Hakutulokset

  1. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kp1 :cry: voi että mä oon niin turhautuneen kiukkusen surullinen..vaikka ei tää nyt yllätyksenä tullu,kierto tasan 28pv ja alkoi siis päivälleen ajallaan..nyt siis yritystä meillä jo kolme vuotta ja kolme kk...
  2. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    On tää niin turhauttavaa..en varmaan ees taida r-testiä kokeillakaan..mullahan siis kierto todella säännöllinen ja nyt taas ne samat tietyt oireet mistä tietää et menkat on tulossa:( kp 24/29 menossa ny..
  3. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kp21/29 menossa nyt,tämmösii oireita nenä tukossa vaikka ei oo kipee olo,huimailee,nännit arat,nipistelee/vihloo alavatsassa,hetkellistä huonoa oloa ja hengästyy nopeasti..saattaahan nää olla ihan kuviteltujakin kun liikaa tarkkailee (n) mut aikalailla jo toivo menny:(
  4. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Inka' | kp20/29 | 1.lapsi | ya.6/14
  5. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Voihan se kyllä olla..no mutta aika lailla tässä on niin sanotusti jo luovutettu siis ei enää niinkään puhuta miehen kanssa vauvan saannista enään..mutta positiivista on että edelleenkin meillä seksipuuhia noin viis kuus kertaa viikos :) yritystä on ainaki ollu :) vaik ei sitä nykysin enää sillä...
  6. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Uusi täällä..yritystä ollut nyt yli kolmisenvuotta..vuosi sitten kesken meni ihan alussa.mutta päädyin tänne ihmettelemään tän hetkisiä oireita: "menkat" oli vajaa pari vko sitten mutta vain yksi vuotopv loput tuhrutteluu..kivuttomat kylläkin.niukemmat myös.aina ollut säännöllinen kierto 28pv...
  7. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Näkyykö tos teidän mielest mitään?
  8. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Merenaalto ite oon miettiny tota samaa kans :) vaikka aika hassuuhan se olis mut mistas sita koskaan tietaa noist ihmiskehon kummallisuuksista :)
  9. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Ei olla viela kayty tutkimuksissamut vaikuttaa silt et on se mentava..ihmetyttaa vaa et mika ihme siin on et ei tarppaa..kiertoki paivalleen saannollinen,ja kuitenki yhen lapsen jo saanu ja miehella pari.. tanaan tuli mietittyy taas paljon asioita ja rupes ihan ahdistaa yhes vaihees ku mietin et...
  10. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    eipa tullu taas taa yllatyksena kp28/28 vaihtu kp1 taas :( YK17 siis alkais..eipa enaa kyl taida jaksaa tata ainaista pettymysta..taidan nyt kyl luovuttaa jo nais vauvan tekohommis..ei sita oo vissii meille sit tarkotettu..
  11. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    mulla ei hirveesti oo paivitettavaa tas kierros,kp24 nyt menos ja oireeton oon ollu..jostain kumman syysta viime yona herasin huonoon oloon ja piti kayda oksentamassa..luulin et vatsatatauti iskeny mut aamul ihan normi olo..ensviikol pitais menkat alkaa to tai pe ja se alkais sit yk17..
  12. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

  13. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    merenaalto mul aika samanlaiset fiilikset..ensin aattelin et tikuttelen ovista mut sit luovui koko ajatuksesta..nyt kp17 ja menkat pitais alkaa 25pv..ja oon ihan varma et kyl ne sielt sit tulee..talleteltu kp 10,11 ja 14..toiden takii ei muina hyvina paivina pystyny..mutta nailla mennaan..en...
  14. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    oon ovista tikutellu joskus ja plussan saanu..en sit tieda jaksaako edes rueta tohon tutkimus rumbaan,jotenki turhauttaa koko ajatus vaikka vauvaa toivotaan enemman ku mitaan muuta . voihan se olla et lapsien saanti ika on mun kohdal ohi jo(36 v oon jo) ensimmainen muksu sai aikoinaan alkunsa...
  15. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    en oo kayny viel missaan tutkimuksis..ihan luomusti ollaan yritetty..varmaan pitais varata se aika laakarille..kiertohan mulla se 28pv ja paivalleen saannollinen.mites toi homma sit toimii,onko millane prosessi ku tutkimuksiin haluu? ja mites ne sit tutkii siel?
  16. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    jaahas..voi täta pettymyksen maaraa taas..:(en kerenny edes sita toista testii teha ku vuoto alko tanaan..ja kunnolla..kp1 nakojaan taas ja YK16 siis kaynnisty..huoh :( antokan se toissapaivan testi sit vaaran tuloksen vai mita ihmetta? voi apua miten sita jaksaa taas..toissaki tanaa niin huonot...
  17. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    hitsi naa mun viestit karkaa aina :) mutta joo mitahan tosta testi tuloksesta osaa nyt ajatella?(n)
  18. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    mitenkoha noita raskaustestei pitais ny tulkita..tanaa kp27/28 ja tietysti ku malttamaton olin ni pakko oli testaa..ostin sen pregchec testin ja siinaha tulos pitaa viiden min.sisalla tarkistaa,paiva pissasta tein.. noh,kyl siihe sit tosi hailu viiva ilmesty sen 5min.sisaan ..sen naki sillee et...
  19. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    mulla ny kp25/28,oireet aika samoja ollu ku viime viikol vaihtelevasti..uusia ei tullu mut toi tissikipu erinlaine ku enne..tuntuu et on paiva paivalta kipeemmat ihan ku ois mustelmat niin arat sivusta,nannit ei arat mut niit valil ihan ku pistelis/kihelmoi..testii en ees rupee tekeen ku sen oon...
  20. I

    Vauva vuodelle 2016 <3

    nii siis hajuaisti teravoitynyt..mutta ei oikein viiti ees innostuu noist oireista vaikka ne ollu nyt ihan uusia tas kierrossa ettei sit taase nii pahaa pettymysta tuu..ja voihan ne myos tulevista menkoista johtuu.Nii ja onnee uusille plussanneille :)

Yhteistyössä