Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Zoona Voin laittaa sulle viestiä täällä nyt kun kerta koneella olen, mobiilisovelluksella ei ilmeisesti onnistu.. :)
  2. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Marraskuisten facebook ryhmä pitää ovet auki vielä toukokuun ajan, sen jälkeen ryhmä sulkee "ovensa" uusilta ryhmäläisiltä, mikäli mielit mukaan niin viestiä mulle tätä kautta :)
  3. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Laittakaahan mulle yksityisviestiä jotka haluatte facebook ryhmään :)
  4. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Pitkä_odotus Mulle viestiä facebook ryhmään tahtovat :) Mä voin laittaa vaikka Pitkä_odotus nyt sulle yhtiyisviestiä kun koneella satun olemaan..
  5. S

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Essukkainen, ilmeisesti puhelimella ei pysty laittamaan yksityisviestiä tai ainakaan mobiiliversiolla, täysversiolla vissiin onnistuu, menet mun profiiliin ja sitä kautta saat lähetettyä ???? Facebook ryhmään vaan kaikki halukkaat mukaan ????
  6. S

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Porkkana84 Mulle viestiä niin pääsee face ryhmään :)
  7. S

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    "Johanna" En saa laitettua sulle viestiä, ootko rekisteröitynyt näille sivuille käyttäjäksi?
  8. S

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mamma93, laitan sulle viestiä :)
  9. S

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Fecbook ryhmässä on nyt 26 odottajaa, ei muutakun mukaan vain :) Jomppe75 Mulla on ollut napakoru aina koko raskausajan paikoillaan, matkalla synnyttämään oon napannut pois :D ja ultran ajaksi toki..
  10. S

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mulle viestiä facebook ryhmään haluavat :)
  11. S

    Marraskuun mussukat <3

    mimmika, laitan sulle viestiä :) Ja kaikille keneltä oli tullut viestiä niin kaveripyyntö facessa laitettu.. Ryhmä on siis täysin salainen eikä näy kenellekään muulle, ei edes haussa :)
  12. S

    Marraskuun mussukat <3

    *saikku* Ei ollut tullut viestiä, laitoin sulle nyt :)
  13. S

    Marraskuun mussukat <3

    Moiii!! Monta kertaa päivässä käyn tarkastelemassa että onko tullut viestejä, mutta juuri tänään en vaan ole ehtinyt vasta kun nyt.. Pahoittelut. Wantin viestiin vastattu :) Ja siis mulle saa heittää yksityisviestiä niin pääsee facebookin salaiseen ryhmään :)
  14. S

    Marraskuun mussukat <3

    Siihe alkuperäiseen ryhmään pääsee myös mun kautta, eli yksi ryhmä edelleen :)
  15. S

    Marraskuun mussukat <3

    Mutkin voi lisätä tänne listoille eli LA 10.11/3.lapsi/SeKs
  16. S

    Marraskuun mussukat <3

    Moi kaikki, eli mun kautta pääsee liittymään face-ryhmään, laittakaa viestiä ja jotain tunnistetta, lisään kaveriksi ja sitten ryhmään :)

Yhteistyössä