Hakutulokset

  1. E

    Maaliskuiset 2023

    Hei, minäkin liittyisin mielellään FB-ryhmään. 😊 Meillä on tulevana maanantaina NT-ultra mutta voisin jo liittyä jos mukaan sopii ja eikö niin että ryhmästä on tarkoitus tulla melko pieni? Kirjoittelin tänne viimeksi ihan alkuraskaudessa. Nyt on pahoinvointi jo alkanut helpottamaan. Väsy ei...
  2. E

    Maaliskuiset 2023

    Mulla oli tänään eka neuvola ja samalla ultrattiin vanhoilla laitteilla. Mahan päältä löydettiin kyllä kohtu ja pientä lepatusta mutta kokeiltiin vielä ultrata alakautta ja sitä kautta näkyi sykkivä sydän. 💓 Tänään 7+0 ja nyt ei muuta kuin odottelemaan muutaman viikon päästä otettavia...
  3. E

    Maaliskuiset 2023

    Täällä tänään 6+5 ja pahoinvointia, turvotusta ja väsymystä. Siitä on tää elämä tällä hetkellä tehty. 😁 Torstaina olis eka neuvola ja siellä kuulemma samalla ultrataan ikivanhoilla laitteilla. Jännitystä siis ilmassa. Kerran sen kokeneena, kun sydänäänet ei kuulunut varhausultrassa ja näkyi vain...
  4. E

    Maaliskuiset 2023

    Onko teillä suvussa kaksosia? Onnittelut ihanasta uutisesta! ❤️
  5. E

    Maaliskuiset 2023

    • Mansikka_maanantai / 1.3. • Vehka / 15.3. ? / 3. / KYS • Salkoruusu / 16.3. / 1. / Ei Suomessa • Oliivi3 / 18.3. / 4. / KYS • eden89 / 22.3. / 3. / Soite • Hopeanopea / 26.3.? / 1. / HUS • Nomppis / 12.3. / 2. / TAYS
  6. E

    Maaliskuiset 2023

    Milloin sulla meni viimeksi kesken? Itsekin tässä mietin, koska uskaltaisin soittaa. Jospa odotan viikonlopun yli ja maanantaina sitten soittaisi.
  7. E

    Maaliskuiset 2023

    Ja juuri kun pääsin kehumaan ettei vielä ole mitään oloja niin alkoihan se etominen täälläkin. 😁 Eli pitää taas muistaa syödä vähän ja usein. Mikä teillä auttaa parhaiten?
  8. E

    Maaliskuiset 2023

    Onko teillä jo kaikilla jotain oloja? Mulla tuntuu vielä melko normaalilta, tänään vasta 4+1. Joten ehtiipä noita etovia oloja vielä tulla. Odotan tosiaan jo kolmatta mutta silti olen edelleen vähän hämilläni, että miten plussat oli niin vahvat 3+6. Tein clearbluen digitaalisen testin, mihin...
  9. E

    Maaliskuiset 2023

    Tänään tein ekat testit tähän kiertoon ja tosi vahvat plussat tuli. ❤️ Laskettu aika ilmeisesti 22.3. Tämä olisi meidän 3.lapsi. Ja itse olen 33v.
  10. E

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Se oli sitte tällä erää siinä. Tais tulla varhainen keskenmeno. Sen verran kova vuoto ja näin alussa ettei tästä voi erehtyä. 😔 Mieli maassa, vaikka yllätys oli plussakin.
  11. E

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Minä haluaisin juuri tällaiseen pieneen ryhmään mukaan, kuten aiemmistakin lapsista, mutta vielä ei ihan uskalla kun vasta tänään sain plussan. Täällä 33-vuotias 3.lasta odottava.
  12. E

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Tänään tehty positiivinen testi. Ja tässä kierrossa ei edes varsinaisesti yritetty vaan oli tarkoitus yrittää enemmän tosissaan vasta parin kierron päästä. Pikemminkin laskin päiviä, että nyt voisi harrastaa seksiä, kun ei ole parhaat tärppipäivät ja siitä sitten tärppäsi. 🤭 Ihana yllätys...
  13. E

    Haaveena vauva 2022

    Täällä kp1. Ihan ok fiilikset, sillä kuten jo mainitsin niin jos työpaikka lähiaikoina vaihtuu, kuten toivon niin ei haittaa vaikkei raskautuminen heti onnistu. Iloinen olisin plussasta mutta toistaiseksi hyvä näinkin. 😊
  14. E

    Haaveena vauva 2022

    Menkkojen pitäis alkaa viimeistään tänään mutta vielä ei mitään. Oon tehny testejä useampana päivänä mutta niin negoja kuin olla voi. Ehkä ne menkat siis sieltä tulee ja kierto lähenee sitä 28 päivää mikä mulla on ollut ennen kahta lasta ja kierukkaa. Mulla oli siis ennen lapsia aina kierto...
  15. E

    Haaveena vauva 2022

    En oo ikään tikuttanut ovista. Mutta harkitsen kyllä, että pitäiskö ens kierrosta tikuttaa, jos ei siis nyt tärppää. Tässä kierroksessa ovis on hyvin todennäköisesti jo mennyt.
  16. E

    Haaveena vauva 2022

    Onko teillä muillakin raskautuminen mielessä 24/7? Miten sais ajatukset pois koko asiasta niin ei ois niin piinallista odotella? Yrittääpä tässä kääntää ajatukset niin, että eläisi täysillä tätä päivää eikä odottelis tulevaa.🤭 Ovista en ole vielä alkanut tikuttamaan, vaan yritetään vain...
  17. E

    Haaveena vauva 2022

    Ymmärrän tosi hyvin sun pohdinnat. Kahden ekan kohdalla toivoin kevät/kesävauvaa ja kesävauvat saatiin. Ekaa yrittäessä taidettiin muuten pitää taukoa ettei tulis joulukuun vauvaa, jos oikein muistan. Kakkonen tärppäs nopeasti eikä tarvinnut pohtia enempää. Nyt on kova vauvakuume ja loppuvuoden...
  18. E

    Haaveena vauva 2022

    Ihanaa! Nämä on niin ihania nämä kuvat ja antaa uskoa meille kaikille. Onnea ja toivotaan parasta! 😍
  19. E

    Haaveena vauva 2022

    Ja heti perään seuraava kysymys. Käytättekö jotain liukkaria? Oliko niin, että toiset liukkarit oli pahasta radskautumisen kannalta. Ei enää muista.
  20. E

    Haaveena vauva 2022

    Kuinka usein tallettelette oviksen lähistöllä? Ite en vielä ajatellut alkaa tikuttelemaan, vaan koitetaan vaan saada talletukset suunnilleen oikeille päiville. Minut vois muuten lisätä myös listoille. Tänään kp 7/24-26. Talletteluviikko siis edessä. 😉 Eli eden89/ 1/2022/ 3.lapsi

Yhteistyössä