Hakutulokset

  1. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Jo poika- tai tyttölupauksia saaneet ja tietysti muutkin. :) Ooteko huomanneet että jos tulossa tyttö niin tekee enemmän mieli kaikkea makeaa ja jos taas poika niin suolaista ja hapanta? :ROFLMAO:
  2. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Nyt tullut ihan kamala väsymys aalto, voisin kokoajan vaan nukkua. :sleep: Onko muilla vastaavaa? Perjantaina tulee täyteen tasan 20+0.
  3. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Meillä ei ole puhuttu mitään perhevalmennuksesta, ravitsemusvalmennuksesta jne... Onkohan nämä sellaisia asioita että pitäisi itse ottaa selvää? :) Milloin sellainen synnytysvalmennus yleensä aloitetaan? Oon kyllä ihan pihalla kaikista näistä... Liikkeitä ei vielä täällä tunnu, toivottavasti jo...
  4. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Lueskelin tuolta jotain muuta keskustelua missä oli paljon käyttökokemuksia EPI-NO Delphine Plussasta. Onko täällä ihmisiä joilla olisi joko omia käyttökokemuksia tai sitten kuullut että joku olisi saanut apua? :) Mun mielestä aika mielenkiintoista ja ulkomailla tätä kai käytetään aika...
  5. U

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Hei! Sattuisiko jollain olemaan vielä laite myynnissä, olisin kiinnostunut ostamaan? :)
  6. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Voi että, just mietin et mitä kaikkea piti olla ja heti unohdin jotain 1.4. :)
  7. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Juu, ne olisi 25v- esikoinen- TAYS. :)
  8. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Heipparallaa! Tänään oli ensimmäinen lääkäri käynti ja toinen käynti sitten samalla neuvolassa. Kaikki oli pienellä hyvin ja vastasi viikkoja. Aina se on jotenkin yhtä jännää mennä sinne ja kuulla miltä kaikki vaikuttaa, ennen kaikkea se onko kaikki niin kuin pitäisi. :love: Nyt on varmaan...
  9. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Täällä huonovointisuus vain jatkuu, vaikka viikot jo yli sen 12. Onko muilla jatkuvaa pahaa oloa? Mutta toivotaan että tämä tästä kohta muuttuu parempaan! :) Miten FB:ryhmään pääsisi mukaan? :)
  10. U

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Olen seurannut pidempään jo keskusteluanne, mutta nyt rohkastuin laittamaan itse kirjoituksen. :) Mahtuisiko vielä mukaan porukkaan yksi kovasti tulevaa äitiyttä jännittävä jonka LA on 1.4? ulla-maija 11 + 5

Yhteistyössä