Hakutulokset

  1. N

    Juoksurattaat

    Etsinnässä talveksi juoksurattaat. Millaiset ja minkä merkkiset olisi hyvät lyhyelle työntäjälle. Meillä usein loskassa ja auraamattomat tiet, joten viime talvi oli viimeinen, kun haluan taistella kärryjen kanssa ja putsailla renkaita koko ajan. Myös lenkkeily tarkoitus aloittaa lapsen kanssa...
  2. N

    Yhdistelmävaunut lyhyelle työntäjälle

    talvivauva tulossa ja yhdistelmävaunut hakusessa. Pituutta minulla alle 160cm. Vinkkejä otetaan vastaa :)
  3. N

    Kauan odotitte? Luovutettu munasolu

    heippa! Kauan odotitte luovutettua munasolua ja missä olitte hoidoissa? Lähinnä kiinnostaa Helsingin lapsettomuusklinikat :)
  4. N

    Lapseton lapsettomuushoidoissa

    MOI :) Olen lueskellut ja osallistunut muutamaan keskusteluun, mutta koen oman suruni eri tavalla. En halua missään nimessä vähätellä niitä, joilla on jo lapsia ja käyvät läpi näitä raskaita hoitoja, mutta entä me, joilla ei ole lapsia ollenkaan. Joku ei hoidoista huolimatta koe koskaan äidiksi...
  5. N

    Kohti ensimmäistä IVF:a 2017

    Halusin aloittaa uuden ketjun, koska muut ketjut on meille uusille aika hankala aloittaa lukea. Tulkaa vanhatkin kertomaan kokemuksia. Omasta lapsettomuudestani sen verran, että olemme mieheni kanssa olleet ilman ehkäisyä reilu kuusi vuotta. Tutkimukset aloitettiin 2015 joulukuussa julkisella...
  6. N

    Lapsettomuushoitojen rahoittaminen

    Rahalla ei ole merkitystä jos lopputuloksena on oman lapsen saaminen, mutta kukkaron nyöriä on kiristettävä ja pankista lainaa otettava jos hoidot jatkuvat. Kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri, että pääsisi julkiselle hoitoihin. Meille ei suostuttu hoitoja julkisella antamaan ja sen vuoksi...
  7. N

    Alhainen Anti-Muller ja korkea fsh

    Itselläni fsh oli 17 ja Antimuller arvo alle 0,2 eli mittaamaton. Muita kohtalotovereita ja oletteko saaneet apua? Voiko näihin arvoihin itse vaikuttaa millään tavalla?
  8. N

    Jäämmekö lapsettomiksi?

    Jäämmekö lapsettomiksi mieheni kanssa? Olen nyt 38 vuotias. Saimme julkiselta puolelta "tuomion", että en tule saamaan omia biologisia lapsia. Hoidot loppu siihen ja kaikki muukin. Kiitos ja näkemiin. Sain eilen verikokeiden tulokset: FSH arvoni on 17 ja Anti-Muller hormoni arvo todella...

Yhteistyössä