Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä taas kahen vuoden tauon jälkeen :'D Reilu vuoden ikänen pikku taapero meillä ja nyt ihan kamala vauvakuume. Esikoista toivottiin yli vuosi, mulla pco taustalla niin voi olla, että tätäki saadaan tovi oottaa. Mulla siis ollu vasta kahet menkat synnytyksen jälkeen ja ekaks oli kierto 34...
  2. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Kukkakaali95 peukut pystyyn, että olis vaan jotain ihan harmitonta alkuraskauden vuotoa. Ja pysyvä plussa sinne teillekin! ☺
  3. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Nettte aivan hurjan paljon onnea, IHANAA ❤ Muillekin plussanneille onnea! Oon tosi onnellinen teidän puolesta ☺ Mä oon kirjotellu tonne ihan ensimmäisiin viesteihin joten on siitä aikaa. Meillä vuoden rajapyykki ylitty marraskuussa. Syyskuussa oon alkanu teroluteja syömään, joilla kierrot ihan...
  4. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Sori, mäkin oon ollu kesälomalla ja samalla yrittäny ottaa lomaa tän asian miettimiseen. Mä sillon tuskailin niitä mun menkkoja, jotka vaan veny. Testit näytti negaa, mutta mieli silti sano salaa plussaa, menkat alko kp64. Tavallaan tuntuu pahalta, että ei kukaan vielä oo plussannut. Toivon...
  5. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Tää uus sivu tökkii niin pahasti, että en oo kirjotellu. Luen kyllä teidän kuulumisia aktiivisesti! Mimmi92 mä painoin sun viimeseen viestiin vahingossa ihana kohdasta, sori! Kesälomaa vietellään, ajstukset saanu suht hyvin pois kaikesta negatiivisesta. Koko vauvajuttu ahdistaa ja huomaan...
  6. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Käyn joka päivä lukemassa teidän kuulumiset :) Mukavaa, että tulee porukkaa lisää, että pysyy keskustelu yllä! Täällä kp45, testit negoja. En jaksa mennä gynelle enkä jaksa enään edes yrittää. Kaks kiertoa ollu taas törkeen pitkiä eli pakko kai lähtee hakeen apuja. Tsemppiä muille paljon...
  7. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Kivut vaan jatkuu eikä menkkoja kuulu. Testitkin selvää negatiivista :( Mietin, että voiskohan olla jotakin tulehdusta. Kierrot näköjään taas alkaa venymään niin pitää taas raahautua gynelle. Mites teillä muilla tilanteet? :) Onneks tulee kesä niin saa muutakin ajateltavaa! Ihanaa, kun...
  8. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Kamalaa.. Menkkojen olis eilen pitäny alkaa. Ei kuulu, testit näyttää selvää viivanpaikkaa. Mun menkat on aina kipeet, mutta nyt on ihan epänormaalia kipua. Ihan kun kohtua tökittäis puukolla, välillä helpottaa ja välillä kamalat kivut. Tätä oiretta en voi kuvitella, koska yöllä ja nyt aamulla...
  9. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Onnea hirmuisesti jennimarjaana! Voi miten onnellinen voikaan olla toisen puolesta. Mikä yk tärppäs ja dpo? IHANA ja niin odotettu uutinen :) Voi pitäiskö itekin tuo vauvalehti tilata. Hyvä, että joku muukin aikoo kesän mennä rennosti. Mä ajattelin lomailla ja nauttia elämästä ilman vauvan...
  10. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Ai jotku muutki harrastaa monesti päivässä näillä sivuilla hengausta :D henttis toi on ihanaa, kun välillä on tosi hyvä ja luottavainen fiilis. Täällä alkanu turhauttaan, kun ei se levollisuuskaan näytä auttavan. Mä oon harkinnu tota greippimehua ja niitä foolihappo pillereitä, mutta en vaan...
  11. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Kiva, että uusia tulee vieläkin mukaan :) Pirpula hyvä, että kaikki ookoo. Nyt saattaa tuo tieto helpottaa teitä ja plussa tullakki nopeesti! Ihanaa, että ovis bongattu! Nyt plussaa :) Pikkumyylle plussaa nyt myöskin, jos vauva oliskin tervetullut :) MerMer HALAUS! Ei noin voi sanoa...
  12. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Mä haluaisin jo niin kovin päästä kertomaan, että meille olis tulossa vauva. Molempien vanhemmat ja suvut muutenkin ehkä jo odottaa ja tiedän, että ilo olis valtava. Miks asiat ei mene niin, kuin ite haluis.. Auts mikä kommentti vaikka ei varmasti pahalla tarkottanutkaan. Sitä on ainaki ite...
  13. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Jennimarjaana joskohan nyt olis tärpänny! Olis kyllä aivan huippua :) Siitä tulee itelle hyvä mieli, kun tietää et ovis on hyödynnetty. Silti aina, kun se nega sit tulee niin tulee se "mikä mussa on vikana, kun ei vaan tärppää" -fiilis.. MerMer mukaan vaan! Haha voi sua pirpula! Voin...
  14. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Pirpulalle ja miehelle peukut pystyyn! Ihana, että hän rohkeni vihdoinki. Ite yllätyin, kun oma mies sano olevansa valmis testattavaks jos tarvis. Olisin luullu senki kenkkuilevan. Saaaris PLUSSAA SINNE!! Mulla kierto aikalailla 33 niin se kyllä turhauttaa valtavasti. Mäkin olisin niin...
  15. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Henttis täällä ollaan niin samoilla fiiliksillä! Just pitkään nukkuminen, voi lähtee nopeestikkin reissuun, saa tehdä mitä vaan jne niin on todellakin ihanaa. Mutta kyllä se pikkunenki olis niin parasta. Mies välillä vähä surullisena kyselee etteikö hän riitä mulle, mutta ei se sitä ole. Meidän...
  16. S

