Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

Asun pääkaupunkiseudulla :) En tiedä mitä tarkoitat ehtimisellä, mutta tämä toinen tyyppi käy tapaamisissa viikoittain kuten mäkin, ja ollaan nyt useamman kerran jo tavattu ja lähdetty yhtä matkaa kotiin (siis kumpikin omiin koteihimme). Ei kyllä varmaan sovelluta toisillemme romanttisessa mielessä (erilaiset mielenkiinnonkohteet ja elämäntyylit), mutta tykkään hänen seurastaan. Tulee jotenkin kotoisa ja iloinen olo kun näen hänen tulevan paikalle :)
 
Viikko vierähti taas ja arvatkaa mitä? Se oli tänään paikalla! Oon aivan tohkeissani, kävelin kotiin varmaan 20 senttiä maanpinnan yläpuolella. Oltiin osan aikaa porukalla ulkona ja se otti mua käsistä kiinni lämmittääkseen mun käsiä ja nosti mut yhden korkean aidan yli :love:. Täytyy sanoa, että tuntui tosi tosi ihanalta. Sisällä se istui niin että sen jalat kosketti mun jalkoja... Tultiin osan matkaa samoilla julkisilla kotiin ja yhdessä vaiheessa se sanoi tai teki jotain, että menin ihan ujoksi/lukkoon. Se kallisti päätään ja katsoi mua silmiin ja kysyi "mitä tapahtu?" Katsoin takaisin ja vastasin vaan hymyillen "ei mitään", vaikka todellisuudessa mun ois tehnyt vaan mieli suudella sitä. Ufffff.

Mutta sitten tulee se mutta. Se on 7 vuotta mua nuorempi. Kuulin, kun yksi toinen paikalla ollut kysyi sen ikää. Huokaus. Kyllä se on alle 25-vuotiaalle miehelle melkoinen kynnys. Why oh why?
 
IKäero ei nyt merkitse mitään. Nauti ihastuksesta ja toivottavasti homma etenee.
Kiitos :love:

Mutta jos se kysyy mun ikää, niin kyllä mua vähän hirvittää se reaktio. Mutta ei voi mitään! Nyt aion vaan irrottautua näistä kahlitsevista ikäkäsityksistäni. Ei tästä kai mitään parisuhdetta voi varmaan tulla, mutta tämä ilta oli niin ihana. Ihan uskomattoman söpö mies, uuuuh!

Voinko mä vaan sanoa sille seuraavalla kerralla, että voitaisko vähän halailla ja pussailla? :LOL:
 
vierailija
Kiitos :love:

Mutta jos se kysyy mun ikää, niin kyllä mua vähän hirvittää se reaktio. Mutta ei voi mitään! Nyt aion vaan irrottautua näistä kahlitsevista ikäkäsityksistäni. Ei tästä kai mitään parisuhdetta voi varmaan tulla, mutta tämä ilta oli niin ihana. Ihan uskomattoman söpö mies, uuuuh!

Voinko mä vaan sanoa sille seuraavalla kerralla, että voitaisko vähän halailla ja pussailla? :LOL:
Tietty voit ja kantsiikin. Mene lähelle niin mies ei voi vastustaa...
 
Tietty voit ja kantsiikin. Mene lähelle niin mies ei voi vastustaa...
Kysynkö näillä sanoilla ("halailla ja pussailla"):D? Onko liian tyrkkyä tai epätoivoista? Vaiko kunnioitettavaa rohkeutta? Pyydänkö sen jonnekin hämärään nurkkaan piiloon katseilta? Ehkä se kuitenkin haluaa metsästää, joten voi olla, että odotan sen aloitetta... Ääh en malta odottaa viikkoa! Yksi pusu niin oisin ihan onnessani, vaikka se sitten jäisikin siihen. Mutta nyt on kyllä mielenkiinto heränny liikaa, että pakko olisi kokea, miltä se tuntuisi :love:
 
Nyt en ymmärtänyt mitä väärää tuossa olisi? Tuollaista sattuu silloin kun kemiaa on ja loppupeleissä ainakin sosiaalisilla ihmisillä sitä on aika monien kanssa.
Jotenkin tuntuu, että onko väärin, kun hän ei tiedä, että olen 7 vuotta vanhempi. Ja kun erokaan ei valitettavasti ole vielä voimassa.

