Hakutulokset

  1. N

    Seksitön parisuhde?

    Vanha ketju, mutta kommentoin, kun itse painin saman asian kanssa. Pitkä liitto takana ja tilanne ettei minun ja mieheni seksitarpeet kohtaa. Ei määrän eikä laadun suhteen. Minä naisena siis halukkaampi. Olemme vihdoin viime viikkoina pystyneet puhumaan asiasta ilman riitelyä. Ratkaisua vaan...
  2. N

    Avioliitto (vaimo) kyllästyttää

    Minulla oli käytössä 5-6 vuotta hormonikierukka. Pillereistä minulla ei taas ole kokemuksia. Hormonikierukan ei olisi pitänyt viedä haluja tai muutenkaan vaikuttaa kuin paikallisesti, kun siinä on niin pieni määrä hormonia mikä vaikuttaa suoraan sinne missä sitä tarvitaan. Kuitenkin se vei...
  3. N

    Avioliitto (vaimo) kyllästyttää

    Voinko vastata Tessii yksityisviestillä? Onhan tällä foorumilla sellainen? Muokkaus: on näköjään :)
  4. N

    Kuinka usein syöt suklaata/karkkia? Millaisia määriä? :)

    Tänään söin yhden rivin suklaata, kun lapsi oli tuonut sitä luokkaretkeltä ja sitä innoissaan tarjoili :) Mutta muuten syön suklaata tosi harvoin, en edes joka viikko. Kerrallakaan en syö sitä kuin pari palaa tai konvehtia. Karkeista syön vain salmiakkia ja sitäkin harvoin, muutaman kerran...
  5. N

    Avioliitto (vaimo) kyllästyttää

    Ajatuksia on tosiaan mukava vaihtaa, vaikka kaksinpuheluksihan tämä on mennyt ;) Itse en ole näitä ajatuksia vielä tuonut missään julki, edes anonyymisti. Eikä tosiaan ainakaan minun "piireissäni" naisten kesken jutella seksistä - korkeintaan joku toteaa, että mies on aina vonkaamassa. Eipä...
  6. N

    Avioliitto (vaimo) kyllästyttää

    Tessii: En osaa omalta osaltani sanoa voiko hormonaalisen ehkäisyn käyttö viedä halut kesken kaiken. Itselläni oli hormonaalinen ehkäisy käytössä vasta viimeisen lapsen saamisen jälkeen ja se vei juuri niiltä vuosilta halut. Tuossa edellisessä viestissä heitinkin jotain ajatuksia mitä naisen...
  7. N

    Avioliitto (vaimo) kyllästyttää

    Palatakseni vielä ketjun aloittajan tilanteeseen (kun minäkin vähän hyökkäsin kertomaan omia ongelmiani). Hänellähän oli/on tilanne, että vaimo ei herätä kiinnostusta. Oletko miettinyt miksi näin on tapahtunut? Onko jotain erityisiä piirteitä tulluut vaimoon vuosien saatossa? Kyllähän me ihmiset...
  8. N

    Avioliitto (vaimo) kyllästyttää

    Tessiin ehdottama selkähieronta kuulostaa hyvälle :) Itse olisin valmis varmaan jo nanosekunnissa, jos minulle sitä tarjottaisiin :D Mutta mitäs voisi kokeilla miehelle, joka ei innostu seksistä? Hieronta miehelleni on kirjaimellisesti hieronta ja sama vaikka maksaisin oikealle hierojalle. Ei...
  9. N

    Avioliitto (vaimo) kyllästyttää

    Oletteko Tessii ja muut keskustelleet vaimojenne kanssa tilanteesta? Minäkin pitkään halusin omaa puolisoani, mutta kun huomasin, ettei hän halua minua samalla tavalla, niin se vei halut omaa miestä kohtaan, mutta ei muuten. Kökkö tilanne. Ja me olemme siis keskustelleet asiasta monia kertoja...
  10. N

    Avioliitto (vaimo) kyllästyttää

    Tungen naisena tähän ketjuun, pahoitteluni. Mutta samaistun ketjun kirjoittajiin monissa kohdin. Parisuhdetta ja yhdessä asumista mieheni kanssa jo yli 20 vuotta. Ja seksi - mitä se enää on? Viimeiseen 10 vuoteen sitä on ollut viime kesään saakka korkeintaan pari kertaa vuodessa. Omat haluni...

Yhteistyössä