Hakutulokset

  1. M

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Riippuen klinikasta niin 80-250€
  2. M

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Saanu: mä varasin yksityiselle varhaisultran että saan mielenrauhaa siitä että ei olis tuulimuna ja näkis sykkeen (: mulla on silloin normaalikierron mukaan 8+2, että saa nähdä siirtyykö tonne heinäkuisiin
  3. M

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Piparminttu no on kyllä ihmeen aikasin! Mä joudun oottaan vielä vajaa pari viikkoa, mut onneks saa vähä helpotusta stressiin (toivottavasti) kun ultra on tasan viikon päästä:) Ja eikä, ennen mä rakastin ceasar salaattia, tein sitä kotona ainakin kerran viikossa ja söin sitä isot kasat vaikkei...
  4. M

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Vitsi mä inhoon näitä "noloja" raskausoireita, oon tosiaan 2 raskautta tiennyt ennen testiä jatkuvien ilmavaivojen takia, tämänkin raskauden tiesin reilu viikkoa ennen testiä kun pierut ei ottanu loppukseen, eikä ota edelleenkään... Ja mulla on ollut viikon vatsa aivan sekaisin, ei oo kivaa...
  5. M

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ompas ollut hiljaista täällä tänään! Ei malttaisi oottaa enää sitä varhaisultraa, vielä 7 päivää :( Mua on vaivannut aika ilkeät kohtukivut, ei mitkään todella kivuliaat mutta kyllä tuntuu, toivottavasti on vaan kohdun kasvukipuja :eek:
  6. M

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mut voi lisätä listaan meriemilia/18/2.8/ensimmäinen (:
  7. M

    Elovauvat 2016

    Mun oireet on ollut jo alusta asti tosi extremee, ja tänään kaiken päälle alko toi pahoinvointi, aamulla makasin sohvalöa ja ihan yht äkkiä iski oksennusfiilis ja makasin vessan lattialla odottaen koska lentää, mutta meni onneks ohi :sick:
  8. M

    Elovauvat 2016

    Mä oon tehnyt 6 pc:tä ja 2 digiä :D ekan digin tein viikko sitten sunnuntaina, tuli 2-3 ja tokan eilen ja tuli 3+ (:
  9. M

    Elovauvat 2016

    Ja ultrassa sit selviää siirrynkö tonne heinäkuisiin (: mutta täällä pörrään sen aikaa ennenkun on varma
  10. M

    Elovauvat 2016

    jos on uskomista kiertoon ja digiin niin tänään mennään 5+3 ! (: vähän reilu viikko pitäis vielä oottaa ultraano_O
  11. M

    Elovauvat 2016

    Äidille kerron varmaan tuossa joulun tuntumaan ja muille sukulaisille ja ystäville tammikuun lopussa. Sitten kun on maaginen rv 12 ohitettu.
  12. M

    Elovauvat 2016

    Ja siis normaalin kierron mukaan digin pitäis näyttää nyt 2-3
  13. M

    Elovauvat 2016

    Mä vähän epäilen että saatan siirtyä tonne heinäkuisiin, mulla tuli tosiaan se 3+ tänään digiin, ja plussankin testasin jo 3 päivää ennen menkkojen alkua, niin mulla luultavasti on oma kierto ollu vähän sekasin tai tosi aikainen ovis. Eli luulen kun meen sinne ultraan niin laskettu aika siirtyy...
  14. M

    Elovauvat 2016

    Voi jestas, nyt huomaa kuinka nää hormoonit jyllää. Mulle on tullu nyt näitä kuuluisia itkukohtauksia, itken niin turhista pienistä jutuista mistä en ikimaailmassa yleensä itkisi. Olin eilen ostanut tortillalevyjä ja tacoja, sitten mies tokaisi että ne tacolevyt on pahoja ja minä sitten pahoitin...
  15. M

    Elovauvat 2016

    Mäkin tein vielä digin aamulla, tuli onneks se toivottu 3+ ! Nimiä en oo vielä miettinyt, ja luulen että siitä tulee aika taistelu ton miehen kanssa, meillä on niin eri maku noiden nimien kanssa, mies tykkää perinteisistä yleisistä nimistä ja itse taas vähän erikoisimmista ja semmosista mitä ei...
  16. M

    Elovauvat 2016

    Kesällä yritys oli kova, mutta sitten aloitin pillerit uudestaan, ja tää tärppikierto oli noiden edellisten pillereiden lopettamisesta yk 2 (: ja se on totta kun sanotaan että heti tärppää kun lopettaa yrittämästä, me ei edes mietitty vauvaa, ei tähdätty peiton heilutusta ovikseen ja...
  17. M

    Elovauvat 2016

    Mulla oli ensin varhaisultra 7+, mutta en maltakkaan oottaa niin vaihoin ajan 6+2, eli vähän alle pari viikko pitäis vielä oottaa. Toivottavasti noin aikasilla päivillä näkyis jo syke, ettei tuu sit turhaa stressiä jos ei vielä näykkään. Tänään kävin ostamassa apteekista niitä multivita mama...
  18. M

    Elovauvat 2016

    En olisi halunnut kertoo vielä kenellekkään ennenkuin on päästy sen rv 12 yli, muttakun siskolla 2v ja 4v tytöt niin saa juteltua raskaudesta sun muusta hömpästä sen kanssa (mies ei jaksa kuunnella koko ajan mun vauvahömppä juttuja:D) ja parhaalle kaverille kerroin sen takia että kumminkin sen...
  19. M

    Elovauvat 2016

    Mä ite opiskelen viimeistä vuotta liiketaloutta, kerkee onneks valmistuun ennenkuin esikoinen syntyy, ja keikkatyötä teen tuote-esittelijänä (: Avomies on ollut prismassa vakituisena jo 4 vuotta. Eli toivon mukaan meidän taloustilanne on ihan ok vauvan suhteen! Raskaudesta oon kertonut mun...
  20. M

    Elovauvat 2016

    Mun vanhemmat ja isovanhemmat asuu samalla paikkakunnalla, ja sen lisäksi mun vanhemmat ja isovanhemmat on melkein naapureita niin ainakun sinne päin lähtee nii saa 2 kärpästä yhdellä iskulla :D Ja mä kyllä nykyäänkin käyn vähintäänkin joka toinen päivä porukoilla kun ei tästä oo kun 5km sinne...

Yhteistyössä