Hakutulokset

1. I

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei naiset! Ajattelin pistäytyä tänne luomaan teille toivoa. Ihmeitä nimittäin tapahtuu! Meillä lapsettomuus johtuu molemmista. Minulla PCO ja endoa, miehellä heikkolaatuinen sperma. Lisäksi kummallakin ikää paljon. Mies on viisikymppinen ja minä 43. Kävimme vuosien Clomi- ja...
  2. I

Mikä minua vaivaa? Hometta..? Joku kamala Sairaus..?

No moi! On tämä kamalaa, siinä olet oikeassa. Jalkojen peroneus-hermoissa on jotain häikkää chep-tutkimuksen mukaan. Se on sellainen kylmä-kuuma-testaus. Tänään otettiin rivi pino uusia verikokeita, joista varmaan tulee jo huomenna tuloksia. On totta, että tiedän aiheesta paljon. Olen joutunut...
  3. I

Minulla on yksi ystävä, joka rauhoittelee minua. Toinen kaverikin kuuntelee, mutta ei osaa oikein sanoa mitään. Onko sinulla mahdollisuutta mennä yksityisesti neurologille? Kelakorvauksen jälkeen käynti maksaisi n. 80 euroa. Olen ollut henkisesti niin tiukilla, että olen jopa harkinnut...
  4. I

Moi! Vanhempani kyllä kuuntelevat, mutta kommentit ovat tasoa "Ei kannata stressata. Sulla on mikä on". Näin voi sanoa kuolemaa pelkäämätön ihminen, jolla on 70 vuotta elämää takana ja lapset maailmalla. Sisareni jaksaa välillä kuunnella, välillä hän raivoaa ja välillä satuttaa sanomalla, että...
  5. I

Niin ja se piti vielä sanoa, että vieläkään ei tiedetä, mikä minulla on. Lähetin jopa Saksaan verikokeeni, ja tuon testin mukaan minulla olisi borrelioosi. Suomen testien mukaan ei ole. No vedin kumminkin 3 viikkoa antibiootteja eikä niistä ollut apua. T. Emäntä
  6. I

Hei carlavaan! Minulta löytyy kaikkea tuota ja paljon muutakin. Nyt en ehdi pitkästi kirjoittamaan, mutta laitan nyt edes jotain. Minun oireeni alkoivat vuosi sitten vauvan oltua kuukauden vanha. Raajojeni kärkiosat alkoivat tikkuilla, voimat katosivat raajoista, nieleminen vaikeutui jne...

Yhteistyössä