Hakutulokset

  1. E

    Sairaalakassin sisältö, onko yhtään järkevä?

    Ainiin joo, villasukat täytyy myös muistaa koska vaikka sit ei talvi olekaan mut mä pidän melkein kesät talvet villiksia jaloissa :D
  2. E

    Sairaalakassin sisältö, onko yhtään järkevä?

    Enpä vielä mitään mut suunnitellut oon jo. Noita samoja mut täytyy kans kirjottaa toi höylä isolla lapulle kun itsekään en siedä sänkeä kainaloissa :D Korvatulpat mulla kanssa on listalla kun jostain luin et saattaa tulla tarpeen. Onneks on aikaa vielä miettiä. Onnea pian edessä olevaan...
  3. E

    Sairaalakassin sisältö, onko yhtään järkevä?

    Mitä otat hygieniapussukkaan mukaan? Tässä samalla mietin ja haen ideoita omaan sairaalakassiin vaikka muutama kuukausi aikaa viel onkin..
  4. E

    korkea kuume ja alkuraskaus

    Tehokkaasti vaan sitä Panadolia ja jos tuntuu ettei kuume laske niin uudellleensoitto tk:hon ja mahd. päivystykseen. Eipä siinä muuta voi kun rajoitetut lääkemahdollisuudetkin..lepoa ja nesteitä paljon, vähän vaatetta, huoneen tuuletus, yrität viilentyä. Itse myös raskaana mutta onneks (kop...
  5. E

    Vähän allekirjoituksia vielä, jooko?

    Lisään vielä että samaa kannatan myös siinä tapauksessa jos suomalainen sekoilee/sikailee ulkomailla niin karkoitus tänne takas.
  6. E

    Vähän allekirjoituksia vielä, jooko?

    Kävin allekirjoittamassa.
  7. E

    Mikä wc-pöntön raikastin värjää myös sen pöntön veden?

    Wc-ankka sininen huuhtelu? Jos muistan oikein niin olikohan niillä jopa vihreekin?

Yhteistyössä