Hakutulokset

  1. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Täällä eletään taas jo uutta kiertoa. Ei tuonut toinenkaan inseminaatio toivottua tulosta. Nyt vielä kokeillaan kolmas kerta, mutta itsellä ei kyllä mitään toivoa onnistumisesta. Tuntuu, että jos kaksi kertaa on jo kokeiltu, niin miksi se nytkään onnistuisi...Olisi kyllä kiva tietää, missä vika...
  2. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tervehdys pitkästä aikaa! Kesä meni nopeasti ja pidin tarkoituksella taukoa palstailusta. Koitin unohtaa nämä vauvatouhut ja lapsettomuushoidot. Mielestäni onnistuinkin aika kivasti! Nyt uudella energialla eteenpäin :D Sunnuntaina alkoi taas menkat ja alkuviikolla soittelin TYKSiin. Syön taas...
  3. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Paljon paljon onnea Mustikk4 :love::love::love::love::love: Olen niin iloinen sun puolesta! Toivottavasti meilläkin kävisi yhtä hyvin, kuin teillä! Täällä elellään jo kp14. En ole jaksanut käydä kirjoittelemassa, kun ei ole mitään uutta kerrottavaa (n) Elokuussa tehdään vielä yksi inseminaatio...
  4. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa! Tässä kierrossa kävi niin, että ovulaatio osui viikonlopulle, joten inseminaatiota ei tehty. Kotona tietysti ovis hyödynnettiin, mutta ilman tulosta. Eilen alkoi menkat... Mulle saa päivittää kp 2/30 yk 18. Nii ja synttäritkin tässä oli, joten ikä nyt 32v. Olo on hämmentynyt. Olen melko...
  5. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mustikk4 tosi kurjaa...ei tässä oikein ole sanoja millä lohduttaa... Tiedätkö jo miten nyt hoidoissa edetään? En muista oletko kertonut, mutta olitteko tekin TYKSissä hoidoissa? Meille ainakin sanottiin, että joskus kokeillaan jopa neljä inseminaatiota ennen rankempiin hoitoihin siirtymistä...
  6. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tänään oli virallinen testipäivä inseminaation jälkeen ja testi kertoi etten ole raskaana. Ei vauvaa meille vieläkään :cry: Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, mutta tuhruvuotoa tuli jo perjantaina, joten vähän arvasin ettei tärpännyt tälläkään kertaa. Oireita raskaudesta ei muutenkaan...
  7. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mustikk4 tosi kurja juttu, ettei toinen inseminaatio tuottanut tulosta :( Nyt sit vaan tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan parasta. Millä mielellä ite oot? Entä mies? Tervetuloa Piinamiina! Sonara ei kannata jännittää sitä ensikäyntiä. Se menee varmasti hyvin ja oot osaavissa käsissä! Kiva...
  8. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Sekopuolinen onnea onnea :love: Tosi kiva kuulla plussa uutisia!! Toivottavasti täältä tullaan pian perässä :LOL: Mustikk4 tsemppiä piinailuun! Millaiset olot sulla on ollu? Pidetään nyt peukkuja (y) Tilulilu olipa kiva lukea kuulumisiasi. Ihanaa, että teillä kaikki hyvin. Kicumisu oon...
  9. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Hei noi mun kierron päivät on jossain päivityksessä menny sekasin. Tänään on vasta 22/33. Kiva Mustikk4 että teillä on noin selvät sävelet hoidoissa ja uutta yritystä vaan kehiin! Oliko teillä itsestään selvää, että pregnyliä käytetään heti ekassa inssissä? Mulle ei siis sitä olla vielä...
  10. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kurjaa Mustikk4, että teillä ei tärpännyt vielä :( Koitetaan ajatella positiivisesti, että kevättä kohden kun mennään, niin hormonit alkaa oikein kunnolla hyrräämään ja saadaan hirveä plussa-aalto tähänkin ketjuun :) Allekirjoitan kyllä ton stressin hoitojen ja työn yhteensovittamisesta :mad...
