Hakutulokset

1. V

Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

Tänne syntyi pieni poika aamulla 4.7. Paino 3560g ja pituus 50,5cm. Synnytys tuntui aika rankalle. Klo 3.45 tuli eka kivulias supistus ja samantien niitä alkoi esiintymään 3kpl 10min sisään. Puoli kuuden aikaan astuttiin sairaalaan ja en ehtinyt odottaa edes hoitajaa tutkimaan tilannetta, kun...
  2. V

Nyt äitiyspolilla käyty. Kaikki on vauvalla hyvin :love: On kuulemma siro ja painoarvioksi antoi n. 3100g. Kohdunsuu oli 4cm auki ja kohdunkaulaa 1cm jäljellä. Ois kuulemma salissa voitu puhkaista lapsivedet jo, mutta sen verran ruuhkaa ilmeisesti siellä, että se tehdään sitten maanantaina, jos...
  3. V

Lämpimät onnittelu Henttu! :love: BeiBeille kans tsemppiä! Ehkäpä se sinunkin synnytys sieltä käynnistyy nyt, jos nyt limatulppaa on jo havaittavissa (y)
  4. V

Kuulostaa kyllä aika rankalle tuo Hentun synnytyksen käynnistys. Toivottavasti homma olisi nyt edennyt ja vauva jo maailmassa :unsure: Samassa veneessä ollaan AnnaS. Mua on alkanut jännittämään huominen yliaikaiskontrolli. Onneksi se aika on heti aamusta. En varmaan ensi yönä saa unta ollenkaan...
  5. V

Onnea kaikille vauvautuneille :love: Onko meitä odottajia täällä enää montaa? Minä sain perjantaiaamulle ajan äitiyspoliklinikalle, kun ei tuo vauva tuolta näköjään tahdo ulos tulla. On kuitenkin mukava, että tutkivat kaiken mahdollisen silloin ja ehkä saan tuon pienen koostakin ultrassa jotain...
  6. V

Henttu: Tsemppiä kovasti! Kohta se on sinullakin pienokainen sylissä :) Täällä ei oikein mitään ihmeellistä. Päivisin ei oikein hirveesti ole tuntemuksia, mutta nyt viime yönä näin unta, että unessa oli kivuliaita supistuksia. Heräsin sitten siihen, että oikeasti alavatsaan sattuu. Nämä kivut...
  7. V

Pikaisesti täältä kuulumisia. Neuvolassa käyty ja th tuumas, että jos vauva ei ole syntynyt viikon sisään niin kontrolli synnärillä olisi perjantaina (41+3). Jotain höpötti tuosta 41+5 päivästä, mutta en muista, että mitä :whistle: Se vaan jäi mieleen, että perjantaina sit olis käynti kuitenki...
  8. V

AnnaS: Unohdin kirjoittaa, että minulla on myös noita samoja pelkoja. Pelkään vauvan kasvavan isoksi ja sen myötä pelkään hieman synnytystä. Neuvolan th:n kokoarvio vauvalle oli 3 viikkoa sitten 3-3,5 kg. Tosin hän sanoi, että hän ei ole "pätevä" henkilö tuon pienokaisen kokoa arvioimaan. Tuosta...
  9. V

Onnea viime aikoina vauvan saaneille :love: Kylläpäs niitä nyt tupsahtelee tasaiseen tahtiin ja onhan se jo aikakin. Näyttäisi kuitenkin vielä olevan meitä joita vauva vielä odotuttaa syntyväksi. Täällä ei ole kyllä tunnu olevan sitten mitään viitteitä siitä, että vauva tahtoisi syntyä...
  10. V

Lämpimät onnittelu Hep :love: Pihla, mua niin suututtaa sun puolesta. Voisivat kyllä tukea sinua imettämisen kanssa, kun se kerran onnistuu! Minä näen, että imetys on vauvalla hyväksi, jos se vain onnistuu ja miksi ihmeessä se pitäisi lopettaa, kun homma toimii?! En ymmärrä miten se tuttipullo...
  11. V

