Hakutulokset

  1. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Täälläkin käytiin ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin. Mitenkäs se facebookkiryhmään liittyminen onnistui? ja onko se sen verran piilossa ettei kukaan näe sitä yms :D
  2. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Kaikki hyvin ultrassa :) hirmusia bileitä tuntu tyyppi pitävän siellä kun heilu vaan menemään. Vuodosta ei osannut sanoa mitään, omasta mielestä vauva näytti olevan jotenkin tosi alhaalla verrattuna edelliseen raskauteen. Maha on muuttunu tosi kovaksi ja alaselkä kipuillut tässä. Edelleen...
  3. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Minä olen ikäni ollut pessimisti eikä minusta saisi peruspositiivista ihmistä millään :D Mulla ainakin nuo pelot helpotti vasta kun vauva syntyi kun sen näki, tai no jonkin verran :D heräilin monesti tarkistamaan hengittäähän vauva :D
  4. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Ei ole kierukkaraskaus :) Eilinen ja tämä päivä tuli vaan makailtua ja rusehtava vuoto loppui onneksi, kohdunsuuta tuntui vihlovan. Perjantaina pääsee ultraan tiirailemaan onko siellä enää ketään elossa, aika epäuskoinen olo. Tissit ei ole enää niin kipeät kuin aiemmin ja mahan turvotus...
  5. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Jospa olisi vaikka istukka kohdunsuulla tai jotain : / Pitänee soitella huomenaamusta neuvolaan ellei vuoto ylly...
  6. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Voi hemmetin hemmetti :mad: Oon melkein joka yö nähnyt unia että vuoto alkaa ja nyt huomasin kun vessassa kävin rusehtavaa vuotoa, hyvin vähäistä mutta kuitenkin :( kipuja ei ole, pikkasen pistelee/juilii vasemmalle puolelle munasarjan kohdille. Mitähän tässä nyt tekis.
  7. A

    Joulukuun tontut -15

    Kauhee yökötys täälläkin edelleen, pariksi päivää helpotti mutta taas pahenee :x Ja tietenkin juuri iltaa kohden ja tulee kauhea palelu kaupan päälle. Inhottava päänsärkykin vaivannut pari päivää. Mulla ei ois puhettakaan että menisi normihousut jalkaan :D Mahakin on jo ihan selvä raskausmaha...
  8. A

    Joulukuun tontut -15

    Kaippa se pitäisi salaattikin keittää että turvallista olisi sitä syödä :D Nooh, feta on näemmä pastöroitua, eikö se ollut se turvallinen ratkaisu? Käytiin kanssa alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hyvin ja sykkeet näkyi, kyllä siitä vähän mielenrauhaa sai :)
  9. A

    Joulukuun tontut -15

    Mutta kauan se keltarauhanen voi oireilla? itselläkin painottuu vasemmalle nuo kivut ja muut enimmäkseen. Uusina oireina tänään on muutaman kerran kohtua tuikkaillut ihan kunnolla ja häpyluu tai mikä tuo on kipeytyi ja jomottaa. Mulla on pahoinvointia iltapäivästä yöhön saakka ja iltaa kohti...
  10. A

    Joulukuun tontut -15

    Täällä äklötys ja väsymys edelleen :x täytynee käydä viikonloppuna ostamassa ne äitiyshousut kun ei nämä enää montaa päivää jalkaan änkemälläkään mene, kiva sitten huomata ettei voi ulos lähteä kämpästä kun ei ole housuja :D Ensi viikolla on varhaisultra, ei oikein malttais odottaa :) Anniini 6+4?
  11. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ei sais hullua yllyttää :xmas: Ei toiminut :D Kontrolliviiva tummeni hieman kastuessaan mutta ei tullut toista viivaa :D
  12. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    :D aaltomaljakoihin ja muumimukeihin. Mä pesen muksujen jogurtti/vanukaspurkit ja käytän niitä :D
  13. A

    Joulukuun tontut -15

    Täällä oli pahoinvointi viikonloppuna öisin aivan mahdotonta, nyt se on tasaantunut kokopäiväiseksi yökötykseksi ja voisin vaan nukkua, yleensä en pysty nukkumaan edes päikkäreitä vaikka olisin kuin väsynyt vaan nyt onnistuu. Oi nyt alko tekemään mieli jääkylmää ananasta :D Kärsimätön88 Minä...
  14. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Joitain one steppejä ja promatris one step testejä mulle tuli sieltä. Tuonne piinailijoiden oirepinoon toiseksi viimeiselle sivulle olen laitellut linkit kuviin miten itsellä alkoivat vahvistumaan. Valoa vasten ei ole negoissa näkynyt yhtään mitään :)
  15. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla on yleensä tullut seuraavana päivänä jos on aamusta tilannut tai viimeistään sitä seuraavana :)
  16. A

    Joulukuun tontut -15

    Juu on tullut syötyä herkkuja ja suklaata sen verran etten todellakaan uskalla mennä puntarille :D Miten voikin tehdä niin paljon mieli kaikkea epäterveellistä :D
  17. A

    Joulukuun tontut -15

    Oulussa olen asunut ennen mutta nyt asutaan Oulun vieruskunnassa. Täällä alkoi tänään pahoinvointi ihan kunnolla, toivottavasti ei kestä kovin kauaa, tuntuu ettei saa oikeen mitään tehtyä. Tupakkaa tekee mieli täälläkin kun tosiaan tuntuu että hermot menee koko ajan, mieskin sai lopettaa kun...
  18. A

    Joulukuun tontut -15

    Tuossapa listaan : 6.12 / anniini / 26 / 2. / OYS Mulla ei oo vieläkään ollut oikeastaan pahoinvointia, yhdesti oli kun heräsin liian aikaisin. Muutenkin aamulla nukuttanut aivan älyttömästi ja alamaha on siis aivan järkyn turvonnut, mulle ei mahdu enää ku kahdet housut päälle :D on se jos...
  19. A

    Joulukuun tontut -15

    Mua on palellut tähän päivään asti hulluna mutta tänään koko ajan hikinen ja kuumeinen olo vaikkei kuumetta ole, flunssaista oloa kyllä. Masua on vihlonut ja kolotellut nyt enemmän ja reisiä poltellut jonkin verran :confused: toivottavasti on ihan normaalia tuo..
  20. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Samalta näyttää kuin omani dpo10: haamuko? dpo11-12: eilinen+aamuinen kuiva ja viimeisimmät: rfsu dpo15+ one step(25) dpo18

Yhteistyössä