Hakutulokset

  1. T

    Sähkötupakoitsijoita? Neuvokaa, millainen ois paras ja mistä kannattaa tilata

    Poweri on nyt tullut perille ja ollut käytössä melkein kuukauden. Akku kestää pitkään, ei oo tullut vielä kertaakaan palaneen makua ja höyryy tulee paljon. Olen tyytyväinen, kiitän ja kumarran :D
  2. T

    Sähkötupakka!

    Täältä voi ostaa ilman luottokorttia Sähkötupakka | Suomen suurin sähkötupakka-kauppa - Paulsaar :)
  3. T

    Sähkötupakka!

    Aloitin polttamaan 15 vuotiaana. 23 vuotiaana pääsin röökistä eroon. Siis ei mitään "välttelen tupakointitilanteita" vaan oikeesti pääsin eroon, sähkötupakan avulla. Mun ei tartte rajoittaa mun elämää, koska tupakointi ei enää ole ongelma, en retkahda jos olen tilanteissa, joissa poltin ennen...
  4. T

    Sähkötupakka

    Kaikissa sähkötupakoissa mitä oon tilannut on aina ollut merkintä, että ei saa polttaa raskauden aikana. Joten mäkin jättäisin kyllä suosiolla väliin.
  5. T

    Onko täällä ketään joka polttaa sähkötupakkaa..

    Mulla oli ihan sama homma. Paulsaarelta ostin aloituspakkauksen, normi tupakka jäi heti pois.
  6. T

    Sähkötupakoitsijoita? Neuvokaa, millainen ois paras ja mistä kannattaa tilata

    Tsekkailin ton elektrosavun hintoja, en ole valmis maksamaan yhden päivän nopeemmasta tuotetoimituksesta vajaata 20€. Taidanpa pysyy uskollisesti PaulSaaren asiakkaana. :)
  7. T

    Sähkötupakoitsijoita? Neuvokaa, millainen ois paras ja mistä kannattaa tilata

    Mä tilaan aina PaulSaarelta asiakaspalvelun ja nopeen toimituksen takia (noin 3 päivää). Mä oon käyttänyt aikasemmin paulin F1 sähkötupakkaa mutta nyt tilasin power sähköröökin. Mulle on aivan sama mitä tarroja tuotteissa on, kunhan tulee perille. Melkein kaikkihan nykypäivänä on valmistettu...

Yhteistyössä