Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2020

IHANAA!!!! Paljon onnea:love::love:
  2. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mulla tuli spontaanisti 9+4. Vuodot kesti runsaina n. 2 vkoa, sitten muutama pv taukoa ja sitten vuodot jatkui enemmän ja vähemmän vuotaen vielä 3 vko. Kerran kävin päivystyksessäkin vuotojen, kipujen takia mutta sanoivat vaan että voi kestää kauan elimistö tasaa itsensä km jälkeen. Sain...
  3. H

Niin se kyllä on että vuosi tai 3 km, mutta kävin jo 7 kk yrittämisen jälkeen kun alettiin haaveilemaan esikoista yksityisellä ja sain sieltä heti reseptit kouraan ja toisen kohdalla sama juttu :) sillon toki oli tilanne että menkkoja ei tullut ollenkaan ja yrittäminen oli vaikeeta mutta nyt on...
  4. H

Kyllä se jäi kemialliseksi (?). Paljon haaleampi viiva tänään kun eilen :cry: tiedä sitten tarvisiko lääkärissä käydä jos saisi jotain tukea kun selvästi kroppa ei pysty kyydissä pitämään ilmankaan.
  5. H

Tänään tuli tämmöset ja digi sano ei raskaana :( vuotoa on mutta tosi niukkaa. Ei yhtään mun normaaliin menkkavuotoon verrattavaa. En tosiaa tiedä mitä tääl tapahtuu :unsure: kipuja mulla ei oo, ainoastaan yskiessä tulee paineentunnetta alavatsalle. Pc himpusti tummentunut jokapäivä. Kamera syö...
  6. H

Liityn keskusteluun, kerron vähän taustoja. Mulla ongelmana tooooodella pitkät kierrot. Menkat tulee kun huvittaa. Meillä on 2 lasta ennestään ja he saaneet alkunsa terolut + clomifenilla, tosin söin clomeja väärällä annostuksella ja lri oli sitä mieltä että ne olis kuitenkin luomuna lähteneet...
  7. H

Maaliskuiset 2020

Heippa! Täältä ilmoittautuu yllätys plussannut! Meillä lapset 12/16 ja 6/18 ja plussasin kesäkuussa jo. Mullahan ollut menkat viimeksi 6/17 ja oletin kun sain kesäkuussa digiin raskaana 1-2 että odottaisin helmikuista mutta kävin perjantaina varhaisultrassa jossa saataisiin joku laskettuaika ja...
  8. H

Helmikuiset 2020

Tsemppiä huomiseen :love:Mulla on huomenna klo 11. Ensi yönä ei varmasti nukutakkaan..
  9. H

Helmikuiset 2020

Heippa! Täältä ilmoittautuu yllätys plussannut. Lapsia ennestään 12/16 ja 6/18 syntyneet tytöt. Menkat eivät nuorimmaisen jälkeen alkaneet ollenkaan ja oireita alkoi tulemaan joten päätin tehdä testin. Digi näytti ti 1-2 joten oletan että helmikuusta odotellaan. Laitan viestiä ryhmään pääsystä :)
  10. H

Heinäkuiset 2018

Tänään käyty ultrassa. Löyty pieni jolla sydän sykki :love: la varmistui 5.7 (itse luulin sen olevan 3.7) mutta np-ultrassa se vielä varmistetaan :)

Yhteistyössä