Hakutulokset

1. V

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Onnea Kuusama ja Citypähkinä :heart: Rankoiltahan nuo synnytykset kuulostaa ja varsinkin, jos kestää monta päivää. Kauhun sekaisin tuntein siis pikku hiljaa alkaa oma synnytys vähän jännittämään, mutta eipä tässä taida olla vaihtoehtoja kuin käydä se synnytys läpi tavalla tai toisella. :D...
  2. V

Lämpimät onnittelut Pihla. Ihana uutinen :flower: Kerttuliini: Lähtömitat mulla on oli 172cm/56kg eli hieman alipainoinen. Toisaalta ei haittaa yhtään, että tuota painoa on tullut nyt. Yritänkin lohduttautua sillä, että se osa mikä ei ole turvotusta ym lisäisi sitten imetyksen onnistumista...
  3. V

Ooh..täällähän taas tapahtuu vaikka ja mitä. Tsemppiä nyt kaikille noiden supistuksien, kolotuksien ja synnytyksien kanssa. Itelläkin on nyt tullut tavaksi käydä vähän väliä kyttäämässä, että joko joku on poksahtanut. Näitä uutisia odotellessa.. :popcorn: Omaan napaan. Eilen oli lääkärikäynti...
  4. V

Täällähän tapahtuu taas :) Kuusamalle onnea avioitumisen johdosta ja paljon tsemppiä synnytykseen! Toivotaan, että kaikki menee hyvin :flower: Me ollaan nyt vkloppu törsäilty ja käyty ostelemassa kaiken maailman tavaraa tätä pikkuista varten ja vihdoinkin saatiin se pinnasänky ym...
  5. V

Täällä yöt on menneet nyt suht hyvin, mutta viime yönä jostain syystä valvotti taas. Muuten taas vatsaa kiristää, supistaa, vauva puskee ja liikkuu kovasti, kävely on hidasta ja vaivalloista erinäisten kipujen vuoksi. Pari päivää onkin nyt supistellut suht paljon ja ollut vaikea liikkua kuten...
  6. V

Minä kävin tiistaina taas lääkärineuvolassa ja ei muutoksia edellisiin käynteihin. Minä kyselin tuosta vauvan painoarviosta, että tehdäänkö sellaista jossain vaiheessa ja ei kuulemma ole nykyään enää tapana. Ja varsinkaan silloin, jos on jo alakautta lapsen synnyttänyt. Olis se nyt kiva vähän...
  7. V

Valtavasti onnea Ruu! Ihanaa kuulla, että kaikki meni hyvin :flower:
  8. V

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

Täällä vatsanympärys on 98cm :p Yö meni taas niin huonosti. Väsytti paljon, mutta sänkyyn kun pääsi niin 2,5 h tuli pyörittyä hereillä. Sen jälkeen olin nukahtanut. Aamulla nukuin sitten yhdeksään ja olo on kuin jyrän alle jäänyt. :( Onko muilla ollut hiivasientä raskauden aikana...
  9. V

Meillä esikoiselle pidettiin nimiäiset ja samoin tullaan toimimaan tämän uuden tulokkaan kanssa. Meillä ei ollut nimiäisissä mitään ihmeellistä ohjelmaa. Kutsuttiin lähimmät ihmiset paikalle, kerrottiin vauvan nimi ja kahviteltiin kakun kanssa =) Tämän vauvan kanssa olen ajatellut, että tuo...
  10. V

Täällä uusi odottaja ilmoittautuisi vielä keskusteluihin mukaan, jos sopii :) Minä olen kans seuraillut näitä keskusteluita jo kuukausia ja nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä ja kirjoittaa jotain. Meillä odotetaan toista lasta (esikoinen on jo 10v). La on 23.6 ja synnytyspaikkana on OYS...

Yhteistyössä