Hakutulokset

1. M

+++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

heippa! oltiin isovanhemmilla muutama päivä ja siellä ei netti oikein pelittänyt niin jäi kirjoittelut vähemmälle... Nia77, uskon myös, että palaat pian takaisin tänne! *peukutukset* Angela77, näitä uutisia on aina kiva lukea :heart: Onnea! Jozefina :hug: Muistan kyllä miten...
  2. M

Siel se vipatti se pikkuriikkinen sydän. :heart: Voi että... Nyt viikkoja 6+3. Mitattua ei kovin tarkkaan saatu, kun tosiaan alkio oli niin pieni vielä. Näillä viikoilla pitäisi olla 4mm. Nyt mitat vaihteli 2,8 mm- 4,3mm rippuen vähän mistä suunnasta zooomattiin. Ei kuulemma mitään syytä...
  3. M

:wave: Lomareissu lusittu. Tosi rentouttavaa oli, tutkailin koko ajan vihlooko mahaa, särkeekö, onko tissit vielä arat, joko oksettaa... :headwall: Eli ei uutta länsirintamalla... Oireet ei ole lisääntyneet, joskus jotain tuntuu mutta päässäntöisesti ei oikeastaan miltään. Huomenna on sitten...
  4. M

Nia77 :flower: :heart: Ankkuroi itsesi vaan tukevasti tänne B) Meillä aika samanlaiset taustat. Meilläkin luomuihme neljän vuoden takaa, sen jälkeen ei ole r-testissä ollut kuin yksi viiva, kunnes nyt :heart: PCO on täälki (mulla tuli muniksia vain 4 joista vain 2 sitten loppupeleissä...
  5. M

mitä oireita 5-6 viikoilla?

Löytyipä sattumalta varsin ajankohtainen aihe/ongelma B) Nytten kai 5+3 menossa, joskus oireita, joskus ei. Oireettomina päivinä, kuten tänään, on paniikinomaiset tunnelmat...
  6. M

Voe Raitanen, onni tuplana B) Ihanaa!! Leijailet varmaan melko korkeella, hih, heitetäänkö ankkuria =) Angela, moi, nyt et poistu vielä minnekkään!! Käy vaikka ultrassa että saat asiaan selvyyden. Maksaahan se tietty... Lion ja ellastiina, kuulostaa hyvältä, saa huokaisata helpotuksesta...
  7. M

Lion32, mä tiedän...Tää juttu täyttää ajatukset ja ahistaa ja pelottaa niin, että unohtaa hengittää.. Tässä vaiheessa tuo hcg on varmaan korkea, toinen näyte pitäisi ottaa ensi viikolla että kertoisi jotain...Sit jo näkyy ultrassakin. Vaikeeksi on tehty joillekkin nämä hommat :'(
  8. M

Hyvänen aika naiset... Nyt ei saa joutua paniikkiin (paraskin puhuja..) Sitten kun vuotaa niin maan pentuleesti ja kramppaa niin on vasta aihetta ajatella pahinta! Pienet vuodot ei haittaa, eikä varsinkaan jos alkioita oli 2! Ette anna nyt periksi! Mä tuotan epäonnea joka pinoon |O Tammikuun...
  9. M

~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

:hug: isot isot halit teille neganneille. On tää ollut merkillisen vähäplussainen pino :( Toivon teille kaikille kovasti voimia uuteen yritykseen :heart: :heart: Oma plussani odottaa varmistusta vielä viikon, sit on ultra. Panikoin oiretten häviämisellä/vähenemisellä :headwall: Jos tää...
  10. M

:wave: Lion32, vieläkö sulla vuotelee?? Angela77, ihan varmaan näitä oireita etsii vielä isommalla luupilla jos on jo km takana, ja joka alkoi niinkun sulla... Mun mielestä menkkaoireet on rauhoittavia, mun ainoassa raskaudessa alkuviikot oli täys kopio menkkoja edeltävistä tuntemuksista...
  11. M