Mutta toi oli tosi mielenkiintoista, mitä sanoit, että sosiaalisilla ihmisillä on kemiaa aika monien kanssa! En olekaan ajatellut sitä noin... Ja kun tosiaan aiemmin oon ollut paljon ujompi, mutta nyt nautin ihan älyttömän paljon uusiin ihmisiin tutustumisesta! Ne hetket on mun viikon kohokohtia. Se tunne on tosi hieno, kun joillain on samanlaista energiaa kuin itsellä :) Innostun siitä ihan älyttömästi! Ja kuitenkin olen introvertti, mutta tosi sosiaalinen sellainen.
 
vierailija
Monet nuoret miehet käy ihan kuumana vanhempiin naisiin ja tämä yksilö tuntee selvästikin jo vetoa sinuun. Tuossa vaiheessa ei enää kannata mitään lupia kysellä. Sopivan tilaisuuden tullen vain jumitat mieheen kiinni, katsot silmiin ja halaat. Mikäli mies ei juokse karkuun, niin pussaat, mikäli tämä ei ole sitä jo ehtinyt tekemään sinua ennen.
 
Monet nuoret miehet käy ihan kuumana vanhempiin naisiin ja tämä yksilö tuntee selvästikin jo vetoa sinuun. Tuossa vaiheessa ei enää kannata mitään lupia kysellä. Sopivan tilaisuuden tullen vain jumitat mieheen kiinni, katsot silmiin ja halaat. Mikäli mies ei juokse karkuun, niin pussaat, mikäli tämä ei ole sitä jo ehtinyt tekemään sinua ennen.
No nyt käyn ihan kuumana kun kelaan tätä skenaariota päässä :LOL: Lääh. Me ollaan jo kaksi kertaa vähän sivuttain halattu. Oli ihan outoa, tai siis tosi ihanaa, kun se tuli paikalle, niin kävelin vaan sitä vastaan ja spontaanisti laitettiin kumpikin yksi käsivarsi toistemme ympärille. Vaikka eihän me oltu kuin kerran kaksi viikkoa sitten tavattu eikä edes paljoa toisillemme puhuttu. Jotenkin ihan älyttömän nopeeta toimintaa... Se miten se pyysi että annan käden, ja sitten me vaan molemmat toijotettiin niitä käsiä varmaan puoli minuuttia ja kosketeltiin ja mietittiin kummalla on kylmemmät kädet. Ja se kokeili vähän mun takin hihan sisäpuolelta mun rannetta. Hrrrrr, lisää, kiitos!

Mut nyt kyllä jos ei se ensi viikolla tuu paikalle ni en kyllä ala :ROFLMAO:
 
vierailija
Kysynkö näillä sanoilla ("halailla ja pussailla"):D? Onko liian tyrkkyä tai epätoivoista? Vaiko kunnioitettavaa rohkeutta? Pyydänkö sen jonnekin hämärään nurkkaan piiloon katseilta? Ehkä se kuitenkin haluaa metsästää, joten voi olla, että odotan sen aloitetta... Ääh en malta odottaa viikkoa! Yksi pusu niin oisin ihan onnessani, vaikka se sitten jäisikin siihen. Mutta nyt on kyllä mielenkiinto heränny liikaa, että pakko olisi kokea, miltä se tuntuisi :love:
Ehkä se on viisainta tehdä mieluummin teoilla kuin sanoilla. Mies voi mennä paniikkiin jos sille sanoo: "mennäänx pussaileen nurkan taa?" Mutta eihän se millään pysty vastustaan jos taluttaa nurkan taa ja alkaa pusutteleen...
 
