Hakutulokset

  1. E

    ----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

    Mulla oli alkuraskaudessa tälläkin kertaa menkkaoireita, eli jomotteli samaan tyyliin, mutta se oli nimenomaan sellaista hetkittäistä eikä jatkuvaa. Ja jossain vaiheessa se sitten jäi pois, tilalle tuli raskauspahoinvointi... :)
  2. E

    ----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

    Mielestäni tuo Jennylin viiva on haamu eikä viivanpaikka. En itse ole koskaan viivanpaikkoja saanut, mutta kuullut olen, että ne olisi värittömiä ja vain osoittavat alueen, mihin värin pitäisi tulla. Tohtisin siis jo onnitella! :flower: Muillekin plussanneille lämpimät onnittelut! :flower:
  3. E

    ----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

    Jennyli, sain samanlaisen levinneen haamun ekasta testistä kp29, seuraavana päivänä tuli jo sellainen, joka ei levinnyt, ja kp31 apteekin omaan selvempi plussa. En lukenut noita aikaisempia viestejäsi, joten en ihan hiffaa, miksi mielesi on surku... Täytyy siis vielä kelata viestiketjua...
  4. E

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    yöperhonen-, muistelen lukeneeni jostain, että terveyskeskuksessa tehtävän raskaustestin "herkkyys" olisi 5, kun se näissä herkimmissä liuska- ja puikkotesteissä (mitä me ahkeraan kulutamme...) on 10. Ja sitten kuitenkin, jos se arvo tk:ssa ei ylitä jotain tiettyä rajaa, annetaan negatiivinen...
  5. E

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    ipa, oisko se voinu olla jo sitten kiinnitymisestä tullutta tuhruvuotoa???
  6. E

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    ipa, kiitos! Mulla on käsitys, että tuhrua ei lasketa vaan vasta kunnon vuoto. Ainakin, jos tulee ennen normikuukautisia tuhrua, uusi kierto alkaa silti vasta ekasta kunnon vuotopäivästä. Peukkuja plussaan!
  7. E

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Juibe75, mikä testi sulla olikaan? Itse tein justiinsa Apteekin raskaustestin, ja siinä sanottiin, että odota 5 min ja jos ei näy vielä selvästi, odota vielä 5 min, mutta älä lue enää 10 min jälkeen. Ja kyllä tuo minustakin ihan plussalta näyttää - ONNEA :flower: heisku, jostain joskus olen...
  8. E

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Heips! yöperhonen-, milloin pystyt testaamaan? Kuulostaa nuo oireesi perin tutuilta. ;) Mulla oli heti kohta ovulaatiosta alkaen menkkamaista jomotusta alavatsalla ja selänkin puolella, vihlaisuja ja painon tunnetta etenkin riuhtaisuliikkeissä ja yskiessä. Kaikken vahvin "oire" mulla oli...
  9. E

    Mitä pitäisi ottaa huomioon koiran omistajana?

    Alkuun on tärkeintä miettiä todella teidän elämäntilanne, sopiiko siihen koira, josta täytyy huolehtia joka päivä. Koira on perheenjäsen ja vaatii huomiota, seuraa ja hoitoa. Myös rodun valinta on keskeinen. Onko koiralla tarkoitus metsästää tai harrastaa jotain tiettyä lajia (näyttelyt...
  10. E

    En ole koskaan saanut joululahjaa!

    Lähetä mulle osoitteesi vaikka yv:llä, niin pistän tontulta terveisiä! :wave:
  11. E

    Negatiivinen testi, mutta vahvat oireet...

    Jostain luin, että verikokeissa "herkkyys" on 5, kun herkimmissä tikkutesteissä se on 10.

Yhteistyössä