Mamira: Minäkin ostin emmaljungan käytetyt yhdistelmät (kovalla kopalla). Kaduttaa koko ostos. Noita ei oltu pesty valmiiksi ja yhdessä pohditiin, että pesussa pitäisi puhdistua. Eipähän se kuomu sitten puhdistunutkaan. Tässä odottelen, että myyjä palauttaa kuomun, sillä halusi vielä kokeilla...
  12. V

Valtavasti onnea ja tsemppiä niille jotka ovat jo synnyttäneet tai ovat mahdollisesti synnyttämässä (y) Kiva lueskella noita teidän turinoita synnytyksista ja imettämisestä. Kohta sitä sitä me loputkin ollaan samoja asioita pohtimassa. :) Mulla on tää kirjoittelu nyt vähän jäänyt, kun on niin...
  13. V

Tännehän on tullut paljon asiaa vklopun aikana :) Minä pikaisesti vain kommentoin, että meillä esikoiselle olivat laitoksella tuikanneet (lupaa kysymättä) tutin suuhun ensimmäisen yön aikana. Siitä huolimatta imetys kuitenkin onnistui hyvin. Olen nyt ostanut muutaman tutin varuilta kaappiin...
  14. V

Onnea Ameile! :) Täällä ei mitään ihmeellistä. Kivuttomatkin supistukset ovat selkeästi vähentyneet. Ties miten monta viikkoa tässä pitää vielä odotella. Toivon kuitenkin, että te joilla on jo viikot täynnä, että vauvat syntyisi..olette odottaneet jo niiiin pitkään ;) Viivian 37+2
  15. V

Staffylle onnittelut pienestä pojasta :) Mulla ei ole vielä tullut erakkomaista olotilaa. Lähinnä tuntuu, että sen parempi mitä enemmän ihmisiä näen. Onhan tässä jo muutama kuukausi kotona oltukin ja tahtoo olla vähän tylsää. Vaatteiden puolesta tosin alkaa olemaan fiilis, että en kohta poistu...
  16. V

Lämpimät onnittelut kaikiella vauvan saaneille :heart: Meikän muisti on niin huono, että onnittelen kaikkia joita en ole vielä onnitellut tällä tavalla. Ties miten monta kertaa unohtelen päivän aikanakin asioita :D Minä en yleensä sheivaile kaikkia karvoja pois, mutta siistin kyllä paikat...
  17. V

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Onnea Matruusille pienokaisesta :flower: Minä tulin sen verran päivittämään, että elinen ja viime yö oli kyllä aika mielenkiintoinen. Mulla on yleensä vatsa kovalla ja hyvin harvinaista meikälle, että eilen maha toimi useamman kerran päivässä. Yöllä supisteli tosi paljon kivuttomasti, mutta...
  18. V

Tuosta suolen tyhjentymisestä vielä sen verran, että siksi sitä vähän stressaan, kun viime synnytyksessä ehdittiin just sisälle sairaalaan ja saman tien ponnistamaan. Eli, jos nyt kävisi samalla tavalla niin ei siinä mitään suolen tyhjennyksiä ehdi alkaa edes miettimään. Mutta voihan olla, että...
  19. V

Tsemppiä kaikille joilla synnytys on jo alkanut ja valtavasti onnea niille joilla vauva on jo synnytys (ei näissä enää perässä pysy) :heart: Lara, kyllä minä kävisin jo näytillä :popcorn: Sairaalakassista sen verran, että se pitäisi varmaan tässä pakkailla kohta valmiiksi. Luulen, että...
  20. V

No huh huh, tuolle Sonden nyrkki-mittaukselle. Ei mullekaan ole tuollaista tehty. Kuulostaa kyllä äärimmäisen ilkeältä tavalta testailla mahtuisko vauva ulos ja varsinkin varoittamatta. Miksi ihmeessä pitää tahallaan tuottaa toiselle kipua. Kyllä suuttuttaa tuollaisen ajattelukin :mad: Olen...

Yhteistyössä