Hakutulokset

  1. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Niin, millähän kakun saisi "epäonnistumaan" siinä mielessä, että siitä tulisi sitkeää ja kovaa? Jos lisäisi perunajauhoja, niin se voisi lisätä sitkeyttä. Ja pikkasen kun antaa sen palaa uunissa, niin siitä tullee ehkä kovempaa..."älä tule paha kakku, tule hyvä kakku". Muutaman päivän kuluttua...
  2. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Mutta: jos laitan siihen NIIN PALJON salmiakkimixtuuraa, salmiakkirakeita ja salmiakkijauhetta, että se MAISTUU ihan SALMIAKILTA, niin eikö sinun silloin loogisesti ajatellen voisikin kuvitella pitävän siitä? :)
  3. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Saatat olla oikeassa. Mutta jonkunhan ne on uudet reseptit keksittävä ja kehitettävä. Kaikki reseptit ovat jonkun keksimiä. Haluun kokeilla ainakin tällaista.
  4. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Kiitos, teretulemasta toivotuksesta, mutta voin kertoa, että olin "häiriköimässä" täällä jo vuonna 2015. Silloin ei ollut lääkitys ihan kohillaan. Olen avoin persoona - ei hävetä yhtään kertoa, että Dali näyttelyni pidetään Mielenterveysyhdistys Helmissä. Itse olen algoritminen taitelija ja olen...
  5. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    OK! Birgette Bardot koodilla, mutta kun viestiä kirjoitettaessa näkyy tuo "Lisää kuva" toiinto, niin sillä en saanut :( Testaan tuleeko tähänkään kuvaa editorin toiminnoista: ei tullut...No entäs tais tulla, eli BB toimii...
  6. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Googlasin. Huumori ei aina ole hyvä laji SOME:ssa...vaikka ei minulle ny sinun mukavat viestisi aiheuttanut pahaa mieltä...ja vastauksena kysymykseesi (Googlasin) olen 59 ja täytän kohta 60, eli sinun mielestäsi olen kai sitten boomeri? Mutta, vakavasti, ei humoristisesti puhuen: olen varmasti...
  7. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Hätäilin viestiä kirjoittaessa. Sovitaan sitten että oon buumeri, vaikka olen niin pihalla nykyslangista, että minulla ei ole harmainta - vaan salmiakin musta - aavistus siitä, mitä ihmettä sillä tarkoitetaan - Googlata en ny jaksa. Jotain loukkaavaa kai? Tai siis, ei kovin positiivista?
  8. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Tykkäsin, kun sait kuvani näkymään. Muuten en viestistäsi pahemmin tykännyt ;) Mä en kai sitten vaan osannut, laittaa kuvaa? Ihan varmasti laitoin linkin...osaisitko ja jaksaisitko neuvoa kuinka kuva laitetaan? Olisin kiitollinen.
  9. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Kysymyksesi salmiakkikossusta ei kai ollut ihan tosissaan esitetty? Ja yhdistyksen toiminnassa on nollatoleranssi...Kiitos, että pidit ideasta ). EDIT: taisit muokata viestiäsi? Eli olit tosissasi. Ite muuten oon juonut olutta viimeksi 2012...
  10. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Toi lisää kuva ei minulla jostain syystä toimi!!! Joten kuva linkkinä: Dali ja dalin salmiakkiviikset
  11. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Ehkä tyhmä kysymys, sillä maistamallahan se vasta selviää - mutta uskaltaisiko edes maistaa? Pidän Salvador Dalin töistä taidenäyttelyn maaliskuussa eräässä yhdistyksessä. Avajaisissa olisi tarkoitus tarjota jotain surrealistista, uutta ja outoa ja ajattelin tarjota kauheasti salmiakille...
  12. Keckman

    Täydellinen Tinder match

    Kiitoksia! Ja eilen oltiin taidenäyttelyn, missä oli kaksi mun taulua, avajaisissa ja sen jälkeen mentiin kahville. Katsoimmme kovasti ja lämpimästi toisiamme silmiin, keskustellessamme, kahvia juodessamme ja hivelimme toistemme kättä. Vielä emme ole vierailleet toistemme kotona. Olemme molemmat...
  13. Keckman

    jos saisit mahdollisuuden niin

    Paha mennä sanomaan, kun ei koko ohjelma kiinnosta senkään vertaa, että olisin koskaan sitä katsonut.
  14. Keckman

    Täydellinen Tinder match

    Joskus ajat sitte. Kuin niin?
  15. Keckman

    Täydellinen Tinder match

    Hänenkin nimensä on Tiina. Elämässäni on nyt sitten sekä bestis ystävä Tiina, että kohta toivottavasti vieläkin läheisempi suhde toiseen Tiinaan, jonka toivon muuttuvan pikku hiljaa jopa rakkaudeksi. Tinder Tiinan sovelluksen profiilikuvassa minua miellytti hänen aito hymynsä eikä hän luetellut...
  16. Keckman

    Vinkkejä,joita olette saaneet alan ammattilaisilta?

    No mitä et niistä ole ymmärtänyt? Veikkaanpa että tekstieni taso on hyvä, mutta sinun ymmärryskykysi on huono. Soitapas numeroon 0400723247, niin keskustellaan niistä sinulle mahdollisestinepäselviksi jöääneistä kohdista. Nyt minun on vaikea niitä selventää, kun et yhtään kerro mikä teksteissäni...
  17. Keckman

    G: posliini vai karvoja (edes vähän)

    ? mitä kielipelejä oikein taas pelaat? Joo, kyllöä, pyörässäni oli silloin juomapullo ja käytin sitä. Nykyisessä pyörässäni ei ole. Jos luulen mitä typerää kielipeliä pelaat, niin halusit kysyä, että olenko juonut alkoholia? en tuolloin ollut kännissä, enkä nyt ole, enkä ole maistanut...
  18. Keckman

    Rakkaudesta

    Meiunaatko että minä olen psykopaatti joka ei tunne? Minä, joka tunnen niin saatanasti. On sulla saatana väärinkäsitykset. Jep, jep, myönnän, sovitaan niin-
  19. Keckman

    Rakkaudesta

    ok, jep, jep, sovitaan niin. myönnän.
  20. Keckman

    Rakkaudesta

    Ei, kun vudduako minun tarvitsee vaivautua sulle, jota pidän vihollisenani mitään tarjottimella tuomaan ja selittämään.

Yhteistyössä