Hakutulokset

  1. H

    Miksi mulla tollanen ukko

    joka ei arvosta ollenkaan minua ja minun ansaisemaani palkkaa tähän talouteen.Tienaan toki vähemmän kuin hän mut nyt kun olen päässyt töihin niin tienaan paljon enemmän kuin kht:lla,mut kun olen vain siivooja ni mun palkka ei ole mitään.Ja olen käynyt vain emäntäkoulun sillon joskus vuonna kivi...
  2. H

    Oikeesti sinun

    voisko joku linkittää sen Finlanderssin Oikeesti sinun biisin,jälleen kerran?Ikuisesti kiitollinen.
  3. H

    Mitenkäs teidän

    reilu 2v,juovat nestettä?Minusta tuntuu että toi mein poitsu 2v4kk juo tosi vähän.Vaikka tarjois mitä ni ei kelpaa.Ja nyt olen vähän seuraillu hänen vaippojaan ja satunnaisia pottaan pissailuja ni se pissa haisee aika pahalle.Saa ilmeisesti liian vähän nestettä,vai olenkos väärässä?Kyselin tossa...
  4. H

    Sterilisaatiosta

    kyselisin.Mitä kautta rupeisin tätä asiaa hoitamaan,ehkäsyneuvolan vai suoraan gynekologille?Ja tapahtuuko tämä ihan päiväkirurgisena hommana eli aamulla sairalaan ja illalla pois?Auttakaa tietämätöntä.Olen niin pirun kyllästyny tähän kuparikierukkaan ku tuntuu et saa rätti persiissä olla...
  5. H

    Kuoleman pelko

    Heipä hei! Meillä tokaluokalle menevä nuori miehenalku joka pelkää kuolemaa heti kun johonkin paikkaan koskee,varsinkin rinnan alueelle,joskus jopa pelkää mennä nukkumaan kun pelkää että saa sydänkohtauksen.Onkohan tämä ihan normaalia?Ajattelin tossa kun hän rupes näistä puhumaan et kunhan...
  6. H

    SOL:ista kyselisin

    Onko ketään kerroshoitajaa joka olis ennen ollu yksityisen palveluksessa ja sit tarjouksen tehnyt SOL on tullu firmaan ja jäänyt sit SOL:lle töihin?Sellanen asia täs vain kiinnostas et ite ollu useamman vuoden yksityisellä kerroshoitajana ja kun noita lapsia tullu ni väkisinki ollu pois...
  7. H

    Ystäväni joutui lopettamaan

    tänään rakkaan koiransa sairauden vuoksi :'( .Olisko kellään mitään runoa tai jotain jonka voisin hänelle välittää?
  8. H

    Löytyiskö

    Kuusamosta seuraa äidille ja pojille 8v ja 1v11kk?Viestiä saa laitaa sähköpostiin muoriska@luukku.com.Ite olen 36v.Myös isi löytyy perheestämme.

Yhteistyössä