Hakutulokset

  1. J

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Tyttö syntyi 22.12.2007 rv 42+2 Synnytystä käynnisteltiin pari päivää ja eilen tultiin kotiin.. Nyt jännäilen, että kuinka alkaa imetys sujuun ja vauvan hoito.. :heart: Tuun myöhemmin kertoon synnytyksestä, joka oli erittäin vauhdikas. ONNEA kaikille muillekkin, jotka ovat saaneet...
  2. J

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Torstaina on äippäpolille aika raskauden seurantaan.. Kuinka helposti yleensä ne tahtoo käynnistää synnytyksen? Jännityksellä sit saa oottaa, et mahdanko olla jouluaattona sairaalassa. En nyt muista,mutta onko täällä immeisiä jotka on joskus viettänyt jouluaattoa vauvan kanssa sairaalassa...
  3. J

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Hohohoijjaa |O Eikö se mun vauva ikinä synny? Alkaa jo vähän tympiin,kun joka päivä tulee soittoja, että eikö vieläkään.. Kuinka teidän muiden hermot kestää noi utelut? Mä alan oleen jo NIIN kypsä niihin :/ Vaikka tuskin kukaan niillä mitään pahaa tarkottaa.. Aivan ihanan sulosia...
  4. J

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Onnea vaan kaikille,jotka saaneet vauvan!! :heart: En oo pitkään aikaan tänne taaskaan kirjotellu, mut nyt päätin tulla jotain tänne sepustaan... Eli täälläkin laskettu aika ohitettu viikolla. Tää viikko on tuntunu tosi pitkältä :| Joka päivä sitä vaan aattelee,et josko tänään alkais...
  5. J

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Heippa vaan kaikille! :) Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne,viimeks oon tainnu kirjotella huhtikuussa :ashamed: Jotenkin päässy unohtuun koko keskustelupalsta.. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Raskausaikani on sujunu hyvin. Alkuodotuksessani toisessa ultrassa selvis, että odotin...
  6. J

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Elikkäs selailin tuota ekaa sivua ja mä en näimmä yhtään huomannut kertoo ittestäni ja tulevasta kääröstä. Eli nyt mennään kuudennella raskausviikolla ja näillä näkymin laskettu aika ois 6.12.2007 :heart: Ja TAYS:iin mennään näillä näkymin sitten synnyttämään, jos kaikki menee hyvin :) Ai...
  7. J

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Jepsis ja Terve kaikille! Kaippa mäkin sitten tänne tuun hölötteleen. Eli ensimmäistä odotellaan, tällä vko:lla selvis tää raskaus ja eipä sitä oikeen vieläkään usko. Viime syksystä asti ollaan vauvaa yritetty ja nyt sitten on tärpännyt :) Ja nyt pitää vaan pitää peukut pystys, et kaikki...

Yhteistyössä