Hakutulokset

  1. H

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Mullakin puutuu kädet todella ikävästi ja vihloo kyynerpäästä pikkurilliin ja nimettömään. Todella inhottavaa. Ja sama homma nukkui sitten missä asennossa tahansa. Tänään NT-ultra! Hui kun jännää!!
  2. H

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Ihania uutisia monilla! :) Hankin kotidopplerin ja ihan kun olisin sillä eilen (lukuisten Youtube -demojen jälkeen..) sykkeen saanut kuulumaan. Kuulosti pieneltä veturilta ja syke oli 155-160. Tosin välillä luku oli 91 tai 121 tai 142....o_O eli mitä lie milloinkin kuuntelin. :D Ensi...
  3. H

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    HooKoo Aivan ihania kuvia! <3 Geesa Ihana kuulla että kaikki hyvin! Kiiruli Onnea ja tervetuloa! Ihanaa päästä seuraamaan kaksosraskautta! Onko teillä suvussa ollut kaksosia vai tuliko täytenä yllätyksenä? Angel_86 Voi ei! Kyllä kouraisi syvältä... :'( ihan sanattomaksi vetää. Voimia...
  4. H

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Tänään oli neuvola ja voi mikä määrä näitä lippuja ja lappuja ja kyselyitä... :D Muut jotka olette olleet neuvolassa, saitteko Folkhälsan -raskauspäiväkirjan? Siinä on alkion kokoa kuvattu viikko viikolta ja mun silmään näyttää että se on ihan päin peetä? Maanantain ultrassa mitattiin kooksi...
  5. H

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    anniini Mulla vuoto alkoi ihan samalla tavalla; näin siitä unta ja sitten aamulla huomasin että se uni oli käynyt toteen! :O Niukkaa ruskeaa vuotoa eikä mitään kipuja. Todennäköisesti ei ole kyse mistään vakavasta, mutta itse ainakin olin menettää järkeni kun vappupyhien yli odottelin ultraa...
  6. H

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Ultrassa käyty ja voi mikä helpotus kun siellä oli reipas syke ja kaikki muutenkin kunnossa. :heart: Itkin ja tärisin onnesta koko loppuajan :laugh: Pieni oli vielä.. 5,5 mm. Joten LA varmaan siirtyy joulun tietämille. Vuoto johtui ärtyneestä/herkästä kohdunsuusta, ei siis tullut itse...
  7. H

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Geesa Kauhea tilanne! Varsinkin alkuraskauden epävarmuuden takia.... Itse olisin kyllä ihan rikki. Ajatuskin siitä että joku puhuisi ohi suunsa on kamala. Oli se raskaus sitten miten läpinäkyvä tahansa niin kyllä odottavan äidin täytyy itse saada tehdä päätös kertomisesta. Missään nimessä et...
  8. H

    Joulukuun tontut -15

    Frid Voi ei.... :( :hug:
  9. H

    Joulukuun tontut -15

    Tänään aamulla ruskeaa vuotoa... tässäkö se nyt sitten oli... :'(
  10. H

    Joulukuun tontut -15

    Orava Kävin myös eilen ultrassa eikä vielä nähty sykettä... :( tosi kurja olo joten otin kontrollin viikon päähän. Todennäköisesti kaikki on kuulemma hyvin viikon päästä ja olin vain liian aikaisin liikkeellä mutta ei mahda mittään että kuitenkin pelottaa ihan hirveästi.. Kaikki oireilu loppui...
  11. H

    Joulukuun tontut -15

    Olen kans syönyt päivittäin porkkanoita ainakin 2-3. Nyt niihin tuntuu tulleen kasvava himo :D Spirulinaa, chia -siemeniä ja ties mitä rouheita olen smoothien joukkoon heitellyt mutta plussan jälkeen jätin hyllyyn kun kaikkialla lukee että "luontaistuotteet" ei ole suositeltavia...
  12. H

    Joulukuun tontut -15

    Tuulentavoittelijalle voimahalit :hug: Kylläpä aika kulkee hitaasti... :| VU varattu ensi viikon maanantaille joten viikon verran vielä pitäisi odottaa. Vaikka eipä se odotus tästä mihinkään lopu. Aina saa kauhuissaan odotella seuraavaa virstanpylvästä. :D HooKoo-82 Siis ihan asiatonta...
  13. H

    Joulukuun tontut -15

    Liityn rohkeasti joukkoon! Eilen kaksi Clear Blue plussaa ja tänä aamuna digi näytti raskaana 1-2. Pakko se on uskoa.. :heart: 16.12. / Henu26 / 26 / esikoinen / TYKS
  14. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    No nyt näkyy omaan silmäänkin. Uusinta on vielä vahvempi. Apuva miten jännää... <3 nytjännittää
  15. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    apua osaanko liittää kuvan..... kädet tärisee nyt niin kovin., hetken mielijohteesta 10 min sitten testasin CB plussalla. Näettekö tässä jotain?? Mulla varmaan tahtotila on niin kova etten itse enää kykene arvioimaan mutta ihan kun siinä jotain olisi? haamu14042015
  16. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kärsimätön, meillä mies on toivonut lasta jo monta vuotta ja ehkäisystä luopuminen oli yhteinen päätös. Kun viimein aloin huomaamaan (lue: kuvittelemaan) raskausoireita, oli mies jo "unohtanut" että ehkäisystä on yhdessä päätetty luopua. Paniikki siis iski hänellekkin mutta hetken päästä oli jo...
  17. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyytikkii & Theran, tärppionnea uuteen kiertoon. :)
  18. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyytikkii mulla vasta kp 25/24 (oletettavasti....). Ennen menkkakivut vetää vaakatasoon jo hyvissä ajoin pari päivää ennen menkkojen alkua mutta nyt oireet loistaa poissaolollaan. Muita oireita sitten onkin koko mielikuvituskirjon verran :D :D
  19. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Juu täytyy varmaan siitä oviksesta lähteä liikkeelle. : / onhan se selvä että näissä yleensä menee oma aikansa. Pillereitä tullut syötyä 10 vuotta tauotta. Ja täytyy myöntää etten kyllä tunne kroppaani laisinkaan!! Kumpa nyt ei kovin pitkäksi venyisi tämä kierto. Varmaan kyllä käytän nuo CB...
  20. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi hittolainen... yksi heikko hetki ja kipitin vessaan. Predictor ilmiselvä nega. Voi että mikä harmitus..

Yhteistyössä