Hakutulokset

  1. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Huh, joku muukin näkee sen! Nyt "tulkinta-ajan" jälkeen viivat on vielä tummuneet noista, kuvat otettu jo n. 5 min dippailun jälkeen. Mulla on nyt monta tuntia aikaa sisäistää tämä ennen kun pääsen kertomaan miehelle, se on tietysti iltavuorossa enkä viitsi sekoittaa sen työrytmiä näin isoilla...
  2. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea Murmelimamma ja muut plussanneet :heart: Ja Wolt, sulle mä jotenkin odottelen vielä plussaa saapuvaksi... lueskelin sun oireita jo tuolta aiempaa ja aika samanlaisilta kuulostaa kuin itsellänikin. Meillä taitaa kuitenkin olla aika aikaiset päivät vielä =) Minäkin tänään uskaltauduin...
  3. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    mamma2012 ehdottomasti, enhän mä yksin niitä voi pyöritellä :p
  4. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voih, on just se One step (25miU/ml), tilattu raskauskeijusta : / Tilasin samalla myös pari puikkotestiä, pitänee muutaman päivän päästä testailla sitten niillä jos kuukautiset pysyttelee poissa. Voi olispa siellä oikeasti jotain eikä mitään tyhmää viivanpaikkaa! Kiitos taas Nyytikkii :flower:
  5. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mä palailin päivittelemään tilannetta! Viime viikon maanantaina siis ihmettelin olenko raskaana vai ovuloinko tosi myöhään, kun ovistestiin tuli kaksi viivaa, kirkasta limaa löytyi housuista ja lämmöt olivat koholla. No, taisitte olla oikeassa että ovuloin :) Tai luulen itse, että ovulaatio oli...
  6. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    On kyllä loistavaa vertaistukea täällä ja jännityksellä olen lukenut teidänkin tarinoita :) Tosin tässä "opiskellessa" saa päänsä kyllä hieman sekaisin. Ilmeisesti lämpöjen pitäisi nousta vasta ovulaation jälkeen, kun taas tikut näyttää plussan jo päivää-kahta ennen... ja mulla on nämä yhtä...
  7. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos Geesa ja Nyytikkii! Harmi kun tuo kärsivällisyys ei ole paras ominaisuuteni, mutta täytynee sitten purkaa turhautumista vaikka siihen miehen kellistämiseen ;) Vähän ehkä säikäytin itsenikin sillä miten paljon raskautta oikein toivonkaan...
  8. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei! Löysin palstan kun epätoivoisesti googletin vastausta ongelmiini :D Eli tänään, n. viikko oletetusta ovulaatiosta (en tikutellut, vasta ollaan alettu rennolla asenteella varovaisesti yrittämään) huomasin pyyhkiessä samanlaista kirkasta limaa kuin ovulaation aikaan. Samoin poskiani kuumottaa...

Yhteistyössä