Onko liian tyrkkyä tai epätoivoista? Vaiko kunnioitettavaa rohkeutta? Pyydänkö sen jonnekin hämärään nurkkaan piiloon katseilta? Ehkä se kuitenkin haluaa metsästää, joten voi olla, että odotan sen aloitetta... Ääh en malta odottaa viikkoa...
  10. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Kiitos :love: Mutta jos se kysyy mun ikää, niin kyllä mua vähän hirvittää se reaktio. Mutta ei voi mitään! Nyt aion vaan irrottautua näistä kahlitsevista ikäkäsityksistäni. Ei tästä kai mitään parisuhdetta voi varmaan tulla, mutta tämä ilta oli niin ihana. Ihan uskomattoman söpö mies, uuuuh...
  11. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Viikko vierähti taas ja arvatkaa mitä? Se oli tänään paikalla! Oon aivan tohkeissani, kävelin kotiin varmaan 20 senttiä maanpinnan yläpuolella. Oltiin osan aikaa porukalla ulkona ja se otti mua käsistä kiinni lämmittääkseen mun käsiä ja nosti mut yhden korkean aidan yli :love:. Täytyy sanoa...
  12. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Asun pääkaupunkiseudulla :) En tiedä mitä tarkoitat ehtimisellä, mutta tämä toinen tyyppi käy tapaamisissa viikoittain kuten mäkin, ja ollaan nyt useamman kerran jo tavattu ja lähdetty yhtä matkaa kotiin (siis kumpikin omiin koteihimme). Ei kyllä varmaan sovelluta toisillemme romanttisessa...
  13. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Ehkä ens viikolla? (y);) Mutta sain mä illan päätteeksi sentään halin yhdeltä toiselta kivalta tyypiltä, jonka kanssa meistä on tulossa kaverit :)
  14. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Viikko meni ja no, eihän se sit ollut siellä tällä kertaa :rolleyes:
  15. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Enpä kyllä tiedä näistä sukupuolieroista. Henk.koht. on ollut järjettömän vaikeaa, ja asiaa on tullut käsiteltyä todella monella tavalla, omassa päässä ja muiden ihmisten avulla. Ei tämän kuitenkaan mikään kärsimyskilpailu ole tarkoitus olla. Ja kun eroon on sellaisia syitä kuten väkivalta...
  16. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Kiitti :)
  17. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Kiitos vahvistuksesta! Jotenkin kai oon niin tiukan moraalin ihminen, että mietin tämmöisiä... Mutta katotaan, tuleeko mies ensi viikolla paikalle ja onko kiinnostus vielä tallella. Tuntuu kyllä aika hienoltakin, että alan näköjään tuntea kiinnostusta muita ihmisiä kohtaan. Aika monta kuukautta...
  18. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Mikä vitsi tämä nyt oli?
  19. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Aah, synninpäästö, kiitos :)

Yhteistyössä