Hakutulokset

  1. V

    Vertaistukea ahdistukseen/masennukseen ja perhe-elämässä jaksamiseen!

    ap: Lopetin minipillerit juurikin mielialavaihteluiden vuoksi noin viikko sitten. Kuparikierukan laitoin ensimmäisenä, mutta kohtuni oli liian pieni sille ja aiheutti kipuja :-(
  2. V

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heippa kaikille! Löysin tämän ketjun ja ajattelin, että huh, ehkä täältä löytyisi vertaistukea!? Uusi näissä hommissa, joten jospa kerron hieman tilanteestani. Äitinä eloa takana pian 8kk ja ollut kyllä yhtä ylä- ja alamäkiä koko matka... Olen sairastanut ennen raskautta paniikkihäiriön...
  3. V

    Kivut kohdun ja munasarjojen alueella, kierukan poiston jälkeen!

    Minulta poistettiin kierukka n. viikko sitten, oli laskeutunut itsekseen kohdunkaulakanavaan, kohtu oli kivuista päätellen supistellut vierasesinettä pois. Synnyttänyt olen 7kk sitten ja imetän vielä, kuukautiset eivät ole alkaneet. Vielä kierukan ollessa paikoillaan yhdynnän jälkeen tunsin...
  4. V

    Kivut kohdun ja munasarjojen alueella, kierukan poiston jälkeen!

    Minulta poistettiin kierukka n. viikko sitten, oli laskeutunut itsekseen kohdunkaulakanavaan, kohtu oli kivuista päätellen supistellut vierasesinettä pois. Synnyttänyt olen 7kk sitten ja imetän vielä, kuukautiset eivät ole alkaneet. Vielä kierukan ollessa paikoillaan yhdynnän jälkeen tunsin...

Yhteistyössä