Hakutulokset

  1. I

    Onko R-kirjaimen kotiharjoittelut tuottanut tulosta?

    Saatiin nyt 5-vuotis neuvolassa harjoituksia kotona tehtäväksi ja mietin vaan, mahtaako tuottaa tulosta kun äiti ei ole kuitenkaan mikään ammattilainen = puheterapeutti. Tuntuu vaikealta ohjata noita kielen liikkeitä varsinkin. Ihan hirveän innostunut ei ole poikakaan ja kuulemma joka päivä...
  2. I

    Antaisko 2kk ikäiselle tutin, kun tähänkin asti" pärjännyt ilman"

    Eli mietin tässä, kun meidän neidillä tuntuu olevan kovakin imemisen tarve, että yrittäisinkö opettaa tutille. Välillä imee nyrkkejään niin että kova maiskutus kuuluu. Jos silloin annan rintaa, niin ei välttämättä kuitenkaan halua sitä imeä, melkein yökkää kun imaisee sitä. Joskus muutaman...
  3. I

    Vauva 3 vko, onko muilla samanlaiset tissimaratonit / iltahulinat

    Tyttö tosiaan tuon reilu 3 vko ja pitää melkoisia iltahulinoita. Alkaa joskus 8 maissa ja loppuu puoleenyöhön. Haluaa rinnalle ja imee kunnes heruu ja juo, sitten lopettaa. 5 min päästä pitää päästä takaisin, jolloin taas vaan imee sen verran minkä helpolla saa. Ja voihan tosin olla, ettei...
  4. I

    Lapsiystävällinen ravintola Turussa?

    Minne mennä syömään, jossa olis sekä hyvä ruoka, että lapsille hyvä leikkipaikka. Lapset on 1 vee ja pian 3 vuotta. Olis vielä plussaa, jos jostain löytyis leikkipaikka ulkoa, mutta liekö sellaista olemassakaan.. Kertokaa vinkkejä, please. Ravintola vois olla myös vaikka Naantalissa, miten on...
  5. I

    Eeeih, miten minä tänne eksyin...

    ....ihan vaan kävin muuten kurkkaamassa...ei mulla ole vauvakuume :whistle: No ei mulla kyllä oikeasti ole, mutta haaveena, että vielä joskus kolmas :heart: mutta ei ihan vielä, kun mun vauva täyttää vasta vuoden kohta. Mutta saahan sitä käydä vähän kurkkimassa.. innolla odottaa niitä...
  6. I

    Tiesittekö miten näille sivuille pääsee "kiertotietä" kun muuten takkuilee

    Joskus kun yritän suoraan osoitteella www.kaksplus.fi kone ilmoittaa jotain tyylii "the page you requested can not be displayed at the moment". :kieh: Ja jos sitten on kauhea hinku (harvemmin kyllä) tänne kuitenkin päästä, niin voi googlen kautta mennä. Kirjoittaa vaan hakusanan "kaksplus...
  7. I

    Myllärin Choccy mysli, vie kielen

    Oletteko maistaneet? "Sairaan hyvää" kun laittaa maustamatonta jogurttia kyytipojaksi. :p Ja suht terveellinen herkku. ps. ei ole palkattu mainostamaan ;)
  8. I

    Mua ärsyttää -ketju

    Mua ärsyttää kaupan jonoissa kun takana seisova työntää ne omat ostoskärrynsä mun perssiiseen kiinni. :kieh: Ihan kun se jono siitä sen nopeammin liikkuis -argh.
  9. I

    Kokemuksia syöttötuoleista, jossa oma pöytälevy

    kuten esim. cam futura? Onko ne käteviä. Mä olen alkanut miettiä, että jos sellaisen hankkis kun vauvan pitäis alkaa antaa itse harjoitella syömistä...ja eihän tuo ylety millään tavalliselta pöydältä. Saiskohan tuollaisessa paremman asennon harjoittelua varten? Minkälaisia kokemuksia on?
  10. I

    Onko äitienpäiväksi saatu hoito lahja, jos ei saa siihen lahjakorttia?

