Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2020

En oo taas ehtiny vastailemaan lainkaan. Täällä pakko käydä lukemassa jokapäivä mut vastailuun ei jää aikaa. :( Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3 Onnea plussannaille <3 Meillä ennestään 2 lasta hoidoilla, kolmas raskaus alkoi luomusti mutta meni kesken elokuussa -19 Rv 9+4. Sen...
  2. H

Haaveena vauva 2020

Onnea @Töppönen_ ja @Linneah <3 Päätin sitten eilen et en mä minkään vakipaikan anna hidastaa vauvahaaveita joten eilen aloitettu clomit!
  3. H

Haaveena vauva 2020

@Alinna86 plussatestin kuvaa odotellessa :love: @Hipposka huii. Onneksi ei käyny kuinkaan <3 Inhottavaa kun korona vaikuttaa hoitoihinkin :( oma napailu: menkat alkoi sitten yöllä. Onneksi sillon kun menin vessaan ennen nukkumaan menoa eikä joutunu herää märästä sängystä. Nyt tulikin sitten...
  4. H

Haaveena vauva 2020

Onnea plussaille <3 Pahoittelut niille jotka tänne joutuivat palaamaan <3 Tsemppiä piinailijoille <3 Tänään kp 25 ja eilen otettu viiminen terolut. Eilen tuli pariin otteeseen pikkusen vaaleanpunasta ja ruskeaa vuotoa. Tänään ei oo tullu mitään. Mutta tänään iski aivan järkyttävä vilu...
  5. H

Haaveena vauva 2020

Ihanaa, onnea @Magnolia89
  6. H

Haaveena vauva 2020

Itsellä ollut tosi ahdistavaa aikaa nyt. Jos elokuussa kesken mennyt raskaus olisi jatkunut meillä olisi torstaina ollut laskettuaika. Joko olisi vauva tullut jo tai vielä kärvisteltäisiin. :cry: Mitä jouluvauvan mietintään tulee niin oma mielipiteeni on että ei se joulukuu ole sen erikoisempi...
  7. H

Haaveena vauva 2020

@W.we jee! Onneksi siihen ei oo pitkä aika. Tsemppiä :love::love: Täällä on pitäny testaamattomuus mutta voi jestas tää on vaikeeta! :ROFLMAO:Olen yrittäny myös olla tutkimatta ovisoireita. Tänään kp 13 ja pe olis tarkoitus aloittaa terolutit. Ei oo tähän kiertoon mitään uskoa joten odottelen...
  8. H

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu onnea <3
  9. H

Haaveena vauva 2020

@PumpuliNumpuli oi ei! Tsemppiä teille ja toivottavasti saatte vielä nyytin syliin <3 @W.we Tsemppiä myös teille<3
  10. H

Haaveena vauva 2020

Mä suunnittelin että tää kierto menee täysin rennosti. En tee yhtään ovistestiä ja otan terot kp 15 eteenpäin. Jos ei menkat ala teen testin vasta vkon päästä:LOL:
  11. H

Haaveena vauva 2020

Pitäisköhän itekkin käydä mittauttaa ferritiini. Oon kokoajan aivan älyttömän väsyny. Sillon elokuussa kun oli km hb laski 21 pykälää alaspäin vajaassa vuorokaudessa. Söin melkee 2 kk rautalisää ja sen jälkeen ei oo mitattu edes hb. :unsure:
  12. H

Haaveena vauva 2020

Ompas alhanen :eek:
  13. H

Haaveena vauva 2020

Onnea @Mirkkuli26 :love:
  14. H

Haaveena vauva 2020

Ei näitä voi muistaa <3 mä hetken googlettelin ja taidan jättää tän kierron väliin ja ens kuussa sit alotan noi vasta :)
  15. H

Haaveena vauva 2020

Mietin että vaikuttaako tämä kemiallinen/varhainen km. Pitäisikö vaan rauhottaa yksi kierto välissä vaiko ei.
  16. H

Haaveena vauva 2020

Mä en nyt osaa päättää alotanko clomit tässä kierrossa vai vasta seuraavassa.. ja hitsi kun ei saa mistään lääkäriä kiinni että vois kysyy ees mielipidettä. Periaatteessa menkat oli just sen 5 pv myöhässä (jos oviksesta laskee) joten en välttämättä olis tienny plussasta ellen olis testannu...
  17. H

Haaveena vauva 2020

Voi ei :cry:Toivottavasti ensi kierrosta teille tärppäisi <3
  18. H

Haaveena vauva 2020

@Hypsy hyvin vahvistunut viiva tuleeko teille aina ilmoitus uusista viesteistä? Usein kun avaan tän sivun painan vielä ”päivitä” niin aina näyttää ettei olisi tullut. Mutta sitten kun menee tuolta vasemmalta ylänurkasta painamaan huomaankin jaaha ompas tänne tullut.
  19. H

Haaveena vauva 2020

Meillä mies ei juo juuri koskaan joskus saunakaljan. Ei sille maistu, itsekkään en juo oikeestaan koskaan! En mä oo ees tajunnu et alkoholin juominen vois vaikuttaa mihinkään mutta nyt kiellän tolta sen saunakaljankin :LOL:
  20. H

Haaveena vauva 2020

Kyllä mun mielestä voit! Jos hänkin on aikarajan laittanut niin onhan sulla oikeus pyytää häntä olemaan juomatta alkoholia :D

Yhteistyössä