:wave: Heippa vaan "vanhat" tutut ja uudet tuttavuudet. Edellisessä pinossa olin pessimisti-pirkko, nyt siihen voisi lisätä paniikki- liitteen myös.... Mulla taitaa olla la sama kuin ellastiinalla. muistankin nytten kun soittelin klinikalle ultra-aikaa niin sanoivat, että silloin olisi...
  12. M

Voi jukra, olen pari päivää etsinyt tällaista pinoa, ja tänään ajattelin itse sen aloittaa, mutta kiva, että Ellastiina olit ehtinyt! Tarpeeseen tulee! Tulen siis tänne hermoilemaan, en enää kehtaa edellisessä pinossani meuhkata :whistle: Pelkään pahoin, että tipun kohta täältä....Olen...
  13. M

Tirlittan ja NPG ...Voi ei kai teillekkin huonoja uutisia. On varmaan tosi surkea olo... Miten tässä pinossa on niin vähän onnistumisia??? Toivon pikaista "jalolleen pääsyä", itselläni siihen menisi ikuisuus, toivottavasti te ja muut epäonnea osaksenne saaneet olette vahvempia :ashamed: Ja...
  14. M

Susy, Isis ja Soja :'( Onhan surullista...Miksi tää on niin hankalaa.... Paljon voimia teille! Miiruskainen, tää on ihan kammottavaa tää piina-aika :x Tirlittan, :hug: *huoh* muoks. Pikku Myyllekin lohtuhalit... (.)Mulla on vasta huomenna veritesti, en tiedä mitä ajatella, jos...
  15. M

No täältähän löytyikin tarinaa =) Raitanen, melko aikaisin on ultra. Siinä ehkä pystytään näkemään korkeintaan, että vauveli on oikeassa paikassa, 6+ viikoilla näkyy syke vasta kunnolla. Miiruskainen, meilläkin oltiin melko vähillä eväillä liikkeellä... Neljästä munasolusta kaksi...
  16. M

EI MISSÄÄN NIMESSÄ! Mielummin sitten vasta kun vauva on sylissä :xmas: Tsemppiä piinailuun! Laittakaahan mulle yöksi paljon luettavaa ;)
  17. M

JOKO TÄÄ TOIMII? Eilen ehdin viestin kirjoittaa ja lähttämisessä katkesi yhteydet :kieh: Nyt on eka kerta kun saa sivun hitaasti auki... Lyhyesti vaan, että tänä aamuna oli eka kerta kun r-testi oli aavistuksen tummenmpi. TA:n lekuri soittaa hu mulle (kesken unien, yö taas töissä, saa nähdä...
  18. M

Tähtisade, pissitään molemmat huomenna aamulla ;) Mulla ei ollut oireita ennenkuin pp8, ja silloinkin vähän, kipua kohdussa tai jossain. Pp 9, eli eilen, oli melko kovat kivut, ihan just samanlainen tunne mahanpohjassa kuin kp1. Tänään pp 10 ajoittain pientä jomotusta. Tisseissä ei mulla ole...
  19. M

:wave: Sumuista lauantaita kaikille. Soja, mulla on kanssa ollut uniongelmaa, herään aina yöllä 2.30 ja sit valvon pitkään..Ja painajaisia on ollut useampana yönä. Ihmekö tuo kun stressi on niin älytön. Jos sun uniongelma äityy oikein pahaksi, niin mun käsittääkseeni Opamoxia (tmv.) voi...
  20. M

Miten voi olla niin hankalaa tää kuvien laittaminen :snotty: Sain edes linkin =) http://www.aijaa.com/v.php?i=3542911.jpg Eli eilen ei samaisessa testissä näkynyt kuin hädin tuskin tummempi viivanpaikka. Samanlainen jonka olen nähnyt lukuisia kertoja ennenkin...Saa nähdä nyt miten tässä...

Yhteistyössä