Hakutulokset

  1. E

    Lokakuiset 2018

    Täällä yksi eilen plussannut. Ennestään 1 lapsi, nyt tulisi n. 2,5 v ikäeroa lapsille. Laitoin kans pyynnön fbook-ryhmään, tää sivu on raivostuttava! Meillä oli esikoisen ryhmässä n. 50 jäsentä ja tosi kiva, kunnioittava ja kannustava henki. Siitä oli iso apu kaiken myllerryksen keskellä.
  2. E

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Näkeehän sen istukkahormonin määrän tosiaan verikokeilla, mulla otettiin viimeks kahden päivän välein jotta voitiin mitata sen määrä ja väheneminen kun keskenmenoa epäiltiin.
  3. E

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Minä liityn mukaan, plussatesti tuli tehtyä eilen. LA näytti joku laskuri 9.5, tiedä sitten. Vikat menkat alkoivat 3.8, eli sen mukaan tässä oltais viidennellä viikolla loppua kohti menossa. Paha olo alkanut hiljalleen eilen ja tänään. Takana yksi keskenmeno viime vuonna, alku oli dramaattinen...
  4. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos kaikille onnitteluista. Edelleen aika sekavan onnellinen olo.
  5. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä on plussauutisia! Menkkojen piti alkaa sunnuntaina, nega testi silloin. Tein uuden tänään aamulla kun eilisiltainen viini maistui pahalta ja oli muutenkin jännä olo ja plussa tuli digimittariin! Pysyin tarkoituksella pois täältä kierron puolivälistä alkaen etten stressasit turhaan. Nyt...
  6. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä taas. Kp 11, yk 2. Menkat alkoivat sitten vihdoin viimein, ja samalla helpotti se väsymys ja paha olokin. Lekurissakin ehdin käydä ennenku menkat alkoivat, testit negaa. Tulipahan samalla testattua rauta-arvot, kilppari, perusverenkuva jne ja kaikki kunnossa. :O Sain...
  7. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Joo, maanantaille varaan ajan. Sitä ennen ei töiden puolesta vaan ehdi. :(
  8. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tanja, sen ku tietäs. Olo on siis aika sama kuin viimeks alkuraskaudessa, ja enhän mä siis sillonkaan tehnyt plussatestiä enennku joskus viikolla 6. Koska en siis edes epäillyt raskautta, huono olo oli stressiä jne. Mitä enemmän päiviä kuluu, niin sitä enemmän oon huolissani, että mitä ihmettä...
  9. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ei menkkoja, ei plussaa. Tänään siis kp nelkytjotain/32. Lekuriaikaa suunnittelen maanantaille. Huohh. Ällöä oloa, väsymystä jne edelleen vahvasti ilmassa ja yks päivä piti käydä ostamassa kahviosta lounas, kun ajatus omasta, herkullisesta kurpitsa-kookoskeitosta meinasi saada oksun suuhun..
  10. E

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kp 33/32 ja ällö olo. Eilen näytti testi negaa, tänään en oo uskanut testaa. Jos sitä ehkä huomenna aamulla.. tai tiistaina. En vaan halua nähdä sitä negaa! Ja tein sen virheen, että pyysin miestä ostamaan raskaustestin, ja pihi mies kun näki paljon se maksaa, niin totesi kotona, että älä sit...
  11. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Paputoive, mulla mies ei oo enää reissuhommissa, mutta oli pitkään. Ymmärrän siis sun tuskan, mä olin lopussa niin kypsä siihen, että se oli aina kaksi viikkoa kerrallaan pois. Ja kauhulla ja kunnioituksella kattelin niitä sen työkavereiden vaimoja, jotka pyöritti yh-rulettia miehen ollessa...
  12. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea Jembba plussasta! Täällä on ollut aika ällö olo koko päivän, kp 31/32 menossa jos siis hieman epäsäännöllinen kierto on ajallaan. Sunnuntaina voisi aamulla testata, jos ei menkat ala. Ei kyllä ainakaan nyt ole yhtään menkkamainen olo, eli esim himota makeat.
  13. E

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Paputoive, olishan se joo aika ihana konkreettinen muisto häämatkasta, että just siellä oltais saatu alulle lapsi. Yritystä riitti :) Pientä ällötystä on ollut ilmassa tänään (kp 29/32), mutta voi kyllä olla seurausta ihan rankasta työpäivästäkin. EI auta ku odotella ja jännittää! Onnea...
  14. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Oottepa te olleet ahkeria kirjottamaan! Mä lukasen yleensä viestit työmatkalla, mutta vastaaminen jää sitten kun joskus kotona ehtii koneen ääreen. Henttis ja Paputoive, niin mäkin sen itselleni lohduttelin, että ylipäätään oon ollut raskaana, sitähän ei sitten voi tietää mikä sen keskenmenon...
  15. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Juu, kuparikierukka oli, ja kesti aika kauan ennenku tajusin edes epäillä raskautta. No, siitä sitten samana päivänä omalääkäri, ultraan heti kun epäili kohdunulkoista raskautta ja sieltä illaksi naistentautien päivystykseen kierukan poistoon ja keskustelemaan että mitäs sitten.. Lekurin mukaan...
  16. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Liitynpä mukaan siis tännekin. Ikää 32, miehellä 37. Yk1, kp 27/32. Asutaan ulkomailla, miehen kotimaassa. Vähän siis jännittää olla ilman omia turvaverkkoja täällä. Mies on ollut vauvaa toivomassa jo pidempään, se oon minä joka oon ollut ensin ehdoton ei ja sitten pikkuhiljaa muuttanut mieltäni...
  17. E

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Terveisiä aivan uskomattoman ihanalta häämatkalta! Peittoa on ainakin heiluteltu siihen tahtiin, että on mistä valita, jos ovis tosiaan osui kalenterin ja lievien tuntemusten mukaan viime sunnuntai-maanantai-akselille. Womanlogiin olen nyt talletellut tuntemuksia, ja yhden...
  18. E

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tsemppiä Wolt seuraavalle yritykselle, toivottavasti se kroppa siitä nyt asettuu. Ja Ironpumper myös, voimia menkkakipuiluun. Ei oo kivaa. Kuukuppia pestessäni ja steriloidessani menkkojen jälkeen pohdiskelin, kuinka kiva olis, jos sitä ei hetkeen tarttiskaan pestä, ja sen kunniaksi kuurasin...
  19. E

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Poucodeamor, tsemppiä. Epätietoisuus on kurjaa :( Merenaalto, mä oon kanssa ihan pihalla näistä kaikista vinkeistä jne. Sen verran sain nyt aikaiseksi, kun ainakin täällä kovasti painotetaan noita foolihappo-lisien (?) syöntiä, että hommasin sellaista. Tai mies siis kysyi, pitäiskö sun alkaa...
  20. E

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Pumpulipallero, mä oon miehelle kertonut ainakin nyt tosta oletetusta oviksen ajankohdasta häämatkan aikana, ja ei kuulemma ole ongelma tarjota paljon mahdollisuuksia raskautumiseen.. ;) Mä taas pelkään, että jos testaisin ovista tikuilla tai mittaisin lämpöjä tms niin alkaisin itse...

Yhteistyössä