Hakutulokset

  1. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    LAURA tsemppiä nyt ihan hirveästi piinailuun sulle, plussatuulia ja "plussatartutusta" nyt sulle sinne..! Mulla oli tänään pp14. Siirrettin silloin 2 pv iläinen alkio ja kiristystunne alkoi joskus noin pp4:n tienoilla.
  2. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään veritestissä hcg yli 500! Todella epäuskoinen olo. Ihan itketti kun klinikalle soitin ja vastaus kerrottiin. Ei voi ymmärtää. Samalla pelottaa, että niin varhainen vaihe ja mitä vaan voi vielä tapahtua, voi kunpa tämä nyt jatkuisi! Kotona oli pakko vielä pissata raskaustestiin ja omin...
  3. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännää toivotaan että iloksi vielä muuttuisi sun negat, kuitenkin vasta huomenna SE päivä. Jospa kuitenkin... Kop kop tsemppiä piinailuun sullekin! Nyt toivotaan et viivat lähtis vaan vahvistumaan ja ois muuta kuin lääkevaikutusta. L@aura tervetuloa kanssa piinailemaan ja onnea matkaan ...
  4. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vilijonkka en meinaa testata ihan vaan siksi etten enää jaksa nähdä tylyä vain yhden viivan omaavaa raskaustestiä. Kuulen tuomion mielummin puhelimessa... Tänään heräsin aikamoiseen menkkamaiseen kipuun ja nyt alan uumoilla kyllä negaa, sen verran huonolta tuntuu... :$
  5. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vilijonkka tsemppiä ja tervetuloa tänne piinailemaan! :) Itsellä nyt menossa siis piinailun loppupuoli jo, pp 11. Turvotus on todella kovaa, onhan lugesteronannoskin kyllä aika valtaisa (800mg/vrk), mutta näin kovaa turvotusta en koskaan ole elämässäni kokenut. Koko vatsa on niin piukea että...
  6. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    JÄNNÄÄ toivoa on!! Nyt peukut pystyssä että plussa tulisi. Sä ehdit alottaa foolihapot uudelleen tässä hyvin. Jos olet aiemmat kuukaudet syönyt foolihappoa niin ei ne varastot tyhjät ole. Itse yritin eiken kuokkia kasvimaata mutta sitten tuki pistävä kipu keskelle alavatsaa. Oireet on samat...
  7. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    MANDALA hermot koetuksella täällä ainaki. Itkettää ja harmittaa ilman syytä (tai no tämä lapsettomuus), aika mataa, oireitahan on: rinnat kipeet, pahoinvointia tänään (mulla on usein muutenkin pahoinvointia loppukierrosta) maha on niin pömppö etten mahdu mihinkään housuihin, kiristävä...
  8. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    KOP KOP miljoonaati lykkyä nyt tykö vaan :) ja tervetuloo piinapäiville meidän joukkoon. Hitaasti etenee nämä päivät..
  9. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hannuliini hyvä että asiat etenee, mut tiedän tuon odottamisen tuskan, jonkun asian odottelu on minullekin ylivoimaista lähes. Vilijonkka hieno juttu ! ).( täällä nyt menossa siis PP4 ja tuntuu kuin joku lanka tai kuminyöri kiristäisi alavatsassa. Kiristys on melkosta esim ku nousee ylös...
  10. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    LUIS onnea plussasta ja varmaan vaan päivä kerrallaan mentävä eteenpäin? Toivon että saat seesteisen loppuraskauden <3 Minulla oli lievä endo, joka kaikki saatiin siivottua ja olen sen jälkeen ollut täysin oireeton ja kivuton, ei vuoto-ongelmia ja muutenkin hyvä limis aina. Leikkauksesta nyt...
  11. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    JÄNNÄÄ, ei tuntunu katetri yhtään missään siirrossa, olin ihan yllättynyt :) Mut koko ajan mietin et ei kai se alkio valu ulos sieltä... Eihän sen kuulemma pitäs mut niin vaikealta tuntuu uskominen. Ja kiinnittyykö sinne vai ei.. Sen sanon etten tiedä miten tässä jaksaa vielä 1,5 vk...
  12. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ^HANNULIINI kyllä varmasti voi. Mulla on ollut muuten vaan taipumus että juoksulenkin aikana on tullut verinen läntti pikkareihin. Olen ajatellut että tärähtely hankaa jotain limakalvoja yhteen. Muutaman kerran minulla on ollut myös pitkän juoksulenkin jälkeen verta virtsassa. Rakko tähystettiin...
  13. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännää minä pääsen sun piinailukaveriksi, sama testipäivä. Kivaa että voidaan piinailla yhdessä. Kyytiläinen tosiaankin sujahti kohtuun ilman mitään tuntemuksia. Hurjalta tuntuu. Kielalla hyvä pointti tuossa, mä luulen kanssa että näitä asioita ei vaan voi aina tietää ja se on varmaan monesta...
  14. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala olen tosi pahoillani negasta :( Henrietta, Mandala, Jännää, Kop kop , Vilijonkka kiitos tsemppauksista, punktio meni hyvin. 6 munasolua tuli. Ei enempää sitten. Tiukoilla mennään?? Nyt ei mitään tietoa moniko hedelmöittyi ja lähti jakautumaan. Epätietoisuus painaa, huomenna selviää...
  15. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    -es- miljoonasti onnea :heart: Jännää ei ollut hyperin vaaraa - päinvastoin; viime viikon ultrassa mietittiin hoidon keskeytystä kun näytti että haudon niin niukasti folleja, mutta nyt tilanne oli parantunut ja punktioon päästään. Oon sun kanssa piinailemassa perjantaista alkaen, jos vain...
  16. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännää, tsemppiä tulevaan. Jos mun hoito jatkuu, niin mulla on punktio ehkä jo tällä viikolla ja jos on siirrettävää, piinailen sun kanssa sit samaan aikaan! Mutta tänään selviää jatkuuko hoito vai keskeytyykö...
  17. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ja -es- ihan mielettömästi tsemppiä!!! =)
  18. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala kiitos kommentistasi. Ehdin jo tosiaan eilen masentua kun lääkäri puhui hoitokierron lopetuksesta. En tiedä, oliko niin ettei uskonut enää muiden pienten kirivän mukaan? Tosi hyvä kuulla että sinulla ne kuitenkin olivat kasvaneet. Annostusta nostettiin ja saas nähdä piiskaako Gonal-F nyt...
  19. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Saaga76 olen pahoillani :( :( Itellä oli tänään ensimmäinen ultra pistojen aloittamisen jälkeen. Nyt siis 6. pistopäivä menossa. Ei tullut ihan kovin rohkaisevaa palautetta. Toisella puolella oli 2 ja toisella 3 munasolua. Lisäksi oli n. 6 kpl pienempiä mutta ne eivät välttämättä ehdi mukaan...
  20. L

    Laparoskopian jälkeiset lapsettomuushoidot

    Me ollaan yksityisellä hoidossa. Minulle tehtiin laparoskopia marraskuussa ja löytönä lievä endo, joka kaikki saatiin poistettua. Ei ollut kiinnikkeitä. Lapan jälkeen kuukautiset on olleet lähes yhtä juhlas, koska olen kivuton. Huikea tunne, en olisi koskaan uskonut että on mahdollista...

Yhteistyössä