Hakutulokset

  1. P

    40+ so what wol.13

    Mites Oodikkaan viivat...onko vahvistuneet? :love: Kalabaliikki virtuaalihalaus :love: Elämä on kyllä niin epäreilua välillä :cry: Kovasti mäkin uskon ja luotan siihen plussaan...vaikka tässä on nyt 7 hutikiertoa jo mennyt!! Noista jokainen on vain 1 pysähdyksen taktiikalla...eli talletus...
  2. P

    40+ so what wol.13

    Täällä sain vastauksen sähköpostiin...laitoin nyt vihdoin ajanvaraus kyselyn yksityiselle gynelle...jos tarkastais mikä on tilanne...kuulemma kp10-12 kannattais mennä ja noin 120e tulis käynnille hintaa!! Kait se ensi kierrosta ois sit mentävä...jos vaikka jotain droppia määräis...jos kaikki...
  3. P

    40+ so what wol.13

    Täällä nyt siis Kp 1 ja Yk 7 pyörähtäs käyntiin (n) Tuleekohan tästä koskaan mitään....:cry: Alkaa usko loppua....lääkärin mielestä ikä ei oo vieny kaikkia munasoluja kun takana reilu vuosi sitten raskaus...itekkin kyllä mietin ettei se hedelmällisyys nyt kaiketi ihan noin radikaalisti laske...
  4. P

    40+ so what wol.13

    MaiMei iso halaus!! Harmistus....ja uskon että mieli maassa :cry: Täällä tuhrua....eli huomenna kp1....kyllä taas keljuttaa kun pientä oravaa jonka pähkinä jäässä :mad: Siis mulla oli niin vahvat oireet....vasemmalla puolella kohtua dpo5 sellanen repivä kipu et olin sata varma...
  5. P

    40+ so what wol.13

    Äiti74 onnea kovasti kääröstä :love: Täällä ovisplussa eilen eli nyt sit Dpo0 ja kivut sen mukaiset...aamusta siis vasen munasarja kuin tulessa. Talletukset tehty eilen...että nyt kovasti plussatuulia puhallelkaa meikäläiselle (y) Laitan täältä myös ihan jokaiselle tulemaan kunnon tornadot...
  6. P

    40+ so what wol.13

    Tammityttö...mikä kp sulla on menossa?? Kyllä tossa r-testissä toinenkin viiva pötköttää :) Voi kumpa se siitä vahvistuisi ☺ Itsellä kp4. Viime kierto 22 päivää...ovis tuli jo kp11...luteaali aina sen max 11 päivää näköjään...no lääkärin mukaan se riittänee!!! :)
  7. P

    40+ so what wol.13

    Heippa kaikille tasapuolisesti :love: Täällä ois kp3 ja hurrrrrrrjasti keränny positiivista energiaa tähän kiertoon...takana siis 2 yrittämätöntä kiertoa :unsure: Onnea hurjasti plussanneille ja tsempitys ultraan meneville :love: Onneksi tasaisin väliajoin noita plussia tänne tulee niin aina...
  8. P

    40+ so what wol.13

    Tervetuloa kolibrinorsu :) Hitto en saa tätä lihavointia ny pois millään...mut siis mulla kp18 ja tämäkin olosuhteiden pakosta välikierto!! Ensi kierrosta sit panokset kovenee ja yritys kunnolla päälle :) Hurjasti Onnea plussan saaneille...se valaa aina toivoa meihin muihinkin (y)
  9. P

    Lapsettomuushoidoilla plussanneet.

    Edelleen vailla :)
  10. P

    40+ so what wol.13

    Täällä ei päästy ovista hyödyntämään...eli hutikierto :cry: Tervetuloa lämpimästi uusille :love: Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :unsure: Hitto...se ois taas pitkä aika seuraavaan ovikseen....nyt siis kierronpäivä 18 :(
  11. P

    Lapsettomuushoidoilla plussanneet.

    Heippa :) Ensimmäiseksi Paljon Onnea plussasta ja tarrasukkia pienille pesänrakentajille :love: Onko teiltä jäänyt Clomeja...Teroja...Puregonia ylimääräiseksi?? Mielelläni ostaisin kun tässä nyt painitaan biologista kelloa vastaan eikä tärppiä käy :( Kaikki nuo ennestään tuttuja :) Tarjotkaa...
  12. P

    40+ so what wol.13

    Zini raskauduitko ihan luomusti vai oliko jotain apuja?? ...anteeksi jos se on mainittuna aijemmin...nyt en muista :unsure:
  13. P

    40+ so what wol.13

    Oho zini kyllä tuo näyttäis ihan siltä että raskaana oot :) Mitäs jos niihin digi testeihin ei ollut tarpeeksi hcg:tä?? Kannattaisko sun tehdä uus digi tänään tai huomenna?? ...voi vitsit peukku pystyssä että kyytiläinen siellä pesää rakentaa :love: Omaa napaa.....Kp 4 :cry::( Ja ekat punalimat...
  14. P

    40+ so what wol.13

    Tammityttö ja meibijees iso virtuaalihalaus...Tammitytön viestiä lukiessa tuli ihan itku :cry: sinulle jos kenelle olisin sen plussan suonut :love: Maimei onnea hurjasti :) Omaa napaa...ovisplussa oli lauantaina ja oikean puolen munasarja kivut eilen iltapäivällä...talletukset lauantaina...
  15. P

    40+ so what wol.13

    Keltainenseepra kiitos päivityksestä :love: mulla oli vaan jääny ykkönen kp päivistä pois...eli tänään on siis kp 11.
  16. P

    40+ so what wol.13

    Moikka kaikille kuumeilijoille :) Mä en päässy enää kirjautumaan pilvilinna74 nimimerkillä, joten vaihdoin sen tähän lähellä tuota nimeä olevaan. Päivittäiskö joku ihanuus mulle kierron tilanteen: kp 11 / 27-28 ja yk 6. Viime kierto pidettiin välikierto ja nyt jälleen mukana geimeissä (y)...

Yhteistyössä