Hakutulokset

1. M

+++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

Olisiko kellään mitään runoviritelmää, jolla voisi tästä raskausuutisesta ilmoitella? :wave: Ajattelin ensiviikolla viimein kertoa työpaikalla ja sit kavereille. Jotenkin vaan hermostuttaa, että mitäs jos...
  2. M

Pakko kirjoittaa pari sanaa etten vallan unohdu mielistänne.. Ja omaa napaa vaan pukkaa :whistle: Täällä on kaikki ok, olen vaan ollut ihan tajuttoman väsynyt, työssä on ollut ihan tolkuton stressi. Lisäksi mulla on jatkuvaa aamuyön valvomista (n. klo 4 herään ja sit ei tuu uni enää) ja...
  3. M

Olettepas olleet ahkeria kirjoittajia tänään =) Angela77, miten pitkään teillä meni verikokeesta tulosten saantiin? Mä olin siis viime tiistaina np-ultrassa ja verikokeessa. Sanoivat että pari päivää menee tulosten saantiin ja soittavat JOS riski on kohonnut. Vieläkään ei ole soittoa...
  4. M

Missä tuollainen tutkimus järjestetään, ja miten, Ellastiina? Onnea Pantsu lisääntyvistä raskausoireista ;) Haltia, mulla oli ihan samanlaiset fiilikset alussa, ja kieltämättä vieläkin, että ei uskalla iloita raskaudesta jos se menee sittenkin kesken... Mä en ole näitten...
  5. M

Taas on ultrakäynnit olleet iloisia monella :heart: Tervetuloa titonia, ja ONNEA! Kyllä olisi ihanaa jos saisi syödä turkinpippureita joka päivä. Mikään ruoka ei tuota yökkäysrefleksiä, valitettavasti...Kaikki maistuu. Muuten tätä kuvotusta ja oksentelua on koko ajan. Nyt se saattaa alkaa...
  6. M

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

TIINULI81, olen taas kurkkimassa täällä...ONNEA!!! Ihan varmasti vahvistuu viiva. Mä tein kanssa ekan haamun pp9, kuva näkyy tammikuun ko. pinossa. Voi että =) Olen niin iloinen sun puolesta. Meille pcolaisille taitaa ivf-hoidot olla se "täsmähoito" Odotuspuolella on lapsettomuushoidoista...
  7. M

juu tänne vaan haltia =) Ja paljon onnea! Kauniskuu, helpottava tilanne jos pomokin on paksuna :laugh: Ellastiina, mulla on kanssa aamuisin tosi hyvä olo. Mutta voi pojat kun alkaa yököttää iltapäivän puolella. Eilen oksensin eka kerran töissä. Käyköhän tässä taas niin, että ykään...
  8. M

Metformini + raskaus

Sattuipa sopivasti silmiin tämä kun saman ongelman kanssa pyöriskelen. Mulla on metut olleet n.3 vuotta pcon "hoitona". Mutta kyllä mulla insuliiniresistessiäkin löytyy, diabetes -diagnoosia ei ole, vielä... No siis, plussasin ekasta ivf:stä ja nyt mennään rv 11+1. tänään oli np-ultrassa ja...
  9. M

Ellastiina, kukaan työnantaja ei uskalla olla vakinaistamatta nykyään raskaana olevaa, koska liitot ym. nostavat siitä niin kauhean jutun! Jos oikeesti ei ole mitään muuta syytä. Raskaana oleva on siis todella vahvoilla näissä hommissa, toki poikkeuksiakin löytyy... Ja jos jotain valittavat...
  10. M

höö, ei mun lupaukset ahkerammasta kirjoittelusta pidä, tää vuorotyö rajoittaa kummasti kaikkee, jopa pikkujuttuja... Mua alkoi ihaa naurattamaan tuo raitasen ihana ylläri :D Oli se hyvä että tässä vaiheessa löytyi toinen vauveli, eikä sitten ponnistusvaiheessa :laugh: Angelalle kanssa...
  11. M

Mieheltä ei sitten löytyny yhtään siittiöitä..onko mahdollista, että kontrollinäytteessä niitä olisikin?

