Hakutulokset

1. P

35 v + odottajat, vol 6

Heip pitkästä aikaa...täällä meni hulinaksi vauvan syntymän jälkeen... eli "Lilli" syntyi vihdoin 17.4. viikoilla 41+5, jolloin siis käynnistettiin. Tytsy oli 47cm ja 3100g. Pieni ja siro .. synnytys oli helppo (siis synnytykseksi...onko se koskaan helppo?) ja kesti vajaat viisi tuntia. Nyt...
  2. P

35 v + odottajat, vol 6

Täällä vielä kasassa....vietettiin viime viikolla oikein kunnon piinaviikko, kun kaikki lapset oli vuoron perään kuumeessa ja kaks vielä lisäks oksennustaudissa. Onneks ei sentään tarttunut muhun...oon yhden synnytyksen kokenut oksennustaudissa ja se ei ollut kovinkaan miellyttävää lievästi...
  3. P

35 v + odottajat, vol 6

Kyllä odottavan aika on sitten tosi pitkä....vähän alkaa olla hankala olo ja tuntuu, että sais syntyä jo! Vauva on nyt aika alhaalla lantiossa ja kun se liikuttaa päätä niin tekee kipeetä... Kärsivällistä odotusta kaikille ja toivotaan että vaivat hellittää :) :flower: Papuli + "Lilli" 39+5
  4. P

35 v + odottajat, vol 6

No niin täällä aloitetaan sitten loppusuora...nyt alkaa supistuksiakin olee aikalailla, mutta ei vielä säännöllisiä. Issias huutaa armoa, kun vauvaa potkii/venyttelee...Olo muuten hyvä ja tulokkaallekin on sänkylaitettu :) Aurinkoista odotusta kaikille ... myös kevään :) Papuli + "Lilli" 38+5
  5. P

35 v + odottajat, vol 6

Heip vaan kaikille! Amforalle sylikaupalla onnea pikkuisesta ja muille paranemisia sekä jaksuja. Melkein tulee itselle syyllinen olo kun on voinut niin hyvin koko raskausajan lukuunottamatta sitä alkumyrskyä. Toisaalta olisin ollut melkoisessa pulassa jos vointi olisi romahtanut, kun kuopus...
  6. P

35 v + odottajat, vol 6

Keskeneräiselle nyt vaan voimia ja aurinkoa. äiskän selälle toipumisia :) Barbamama täällä kans tyttöä odotellaan melkosella varmuudella. Itse oon kyllä hyvässä kunnossa ja siitä kovin onnellinen. Ainoo renkka on toi issiashermo, mikä kiristyy pikkuhiljaa kokoajan enemmän ja enemmän, mutta vielä...
  7. P

35 v + odottajat, vol 6

Moi vaan kaikille! Täällä käyty toinen lääkärikäynti ja sokerirasitus (ihan hirveetä se litku). Kaikki hyvin...painoarvio "Lillistä" 1kg ja ennuste, että jos tasaisesti kasvaa niin 3200g paikkeilla syntymäpaino...siro tyttö :) Iskiashermo puristuu kokoajan tiukemmin ja alkaa nyt haitata jo...
  8. P

Hei te pitkään kotiäiteinä olleet,tässä pari kyssäriä?

Mä oon nyt ollut kotona n. 6 vuotta ja mulla on kolme lasta ja neljäs (=viimeinen) tulossa. Kävin toisen ja kolmannen lapsen välissä töissä n. 8kk ja se oli aivan hirvittävää juoksemista ja tappelua...aina oli kiire tai sitten oli niin väsynyt että ei jaksanut tehdä mitään. Kun tilaisuus tuli...
  9. P

35 v + odottajat, vol 6

Täällä ilmoittautuisi vielä mukaan yksi 36v odottaja...oonkin ehkä johonkin pinoon aikaisemmin ilmoittautunut, mutta on pidellyt niin kiirettä, että ei oo paljon ehtinyt lueskelemaan/kirjoittelemaan...ehkäpä nyt olis aikaa enemmän. Olen siis 36v kotiäiti, odotan 4. lasta ja la on 4.4. (paljon...
  10. P

****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

Täällä ilmoittautuu taas yksi uusi mukaan. Olen 36v. odotan neljättä ja viimeistä lastani ja Taysiin käy matka kun aika koittaa. LA olis 4.4. , mutta kaikki muut edellistä lukuunottamatta ovat menneet pitkiksi. Edellinen tuli pari päivää ennen kuin Noro-virus käynnisti synnytyksen. Oireina...
  11. P

YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Niin ja ilona***:lle kovasti onnea!
  12. P

No niin nyt on testattu.... ja plussattu :heart: . Ekaan kiertoon nappas... Kaikille nyt kovasti plussatuulia sinne!
  13. P

Tätiä ei näy edelleenkään, eikä kyllä oireitakaan. Hitsi kun tuntuu että missään välissä ei ehdi hakaea sitä testiä...elikäs täti olis nyt kohta kaks viikkoa myöhässä.
  14. P

Niin ja barbamama: Voisin tulla myös listoille ikä: 36 toiveissa 4. Noi päivät ja muut on nyt vähän epäselviä.
  15. P

WP:lle jaksuja ja pahoittelut. Lumihiutaleelle Onnea. Juuri palauduin reissusta ja tätiä ei ole näkynyt. Odottelin siis kylään viime keskiviikkona...testata en oo ehtinyt reissun takia, oireita ei ainakaan vielä oo. Että täällä varoivaisen toiveikasta...
  16. P

tänne tätiä odotellaan ens keskiviikon tienoilla. Testejä en oo ostellu vielä minkäänlaisia...yritän hillitä itseni ja odotella vaan "coolisti" :o) Kaikille kovasti onnea matkaan...
  17. P

täällä myös yksi kuumeilija lisää ... ehkäsy jätetty muutama viikko sitten ja nyt odotellaan jännityksellä onnistuuko ekasta kierrosta.
  18. P

***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

hei äiskä-73 ja muut, täällä myös kuumeilija (jos muut on jo puhallettu niin voin ilmoittautua äiskä-73:lle kaveriks kuumeilemaan neljännestä...) Itse lopetin pillerit muutama viikko sitten ja nyt vaan katotaan kuin käy. Aikasemmat lapset on -05, -07 ja -10.
  19. P

Onko neljännessä mitään järkeä? :)

mulla on tuntu, että vielä yksi puuttuu...pitkällisten keskustelujen jälkeen miehen kanssa päädyttiin siihen että se otetaan vastaan vielä jos on tullakseen ja lopetin pillerit muutama viikko sitten. Itselläni alkaa 40 olla lähempänä kuin 30, joten saa nähdä kuinka käy. Suurin pelko mulla oli...
  20. P

Kaksi alle 2-vuotiasta

Meillä on lapsilla ikäeroa 1v4kk. Pääasiassa menee ihan hyvin nyt kun esikoinen on tottunut tilanteeseen. Kuitenkin vauva (nyt puolivuotia) on alkanut nyt viimeaikoina valvottaa mua ja oon tosi väsynyt. Miehen apu onkin ollut mulle ihan välttämätön viime aikoina....vie välillä viikonloppuisin...

Yhteistyössä