Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2020

@niinaj91 onnea ❤️ @Alinna86 noi pitkät kierrot on kyllä syvältä. Jos muistan oikein ni jos menkat on 3 kk pois saa ainakin teroluteja käynnistämään kiertoa. @Hypsy toivottavasti muuttuisi vielä plussaksi ❤️ tänään oli viimein r-testi täysin nega. Nää menkat on kyllä niin oudot, ihmeellistä...
  2. H

Haaveena vauva 2020

Vahvistumisia haamulaisille :love: nonnii sieltäkin se vuoto saapui! Oi että kun samalla veetutta ja samalla oon intona menossa kohti uutta yritystä!
  3. H

Haaveena vauva 2020

Hyvä että sait noin nopeasti ajan!
  4. H

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus onko sun nenän limakalvot kuivat? Se usein aiheuttaa myös verenvuotoja. A-tipat vois auttaa:) @Alinna86 testasitko tänään? testit tänään haaleampia kun eilen, vuoto ei oo vieläkään alkanu. Eilisen ahdistusitkupotkuraivarien jälkeen mieli rauhallisempi. Odotellaan että vuoto alkaa ja...
  5. H

Haaveena vauva 2020

En siis näe omiani :oops: En mä ymmärrä mitä tapahtuu kun ensin viivat vahveni, sitten radikaalista haalistu ja nyt taas inan vahvempi. Kyllä ihmislapsen pää on pyörällä. Jotenkin olen varautunut että vuodot alkaa:censored:
  6. H

Haaveena vauva 2020

Mulla on tänään kans kp 68 mutta tää ei oo mulle mitään uutta. Teroluteilla voi kiertoja käynnistellä, mulle on niitä määrätty :giggle:
  7. H

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/2Kyr6I 2 ylintä eilisaamulta ja 2 alinta tältä aamulta. Tässä on kyt vielä edellispäivän testit: https://aijaa.com/GRt3Vk Kirjotinkin tossa eilen että testit teki yhtäkkisen radikaalin haalistumisen ja nyt taas tän aamun testit näyttäis kun olis taas vähän vahvistuneet...
  8. H

Lokakuiset 2020

Nyt olisi dpo 15-16. kuvassa 2 ylintä eilisaamulta ja 3 alinta tänä aamulta. Kyllä toi sen verran on haalennut että uskon vuodon alkavan :cry: https://aijaa.com/BV3pCL
  9. H

Haaveena vauva 2020

Olin liian hyväuskonen viivojen vahvistumisesta :cry:Eilen viivat vahvistuneet ja digi antoi raskaana 1-2 mutta tämän aamun testit tooodella haaleita enään. Jään odottelemaan vuotoa.
  10. H

Lokakuiset 2020

Olin liian hyväuskonen viivojen vahvistumisesta :cry: Eilen oli viivat vahvistuneet ja digi antoi raskaana 1-2 mutta tämän aamun testit tooodella haaleita enään. Taidan siirtyä odottelemaan vuotoa.
  11. H

Lokakuiset 2020

Heippa, voisin ilmoittautua mukaan :) Ennestään meillä on pienillä hoidoilla saadut lapset -16 ja -18 syntyneet. Meillä ongelmana mun pitkät (olemattomat) kierrot. 6/19 tuli yllästys plussa joka meni kesken. Ystävänpäivänä (kp63, ovis oireista päätellen dpo 11-12) päätin et nyt testaan kun...
  12. H

Haaveena vauva 2020

Me jätettiin 7/15 ehkäisy pois ja niin jäi menkatkin pois (mulle ei mitenkään epätavallista). Menin yksityiselle alkuvuodesta -16 ja sain terolutit käynnistämään kierrot ja clomit, ekasta kierrosta tuli tärppi. Nuorimmaisesta sama homma, yhdet menkat tuli ja jäi taas pois ja lääkäriltä sain...
  13. H

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/ATQNhR Tämmöistä tänään. Tosta pc:stä hävis kuvan kautta ainakin väri. En tiedä onko yhtään vahvempi kun eilen (n) illalla töistä tullessa kyökkisin ja nukkumaan mennessä oksennus kiersi etten meinannut unta saada. Tänää oksennus kiertäny koko aamupäivän :sick:
  14. H

Haaveena vauva 2020

ihanaa!! Onnea :love:
  15. H

Haaveena vauva 2020

kiitti:) toivotaan että viivat lähtis nyt vahvistumaan ja kaikki menis hyvin.
  16. H

Haaveena vauva 2020

NYT ISKI PANIIKKI!!! Tänään kp63 ja ajattelin aamulla et voisin tehdä testin tän mun jatkuvan väsymyksen takia ja tässä lopputulos. Kuvassa näyttää harmaalta viiva, luonnossa punertaa. Heti tietysti aloin pelkäämään uutta km. Aloin miettimään kun olin gynellä edellisvkolla, follikkeli kasvanut...
  17. H

Haaveena vauva 2020

Olin kokonaan unohtanut että clomifenia ei saa kun sillä erikoisluvalla jonka lääkärin pitäisi kirjoittaa ja eihän se lääkäri sitä mulle kirjottanut! Sitten kun sen reseptin saa pitää mennä apteekkiin ja ne lähettää sen ”hakemuksen” johonkin ja sieltä tulee sitten päätös saako sitä lääkettä vai...
  18. H

Toiveissa vauva 2021

Heippa, voisin ilmoittautua mukaan keskusteluun :) Pikaisesti taustaa: ongelmana meillä on mun piiiiiiitkät kierrot. Menkat tulee joskus ja jouluna. Meillä ennestään 2 lasta jotka saaneet alkunsa terolut + clomifenilla. Yllärinä plussasin -18 kesäkuussa mutta meni kesken 9+4. Sen jälkeen...
  19. H

Haaveena vauva 2020

Heippa, voisin ilmoittautua mukaan keskusteluun :) Pikaisesti taustaa: ongelmana meillä on mun piiiiiiitkät kierrot. Menkat tulee joskus ja jouluna. Meillä ennestään 2 lasta jotka saaneet alkunsa terolut + clomifenilla. Yllärinä plussasin -18 kesäkuussa mutta meni kesken 9+4. Sen jälkeen...
  20. H

Haaveena vauva 2020

Tyhmä kysymys mutta kysynpä silti :DVoiko raskaustesti näyttää ovulaation? sain siis r-testiin viivan (herkkään) vko sitten ma ja seuraavan päivän testi oli jo nega. Ja nyt aloin miettimää et voikohan ovis näkyä r-testissä koska ei ole menkat alkanut ja testeissä ei näy mitään (n)

Yhteistyössä