Hakutulokset

1. P

askarteluvärejä?

mistä saa halvalla? kävin paikallisessa kirjakaupassa ja maksoi maltaita. Onkohan tiimarissa?
  2. P

PMMP:N Paula ja Rasmuksen Lauri saavat vauvan!

eikös noista ollut juuri juttua että erosivat?
  3. P

Lemmikin kuolema -miten selittää pienelle?

meillä kuoli koira ja veljeni 7 vuotta kyllä ymmärsi asian ihan niinkuin se on mutta meidän tytölle sanottiin että koira on mennyt taivaaseen ja sieltä se meitä katselee mutta me ei voida nädä sitä. Ollaan käyty koiran haudalla mutta sitten tyttö menee hämilleen. Ei ymmärräettä koira sinne...
  4. P

Miten mun riisipuuroni EI palais pohjaan..??

itse teen aina kerroskattilassa vaikka kokki olen niin silti tavallisessa poltan liian helposti pohjaan
  5. P

mietiskelyä toppapuvusta

ehkä käyn sit eka tekemässä kirppiskierroksen jos löytäis alkutalveks jonku puvun... tosiaan toi tyttö on kyllä aika pätkä ja muutenki hitaasti kasvava
  6. P

mietiskelyä toppapuvusta

Saatiin likalle viime talvena 100cm puku ja ajattelin että se olis hyvä tänä talvena, kuitenkin se vaikuttaa edelleen aika isolta. Puntit varsinkin todella pitkät. Likka nyt 2,5-vuotias ja pituutta varmaan joku 87cm ja aika laiheliini on.. mietin vaan että minkä kokoisia pukuja muilla varattuna...
  7. P

VIRALLINEN BB-PINO 2007

toi onkin ihan totta, mutta kumma että naiset siihen silti lankee...
  8. P

VIRALLINEN BB-PINO 2007

timo on kyllä aika pelimies, vielä en ole nähnyt tai kuullut mitään sadusta.. onko ollut kovin maassa tai jotain? en tiedä miks mulla näkyy vaan kuvaa koko ajan makkarista eikä sieltä mis ne nyt on :/
  9. P

Laitetaampa oma ja miehen ikäPINO!

minä 24 ja mies 23
  10. P

!!! ruoka-apuja !!!

elikkäs mulla on jääkaapissa odottamassa taimenen pala ja siitä pitäis väsätä jotain herkullista, mut nyt ei oikein ajatus kulje. Joten neuvoja ja vinkkejä otan mielelläni pikaisesti vastaan :) mies odottaa et teen siitä jotain superhyvää.
  11. P

VIRALLINEN BB-PINO 2007

katsooko joku tota bbnetti tv:tä? kannattaako se tilata? kun ei saa telkkarista näkymään antennin eikä kaapelin kautta!
  12. P

Kumpi tippuu sunnuntaina? Henri vai Satu?

toivottavasti Satu mutta pelkään että Henri tippuu :(
  13. P

Ihmeparantuminen?!?

Meidän tyttö oli pari viikkoa sitten oksennustaudissa, tai jos sitä nyt voi sellaseksi kutsua. Oksensi yön aikana noin 7 kertaa ja sen jälkeen ei mitään. Odotin koko seuraavan päivän että olisi vielä oksennellut, mutta ei. Parempi silti niin. Mutta outoa että meni niin nopeasti ohi
  14. P

näin meillä

likka oli jo mielestäni hyvin oppinu käymään potalla... sit tuli 1,5 viikon takapakki, meni hoitoon ja kaikki alko taas rullaamaan. Nyt on taas sellanen tilanne et joka kerta mun pitää viedä se potalle jos haluan et se pissa sinne tulee... tänään jo ehtiny pissamaan sänkyyn ja äsken meni kyl...
  15. P

G: MINÄ HALUAN...

jonkun meille siivoomaan niin ettei itse tarvitse siivota ainakaan vuoteen!
  16. P

Ketä luulette, kuka tänään olisi häätöäänestyksessä..??!

joku mainitsi Timon puheista päiväkirjahuoneessa? mitä se sitten on siellä sanonut? sadusta ilmeisesti jotain? sen tiedän että oli sanonut ettei tiedä mitä tekee jos taloon tulee joku satua kauniimpi. Ja luulen että satu on toinen häädettävä mutta kenenkään muun en haluaisi juuri nyt lähtevän
  17. P

Onko kaikilla keittiösaippuaa vai pelkkää fairya?

keittiössä on fairya ja vessassa käsipesuainetta, olisi kyllä varmaan hyvä olla keittiössä molempia
  18. P

Kyllä meijän lapsilla on sitte ihana mummi...

meillä vähän sama tilanne anopin suhteen... on kyllä aina odottamassa meitä kylään ja sitten valittaa kun on ollut tyttöä niin ikävä kun ei ole nähnyt, välimatkaa noin 7km. On hiukan eri aina lähteä lapsen kanssa kylään ku anopin tulla meille, eikä anoppi ole viel edes 50 täyttänyt. Sitten kyllä...
  19. P

Saatko hyvän mielen..

itse en ainakaan mielestäni ole ketään mollannut mutta jos jollain on huono päivä ja oma olo helpottuu kun saa täällä purkaa kiukkuaan toisiin?
  20. P

mikähän mulla lie?

joskus kun mun toinen käsi puutui niin oli lievä aivoveritulppa mut oli kyllä paljon muitakin oireita, ehkä sun on lihakset jumissa?

Yhteistyössä