vierailija
Kysynkö näillä sanoilla ("halailla ja pussailla"):D? Onko liian tyrkkyä tai epätoivoista? Vaiko kunnioitettavaa rohkeutta? Pyydänkö sen jonnekin hämärään nurkkaan piiloon katseilta? Ehkä se kuitenkin haluaa metsästää, joten voi olla, että odotan sen aloitetta... Ääh en malta odottaa viikkoa! Yksi pusu niin oisin ihan onnessani, vaikka se sitten jäisikin siihen. Mutta nyt on kyllä mielenkiinto heränny liikaa, että pakko olisi kokea, miltä se tuntuisi :love:
Toimi kuten tyypillinen suomalainen nainen, ja kuten palstalla myös usein ohjeistetaan: Anna vähän ymmärtää, mutta älä niin paljon että mies tajuaisi sinun olevan oikeasti kiinnostunut. Älä MISSÄÄN nimessä sano mitään suoraan, vaan odota, jos mies tekisi selkeän aloitteen, mielellään kosimalla polvillaan. Tulkitse kaikkia miehen eleitä, ilmeitä ja sanomisia mahdollisimman monimutkaisesti ja pyydä palstalta myös tulkinta-apua. Jos mies tekee minkäänlaisia aloitteita, näyttele vaikeasti tavoiteltavaa, äläkä vieläkään sano mitään täysin suoraan. Spekuloi ja kysy välillä palstalta. Odota. Odota. Odota. Nauti eläkepäivistäsi kaikessa rauhassa keskenäsi.
 
Ehkä se on viisainta tehdä mieluummin teoilla kuin sanoilla. Mies voi mennä paniikkiin jos sille sanoo: "mennäänx pussaileen nurkan taa?" Mutta eihän se millään pysty vastustaan jos taluttaa nurkan taa ja alkaa pusutteleen...
Hah, tästä tuli mieleen, kun olin kerran ekoilla treffeillä yhden miehen kotona ja kun järsittiin hapankorppua keittiön pöydän ääressä, mies katsoi silmiin ja kysyi "Mennäänkö vähän pussailemaan?" Menin itse vähän änkäksi, ja mies kysyi, oliko liian suora ehdotus. Mutta sitten vaan nyökyttelin, että "okei, mennään" :D.

Onhan tämä miehen toiminta nyt melko suoraa kiinnostuksen osoitusta... Että sinänsä voisi tosiaan luulla, ettei laita pahitteeksi vaikka olisin melko suora. Mutta sitähän ei sitten tiedä, hakeeko se vain kertaluontoisia juttua.
 
Toimi kuten tyypillinen suomalainen nainen, ja kuten palstalla myös usein ohjeistetaan: Anna vähän ymmärtää, mutta älä niin paljon että mies tajuaisi sinun olevan oikeasti kiinnostunut. Älä MISSÄÄN nimessä sano mitään suoraan, vaan odota, jos mies tekisi selkeän aloitteen, mielellään kosimalla polvillaan. Tulkitse kaikkia miehen eleitä, ilmeitä ja sanomisia mahdollisimman monimutkaisesti ja pyydä palstalta myös tulkinta-apua. Jos mies tekee minkäänlaisia aloitteita, näyttele vaikeasti tavoiteltavaa, äläkä vieläkään sano mitään täysin suoraan. Spekuloi ja kysy välillä palstalta. Odota. Odota. Odota. Nauti eläkepäivistäsi kaikessa rauhassa keskenäsi.
Haha, en aio näin toimia :D
 
Se kutsui itsensä tavallaan kylään mun luo tänäiltana. Kului puolesta tunnista tuntiin niin alettiin pussailla ja siitähän se sitten eteni seksiksi. Sen jälkeen lähdettiin vielä isommalla porukalla baariin. Tosi hyvät fiilikset jäi... Oli ihana halailla ja pussailla ja se oli ihanan hellä. Kosketti pehmeästi nenänpäätä, suuteli hitaasti ja pehmeästi.

Nyt taas vinkkiä kehiin... Miten ehdotan uusintakierrosta :p? En tiedä, oliko sillä kiinnostusta muuhun kuin yhteen iltaan. Erotessamme kyllä sanoi, että nähdään taas "joku kerta".
 

Yhteistyössä