Hakutulokset

  1. T

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    :wave: Ilmoittaa olemassaolostaan =) Raksalla pitää kiirettä ja suoraan sanottuna en ole ollenkaan varma mikä aika kuusta mulla on menossa :snotty: Täti tuli ja meni, mutta eipä tullut merkattua edes ylös sitä :headwall: Toisaalta eipä tule stressattua seuraavaa tädin tuloa :laugh:
  2. T

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Käydäänpä taas moikkailemassa täälläkin :wave: Aika menee niin sukkelaan kun on niin paljon puuhailtavaa, työ ja rakentaminen tuntuu vievän kaiken ajan :/ Meillähän aloitettiin yrittäminen tammikuussa ja nähtävästi saadaan yritellä vielä pitkään :ashamed: Onko kenelläkään muulla ollut...
  3. T

    Liukuovikaapistot

    Mahtaako kellään olla kokemusta Lupin liukuovista? Kävin kyseisen firman kokoonpanoista pyytämässä tarjouksen ja on niin paljon halvempi kuin kilpailijat että mieleen hiipii onko siinä jotakin vikaa :D
  4. T

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Mariska75 Kiitos, nyt tiedän miten nuo tän kuun kp laskeskelen :) Meillä todellakin on rakennuspuuhat käynnissä, tosin me ollaan vielä ihan alkutekijöissä. Eli parhaillaan on perustusten teko käynnissä ja huhtikuun alussa tulee talopaketti vihdoinkin. Loppuvuoteen jos valmiiksi saadaan niin...
  5. T

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    :wave: Ajattelin minäkin ilmoitella olemassa olostani....Kaikki aika tahtoo mennä noihin rakennuspuuhiin, taustailemassa ehtii käydä mutta harvoin jaksaa alkaa kirjoittelemaan mitään. Mutta mukana keikutaan silti.....Meillähän yrittäminen alkoi 1/2007 ja yrittäminen jatkuu edelleen. Kuinkas...
  6. T

    Täällä seitsemän äiti

    moi!! nyt oli heti pakko vastailla kun ei näitä viestejä tule kovin usein vastaan... =) mä olen 29v ja mun lapset ovat:tyttö 12v,poika 10v,tyttö kohta 9v,tyttö5v ja poika9kk!yksi olisi vielä korvan takana mutta mieskin pitäisi saada puhuttua ympäri :whistle: =) mutta jos kiinnostaa niin...

Yhteistyössä