    Miten te sen koette, jos vaan "saatte" käydä lahjaksi jossain esim. hoidossa. Tuntuuko se sittenkin lahjalta? Kun meillä on yhteiset rahat kuitenkin ja jos en sais lahjakorttia, niin ei se kyllä lahjalta tuntuis. Mä haluaisin käydä äitienpäivälahjaksi kasvohoidossa, mutta epäilenpä, ettei mies...
  11. I

    Breastfeeding 'helps to boost IQ'

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7385097.stm älkää aloittako tappelua, mutta tässä ihan mielenkiinoinen juttu, jos vaikka imettäviä kiinnostaa :)
  12. I

    Viherpeukalot!

    Mitäs vielä vois istuttaa parvekkeelle? Vai olenko jo liian myöhässä. Haluaisin yrttejä ja ehkä jotain amppelimansikkaa tai jotain. Mitenköhän nämä menestyy parvekkeella, johon aurinko porottaa melkein koko päivän? Entä kannattaisko ostaa valmiina noi yrtit vai kasvattaa siemenestä? Kestääkö...
  13. I

    Imetyksen lopetukseen neuvoja

    Haluaisin lopettaa imetyksen, mutta ei se taida kovin helpolla onnistua. Ajattelin, että imettäisin nyt alkuun vaan aamut ja illat, mutta äsken mies yritti antaa pulloa, ennen päikkäreitä, niin ei tullut mitään. Poika itki ja raivosi ja ei halunnut juoda. Olis se ehkä ilmankin maitoa nukahtanut...
  14. I

    Minkä ihme systeemin keksisi parven tikkaisiin, ettei lapset pääse kiipeämään..

    Meillä kesämökillä parvi, johon johtaa jyrkät portaat. Ei nyt ihan pystysuorat, mutta aika jyrkät kuitenkin. Niihin ei oikein mitkään lapsiportitkaan passaa, tai siis niillä ei saa kiipeilyä estettyä. Onko kellään samanlaista ongelmaa ja miten olette ratkaisseet? Vai olisko kellään osunut...
  15. I

    Et ole kirjautunut sisään

    Et ole kirjautunut sisään Tämä toiminto vaatii rekisteröitymistä ja palveluun kirjautumista. OLENPAS!! Idiotti palsta, päästä mut yksityisviesteihin :headwall:
  16. I

    Simaakin pitäis tehdä...ai kamala, nyt alkoi ahdistamaan

    Taitaa meidän vappusima olla ihan kaupan tavaraa... :ashamed: huonoäiti. En ole ikinä simaa tehnyt ja oikeasti! ei ole edes mieleen tullut, että sellaistakin pitäis olla. Huoh.
  17. I

    Ulkona kuultua 9-10 vuotiaitten suusta :(

    Pesin tuossa parvekelaseja ja ryhmä about 10 vuotiaita meni ohi. Joku huusi kovaan ääneen, että "raiskataan se, työnnetään muna sen p**sreikään!" :o :( Olenhan mä ollut tietoinen, että mukulat nykyään käyttää rumaa kietä, mutta toi on ihan järkyttävää.. :/
  18. I

    Annatteko aamulla maidon vai puuron eka (9-10kk)

    Niin tässä sitä mietin, että tulisko selkeämmäksi tämä rytmi, jos antais ensin aamulla puuron ja sitten vasta imettäis. Kun tähän asti olen imettänyt tuossa 6-7 aikaan ja joskus kasilta ollaan syöty puuroa. Joskus nukahtaa uudestaan aamuimetyksen jälkeen ja olen sillä ostanut itselleni vähän...
  19. I

    NiksiPirkka....ei jaksa ymmärtää näitä :D

    "Auton pölykapselit tapaavat irtoilla ja kadota. Uusia myydään neljän pakkauksessa, eikä samaa mallia löydy helposti. Pidä kaksi vanhaa kapselia toisella puolella ja laita kaksi uutta toiselle sivulle, niin varastoon jää vaihtareita. Kukaan ei katso autoa yhtä aikaa molemmilta puolilta!" Ei...

Yhteistyössä