Näytteissähän on eroja, seuraavassa voi olla ihan eri tilanne! Onko sun miehellä jotain sairauksia, lääkkeitä, onnettomuuksia taustalla mikä on tuhonnut siittiötuotannon? Meillä ei nyt ihan vastaava tilanne ole, mutta kerron kuitenkin.. Meni melko pitkään ennenkuin meillä ukko saatiin...
  12. M

Jozefina, mikä se sun suhdeluku oli? Eikö ne semmoisen ilmoita? Eli ymmärränkö oikein, tuossa verikokeessa mitataan jotain arvoja ja ynnätään ikätekijän kanssa? Mutta mun käsittääkseni tuon nt:n tuloskin lasketaan siihen, joka sulla on siis huippuhyvä! Huomenna onneksi olet viisaampi...
  13. M

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Tiinuli81 :wave: ISOT tsempitykset. Sä plussaat nyt, se on enemmän kuin oikeus ja kohtuus, niin paljon on harmia sinullakin ollut! Yritä pitää pää kasassa piinapäivien ajaan, mielestäni itse hoidotkaan eivät tuottaneet yhtä paljon "tuskaa"... Kaikille muillekin tutuille ja tuntemattomille...
  14. M

Terve vaan, en ole hetkeen jaksanut kirjoitella. Olen nyt ollut viikon saikulla oksentelun takia, raskauspahoinvoinnin piikkiin lekurit sen laittoivat, itse epäilen, että norollakin oli "sormet pelissä" kun rajua yrjöämistä oli muutama päivä. Nyt oksentelen maltillisesti 1-2x/pv. Aamuisin on...
  15. M

Mä en jaksa kuin omaa (.) Olen oksennellut päiväkausia ihan kunnolla. En tiedä onko kyseessä noro-virus (pitkittynyt sellainen) vai onko raskaushormonit alkaneet kunnolla jylläämään. Joka tapauksessa oon tosi huonona, mikään ei pysy sisässä :( Olin kanssa ekalla neuvolakäynillä, hempat oli...
  16. M

Kauniskuu :o :o Voi eikä....Ihan karmean julmaa! Sä olet varma, että sieltä hulahti alkiokin?? Mä en oikeasti löydä sanoja millä lohduttaa. Olen todella, todella pahoillani :'(
  17. M

:wave: Ompas tänne tullut paljon uusia, todella mukavaa, että olette saaneet sen parhaimman palkinnon hoitorupeaman lopuksi! Täällä on jos jonkinlaista hermoilijaa (itse pahimmasta päästä :/ ) mutta onneksi niitäkin, joilla pysyy "pää kylmänä" Kiitos heille tsempeistä ja realisoinneista...
  18. M

Pikaisesti omaa (.) kun pitää töihin kiiruhtaa... Lapsi on ollut oksutaudissa, muhun ei ole tarttunut kumma kyllä. Epämääräistä pahaa oloa on ollut mutta eipä sitä tiedä mistä johtuu... Täytyy kai repiä taas satanen ultraan. Tulee tälle mielenrauhalle hintaa, totisesti. Tänään mulla on ollut...
  19. M

Höh, nonniii. Pitkän sepustuksen kirjoitin vaan eipä näy tulleen perille :kieh: Tässä tiivistelmä: Halusin onnitella teitä kaikkia ultrassa olleita, Raitanen kirjoitti kauniisti tuosta toisesta menetetystä alkiosta, jospa se lohduttaisi Ellastiinaakin hieman...Hyvä, että pääset pian uudestaan...
  20. M

Ellastiina, terveisiä vessasta, täällä yrjötään iltapäivällä tai illalla...Älä anna peloille periksi, toivotan rauhaisaa yöunta! Bardolino ja Silve, ihanaa saada teidät remmiin mukaan =) Pitkä ja kivikkoinen on teidänkin tie ollut. Ymmärrän Silve sun ajatuksia tuosta vaikenemisesta, musta...

Yhteistyössä