  11. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tänään tehtiin aukiolotutkimus, joka sujui kivuttomasti ja hyvin.Tutkimuksen jälkeen tosin sain kovan hartiakivun. Lääkäri oli hartiapistoksen mahdollisuudesta kertonut, mutta en voinut ymmärtää, kuinka kipeää se tekee!! Hartia siis vieläkin kipeä, jos liikun. Onneksi oli helppo työpäivä, eikä...
  12. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Ainii mulle saa tosiaan päivittää kp 2/33 yk15 Huomenna pitää varata se aika siihen aukiolotutkimukseen. Toivottavasti saan ajan ensi viikolle! Olipa kiva lukea Mustikk4 sun kuulumiset! Nyt pidetään peukut pystyssä! Mun kaveri pariskunta kärsi myös selittämättömästä lapsettomuudesta ja heillä...
  13. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mustikk4 miten meni inssi? Oot ollut mun mielessä! Kerro millaista oli ja mitkä nyt on fiilikset? Vitsi miten jännää (y)
  14. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Moikka! Tää kuukausi on ollut hullun kiireinen, mutta päätinpä tulla kertomaan meidän kuulumisia. Oltiin siis 4.2 siellä lääkärikäynnillä TYKSissä. Kaikki meni tosi kivasti ja lääkäri oli mukava. Mut ultrattiin, eikä mitään syytä lapsettomuuteen edelleenkään löytynyt. Mulle tehdään seuraavaksi...
  15. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Moikka! Mulle saa päivittää kp1/28-33 yk14 Meillä tosiaan aika Tyksiin 4.2 ja siellä sit kuullaan miten edetään. En tiedä mitä ajatella. Jotenkin toivoin, että olisi luomusti tärpännyt ja pelottaa mikä meissä on vikana. Tuntuu, että kyseessä ei voi olla mikään pikku "vika", koska bongaan...
  16. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Voi onnea Tilulilu :love::love: Tuot totisesti toivoa meille pitkään yrittäneille!! Ihanaa raskausaikaa ja tule kertomaan useasti kuulumisia! Mulle voi päivittää kp 7/28-34 yk 13 En ole käynyt kirjoittelemassa, kun ei ole ollut oikein mitään sanottavaa... Miehen testitulokset tuli ja siittiöt...
  17. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Täällä alkoi menkat eilen eli mulle saa päivittää kp2/30-34 yk12 Olin pari viikkoa sitten verikokeissa, joihin gyne mut lähetti. Arvot olivat normaalit. Mies oli tänään antamassa spermanäytteen, joten mielenkiinnolla odotetaan tuloksia siittiöiden määrästä ja kunnosta. En oikein tiedä mitä...
  18. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hei täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä! :p Ensinnäkin tervetuloa uusille! Kiva päästä vaihtamaan ajatuksia teidän kanssa ja jakamaan tätä megalomaanista vauvakuumetta! Hirmuisesti onnea Hupikonna ja Pioni84! :love: Ihanaa, että viimein joku tässä ketjussa tuo iloisia uutisia mukanaan...
  19. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Heipä hei! Musta ei oo hetkeen kuulunut, vaikka lukemassa oon kyllä kirjoituksianne käynyt. Jotenkin ei vaan oo ollut mitään sanottavaa :unsure: Kävin tänään yksityisellä gynekologilla. Se ultrasi kohdun. Kaikki oli niinkuin pitää! Oikealla puolella oli hyvännäköinen johtofollikkeli ja gyne...
  20. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Täällä alkoi aamulla kunnon vuoto eli mulle voi merkitä kp 1/30-34 Koko päivän on ottanut oikein kunnolla aivoon ja olen päätynyt itsesäälissäni lukemaan kaikenmaailman lapsettomuussivustoja :( Toisaalta ne jotenkin tuo toivoa, mut toisaalta lisää paniikkia. Käykö joku muu lueskelemassa esim...

Yhteistyössä