Hakutulokset

  1. H

    Maaliskuiset 2021

    Olemme valitettavasti sopineet että ryhmä on jo täynnä eikä oteta enään uusia ❤️
  2. H

    Maaliskuiset 2021

    Huomasin nyt vasta sun eilen lähettämäsi viestin ja vastasin sinulle :) vajaa 50 ryhmässä on tällähetkellä!
  3. H

    Maaliskuiset 2021

    @Royalmf olen pahoillani, paljon voimia ❤️ Fb-ryhmään haluaville: laittakaa tosiaan mulle viestiä jossa kuvailette profiilianne niin lisäilen ryhmään :)
  4. H

    Maaliskuiset 2021

    Kyllä mä ainakin sain ja sain aiemmastakin raskaudesta :)
  5. H

    Maaliskuiset 2021

    Tällä hetkellä ryhmässä on 27 :)
  6. H

    Maaliskuiset 2021

    mulle! Laitat vaan viestillä nimen ja kuvailet profiili/kansikuvaa ja lisään kaveriksi jotta saan lisättyä ryhmään :)
  7. H

    Maaliskuiset 2021

    Kyllä siellä pieni oli ❤ Vastasi 6+6 eli ihan oikein olin laskeskellut :love: jos nyt uskaltais hetkeksi rauhoittua ja toivoa että kaikki menee tällä kertaa hyvin ❤️
  8. H

    Maaliskuiset 2021

    Hiukan reilu 2 h ultraan..... mua jännittää niiiiiin paljon :oops:
  9. H

    Maaliskuiset 2021

    On, mulle kun laitat nimesi ja kuvailet vähän profiili/kansikuvaa niin lisään kaveriksi ja sen jälkeen ryhmään :)
  10. H

    Maaliskuiset 2021

    Minä heikkona ihmisenä varasin varhaisultran vaikka sanoin etten semmoseen mee :LOL: se olisi jo huomenna!!!!!!!! Apua! Tää pahaolo on aivan hirveetä. Ainut asia mistä ei tule pahaolo on leipä.Ei mulla tämmöstä ollut tytöistä:sick:
  11. H

    Maaliskuiset 2021

    Apua mikä turvotus alkanut. Vatsa näyttää varsinkin iltasin kun olisi jo puolessa välissä raskautta. :oops: Olen ihmeissäni ettei mulla oli närästystä ollut, aiemmissa odotuksissa se oli yksi oire joka kesti alusta loppuun asti. Repäisykivut vaan pahentunut, pitää miettiä tarkkaan missä...
  12. H

    Maaliskuiset 2021

    Joo pitää, ei muuten pysty viestiä laittamaan. :)
  13. H

    Maaliskuiset 2021

    @Santso voi että! Toivottavasti johtuisikin hitaasta hcg noususta. Paljon tsemppejä ❤️
  14. H

    Maaliskuiset 2021

    Mulle voi laittaa viestillä nimen ja kuvailla vähän profiili/kansikuvaa. Lisään kaveriksi siksi aikaa että saan lisättyä ryhmään :)
  15. H

    Maaliskuiset 2021

    Luulis senkin jo kahden lapsen jälkeen tietävän et tää väsymys johtuu vaan raskaudesta. Aikaisemmissa raskauksissa ollut väsymystä mutta nyt on pahempi. Ehkä mä kopioin sille tekstin jostai muistutukseksi :D
  16. H

    Maaliskuiset 2021

    Meillä mies ei ymmärrä tätä mun väsymystä. Olen kertakaikkiaan niin väsynyt että mä nukun pystyyn sit toinen kyselee ”mikä sua nyt nii väsyttää kun oot yötkin nukkunu etkä heränny ees lasten huutoihin”. Mä olin eilen aamusta iltaan töissä ja jouduin kulkemaan pyörällä koko päivän, kotiin kun...
  17. H

    Maaliskuiset 2021

    Täältä ilmoittautuu yksi himotestaaja! Sanoin itselleni että vain jokatoinen päivä saa testata mut jokaaamu mä löydän itseni testaamasta :D
  18. H

    Maaliskuiset 2021

    Täysin samoja ajatuksia mut sit ajattelin et pakko sitä on uskoa et vauva tästä syntyy ja jos kävis taas huonosti ni pääseehän sieltä aina pois:oops::)
  19. H

    Maaliskuiset 2021

    Mä sain vihdoin soitettua neuvolan, parin vkon päästä olisi eka käynti. Laskivat viikot menkoista laskettuna 6+2 mutta ei se paikkaansa pidä, sanoisin että olisi joku 5+0 lähempänä totuutta! Mutta voi luoja mikä väsymys iski. Oon niin väsyny et nukahdan pystyyn. :sleep:
  20. H

    Maaliskuiset 2021

    Ja lisään vielä että ryhmä on salainen ja etsimällä sitä ei löydä :giggle:

Yhteistyössä