Hakutulokset

  1. J

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    tuutille tsemppiä. toivotaan et on vaan astetta rankempi alkuraskaus eikä keskenmeno. Mutta ajattele niin että meille annetaan se mitä on tarkoitettukin ja jos on km niin hyvä että alkuvaiheessa. Mut voipi poistaa listalta.
  2. J

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Plääh. Mä menin sit kans testailemaan noilla clear bluen digeillä:sick: Tein siis tommosen digin, viikkonäytöllisen, jo toissaviikon lopulla ja se näytti raskaana 1-2 sillon. Olin jo sillon sitä mieltä et se näyttää liian vähän. Nyt tein tänä aamuna uudelleen ja testi näytti raskaana 2-3. Omien...
  3. J

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Tsempit kaikille varhaisultraan menijöille! Mulla on reilun 3kk ikäinen vauva eli jos tää raskaus menee loppuun niin lapsille tulee alle vuosi ikäeroa. Hirvittää todella. Mulla ei kauheesti oireita mutta herkistynyt hajuaisti ja väsymys nyt päällimmäisinä.. Mahakipuja myös, luulen et osittain...
  4. J

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Täällä uusi ilmoittautuu mukaan. Todella ylläriylläriraskaus koska olen vasta synnyttänyt mutta siitä tuonnempana lisää. Mut voi lisätä listalle jen_915/2.lapsi/33v./SeKS L.a kuukautisten mukaan 9.5. Eli nyt menossa sen mukaan rv6+6

Yhteistyössä