Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/zsFH7R Siis mitä? Onko mulle ovis vasta tulossa? Onks toi teidän mielestä jo plussa? Mulla alko oikeelta puolelta vihlomaan ja ajattelin et teenpäs huvikseni testin :oops:
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea plussanneille, vahvistumisia haamulaisille ja tsemppejä uuteen kiertoon joutuneille ❤ On: hermot loppu. Menossa kp 58 ja ei vaan tapahdu mitään. Tein parina päivänä testin ja siinä oli harmaa viiva joka ”vahvistu” mutta nyt sekin katosi eilen ja heitin terolut tbl nassuu. Hirvee...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/kC9jfb Olen hämmentynyt, ylhäällä kp 43 (eilen) ja alhaalla tänään kp 44. R-testin uitin onneissani ja siinä ehkä viivanpaikka. Oisko nyt ovis? Vv ollu tosi märkää jo varmaan vkon verran :censored:
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille ❤️ Olen niin huono kirjottelemaan tänne kun nää mun kierrot on mitä on. Clomit söin kp 3-7 ja ajattelin niiden aikaistavan ovista mutta ei. Nyt menossa kp 42, olojen mukaan dpo 12 tai sitten ovista ei ollutkaan. Kp 39 tuli touhujen jälkeen hyvin pieni määrä rusehtavaa...
  5. H

Haaveena vauva 2020

Meillä on siis -16 ja -18 lapset ja ovat saaneet alkunsa clomeilla. -19 kesäkuussa tein yllätysplussan mutta se meni kesken elokuussa. Nyt elokuun jälkeen ollut 3 kemiallista. Oon yksityisellä käynyt näitten pitkien kiertojen takia ja sieltä määrätty teroja ja sit noita clomeja. Keltarauhanen...
  6. H

Haaveena vauva 2020

Nää mun kierrot on oikeesti jo yksi iso vitsi! Sanotaan että ne on siinä kp32- ihan mitä vaan, voivat olla vaikka vuoden pois. Km jälkeen lyhin kierto oli 32 ja nyt viimisimmän kierron käynnistin teroilla. Otin nyt kp3-7 clomit ja ajattelin sen saavan oviksen tulemaan aiemmin mutta ei, pitkäksi...
  7. H

Haaveena vauva 2020

Olisikohan täällä vihdoin ollu ovis, eilen ja edellispäivänä kipuili/jomotti vasemmalta puolelta ja nyt ei oo mitään. Tänään kp 31 :censored:
  8. H

Haaveena vauva 2020

@marrrsipaani ihanaa ❤️ :love:
  9. H

Haaveena vauva 2020

@nenskuli olen pahoillani! Paljon voimia <3
  10. H

Haaveena vauva 2020

Onnea plussanneille :love: Päätin olla ”hurja” ja en tee edes ovistestejä tässä kierrossa. Pidän itseni täysin jännityksessä. :sneaky:Jos oireita tulee teen testin vasta sitten. Nyt menossa kp 13 ja monta päivää jomotellut molemmin puolin vuorotellen.

Yhteistyössä