Nuoret vauvakuumeilijat

On ollu joo kyllä hiljasta nyt aletaas höpöttelemään taas! Mulla itellä menny tää "loma" vaan rentoutuen. Tuntuu, että oon ihan poikki niin tarvii vaan lepoa. Mulla alkaa olla ovulaatio käsillä, tiedä sitte millon on tarkalleen. Ovista oon alkanu tikutteleen, mutta vielä ei oo vahvistunu...
  17. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Jozzuuh mä todellakin tajuan sun pointin. Niiden miesten pitää vaan tehä sitä mistä ne tykkää. Ei tikutella ovista, ei kuunnella kropan jokaista merkkiä, ei tehä raskaustestejä. Eikä joka kuukausi kattoa itku kurkussa kuinka vauvahaaveet valuu pöntöstä alas.. Kka toivottavasti sun mies ei...
  18. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Kka munki tekis mieli tilata vauvalehti. Mies kyllä varmaan naurais mulle ku oon niin hätähousu :D Nettte ihanaa, jos muutatte yhteen ja et on tästä kaikesta sellanen yhteinen näkemys ja samallain hyvä fiilis. Hauskaa, että me nyt sit yhessä tuskaillaan ja tikutellaan :) Mä tohin pari päivää...
  19. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Pirpulalle tsemppihali ja valtavasti jaksamista. On tää niin raakaa peliä oikeesti ja kuluttavaakin. Palaile takas sitten, kun tuntuu oikealta. Jennimarjaana mulla sama fiilis. Vaikka aionkin tikutella ovista niin tällä hetkellä fiilis on tjottailu. Muttamutta katotaanpa vaan, kun kierto...
  20. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Varmaan joo ihan perus lista :) Suljettu ryhmä vois joo olla ihan mukava. Musta silti kiva jutella ainakin vielä ihan anonyyminä niin mä en ehkä minnekkää faceen siirtyis. Nettte jos jotakin hyvää menkoissa niin se, että uutta yritystä vaan ja tietää et se kroppa toimii. Kka mä en ihan...

Yhteistyössä