Hakutulokset

  1. J

    Opintovapaa

    Miksi et saisi aikuiskoulutustukea? Muistaakseni opintovapaan voi myös keskeyttää. Eli silloin palaisit töihin aiottua aiemmin. Katso koulutusrahasto.fi tai opintovapaa.fi. sieltä luulisi selviävän. Vai tarkoititko että et saa opintotukea? Siinä tapauksessa kannattaa tsekata kelan sivut.
  2. J

    Käytätkö turvavyötä?

    Käytän aina turvavyötä, jos sellainen on. Ja kyllä vaadin alaikäisiä matkustajia käyttämään turvavyötä. Joskus myös saatan sanoa aikuiselle, että laita turvavyö, jos huomaan, ettei käytä turvavyötä
  3. J

    Kahden aikuisen joulu

    Meillä jouluaattoon kuuluu joulurauhanjulistuksen seuraaminen tv:stä/netistä, jos olemme reissussa, sitten saunomme rauhassa, syömme todella hyvin ja annamme toisillemme todella pienet lahjat, avaamme lahjat yhtäaikaisesti ja sitten kerromme, mitä ajatuksia lahjan saaminen ja ostaminen sai...
  4. J

    Hei, mitä sulla on lasissa??

    Ei kannata laimentaa kahvia mineraalivedellä. Ainakin mun mielestä menee paremmin alas kahvi kahvina ja mineraalivesi pelkästään. Nyt vaan siideriä tölkistä.
  5. J

    Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille!

    Hyvää iltaa sulle myös.
  6. J

    Hei, mitä sulla on lasissa??

    Enpä ole ennen tuota yhdistelmää keksinyt, mutta nyt alkoi tehdä mieli kokeilla. Harmi, kun konjakkia tuli maisteltua jo. Täytynee kävellä lähiSiwaan.
  7. J

    Hei, mitä sulla on lasissa??

    Päivystys: nyt mukissa toinen mukillinen kahvia ja lasissa konjakkia.
  8. J

    Hei, mitä sulla on lasissa??

    Ei oo lasissa mitään, mutta mukissa kahvia
  9. J

    Pitäiskö palstalla olla rekisteröitymispakko?

    Jos sä et halua keskustella noista rekisteröityneenä, ei se tarkoita, etteikö joku muu voisikin keskustella. Kaikki eivät ole niin arkoja. Ja luottamus toisiin kasvaisi, kun tietää, kenen kanssa keskustelee.
  10. J

    Mihin aikaan teidän teini-ikäiset liikkuvat yksin ulkona?

    Ei liity asiaan mitenkään, mutta toivottavasti oikeasti tarvitset apua joskus todella paljon, eikä kukaan auta sitten. Ehkä sä sit opit arvostamaan ihmisten pyyteetöntä auttamisen halua. Ja ei tämä ei tarkoita sitä, että meidän pitäisi auttaa kaikkia tai edes kaikki turvapaikanhakijat oikeasti...
  11. J

    Mihin aikaan teidän teini-ikäiset liikkuvat yksin ulkona?

    No voihan se olla, että olen harvinaisen hyvä syyllistämään muita, ainakin sun mielestä olen. Haluan vain laajentaa keskustelua ja avartamaan ihmisiä ajattelemaan muutakin kuin turvapaikanhakijoiden syylistämistä ties mistä mahdollisesta. Ja kyllä esim. Kempeleen tapauksessa turvapaikanhakija on...
  12. J

    Pitäiskö palstalla olla rekisteröitymispakko?

    Tarkoitin ihan yleensä keskustelupalstakirjoittelua, en pelkästään kirjoittelua kaksplussalle.
  13. J

    Mihin aikaan teidän teini-ikäiset liikkuvat yksin ulkona?

    Niin, valitettavasti maailma muuttuu ja joihinkin muutoksiin joudumme suostumaan tahtomattamme. Mun mielestä olisi ihanaa, jos kaikki voisivat liikkua tuntien turvallisuutta, mutta koska näin ei ole, on mietittävä muita vaihtoehtoja turvallisuuden lisäämiseksi. Mun mielestä nuorten...
  14. J

    Pitäiskö palstalla olla rekisteröitymispakko?

    Kieltämättä käy välillä ärsyttävästi silmään. Toki jos asia käy jo otsikosta ilmi, niin ei ketjua tarvitse edes avata.
  15. J

    Mihin aikaan teidän teini-ikäiset liikkuvat yksin ulkona?

    Tämän tapauksen uhria ei varmaan auta kellonajasta jauhaminen. Olet siinä oikeassa. Kuitenkin ajatuksenani oli se, että samalla tavalla kuin jos erikulttureista tulevia ei olisi, niin raiskausta ei olisi tapahtunut. Voimme ottaa opiksi, ettei ehkä kannattaisi haalia tänne niin paljon kuin tulee...
  16. J

    Pitäiskö palstalla olla rekisteröitymispakko?

    Joo ainakin yksittäisen keskustelun seuraaminen helpottuisi jo tolla konstilla.
  17. J

    Pitäiskö palstalla olla rekisteröitymispakko?

    Joo toi on siis ihan ymmärrettävää, että moni kaukoihailija varmaan häviäisi,
  18. J

    Pitäiskö palstalla olla rekisteröitymispakko?

    Voi hyvinkin olla, että kirjoittamisen sävy olisi asiallisempaa. Itse olen herkästi esittämässä asioita aika voimakkaasti ja myönnän, että varmasti se herättää joissakin tarvetta lukea mun kirjoituksia kuin piru Raamattua eli tahallaan väärin tulkiten.
  19. J

    Pitäiskö palstalla olla rekisteröitymispakko?

    Mulla ei ole tarvetta avautua anonyymisti. En siis kirjoita välillä harmaana.
  20. J

    Pitäiskö palstalla olla rekisteröitymispakko?

    Mitä mieltä olet, pitäisikö täällä olla rekisteröitymispakko? Miksi kyllä tai miksi ei? Mun mielestä pitäisi, koska näin kirjoittelua olisi helpompi seurata, kun jokaisella olisi käytössä yksi nimimerkki.

Yhteistyössä