Hakutulokset

  1. K

    Britax b-agile vai b-motion? Kokemuksia kaivataan

    Onko em. rattaista kokemuksia? Meille ne olisi tulossa matkarattaiksi yhdistelmien rinnalle ihan alusta alkaen. En vaan osaa päättää kummat. Suuria erojahan noissa ei ole, mutta lähinnä mietityttää motionin parempi jousitus ja renkaat. Kannattaako niistä maksaa vähän enemmän vai onko agilessa...
  2. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Meriann olipas täällä ihania uutisia. Paljon onnea ja ihanaa raskausaikaa! Mansikkatyttö pahoittelut hoidon epäonnistumisesta. Toivottavasti parisuhde kestää tämän rääkin! Me kävimme psykologilla loppuvuodesta, kun tuntui että pää hajoaa ja lääkäri totesi, että hyvää parisuhdetta ei saa...
  3. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Meriann, kirjoiteltiin samaan aikaan. Hienoa että sait kyytiläisen! Nyt pidetään sormet ja varpaat ristissä meille molemmille! Ärsyttävää muuten kirjoitella kännykällä. Älkää välittäkö virheistä..
  4. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Pahoitteli munkin puolesta HalleB. Toivottavasti ette joudu odottamaan luovuttajaa kauaa. Meriann, miten kävi? Toivottavasti pääsitte kuitenkin siirtoon. Meillä kävi niin että toinen hedelmöittyi jotenkin väärin. Toinen kuitenkin selvisi hyvin ja tänään sain kyytiin hyvän alkion. Nyt olen...
  5. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Meriann no voi harmi. Toivotaan, että se yksi on priimaa. Ei mennyt putkeen meilläkään. Kahdeksan rakkulaa tyhjennettiin, mutta vain kaksi solua saatiin. Eli ne pienemmät ei sitten kuitenkaan ehtineet mukaan vaikka vähän odoteltiin. Harmittaahan se, mutta yritän nyt ajatella positiivisesti, että...
  6. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Meriann, mulla jatkuu dhea toistaiseksi. Se lopetetaan sitten positiivisen raskaustestiin, toivottavasti! Ihana ylläriuutinen Hallelta! Tytöt, se on nyt meidän vuoro eikö? Tsemppiä huomiseen Halle ja Meriann!
  7. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Nyt on pregnyl pistetty. Tämä hoito menee tosi paljon samaa rataa kuin vuosi sitten eka hoito. Silloinkin odoteltiin pienempiä rakkuloita ja pregnyl meinasi mennä mönkään. Mulla hajosi vuos sitten molempien nestepullojen kaulat ja en uskaltanut käyttää niitä, kun sisällä näkyi lasinsiruja...
  8. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Meriann älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Just tulin itse lääkäriltä, joka totesi, että yksi hyvähän sitä vain tarvitaan. Toivotaan, että sulla on kaksi huippusolua kypsymässä! HalleB tsemppiä päätöksen tekemiseen. Meillähän on puhuttu, että tämä olisi viimeinen hoito omilla soluilla. Ollaan...
  9. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    HalleB yksityisellä tosiaan olen kuullut puhuttavan tuosta 15 rajasta. Mulla itsellä oli viimeksi FSH 9,7, mutta sen mittaamisesta on vuosi aikaa. AmaliaArmas toivottavasti menkat tasaantuu pian. Mulla on myös kierto sekoillut hoitojen myötä, kun ennen oli tosi säännöllinen. Hiskias mä en...
  10. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    [B]Vienda[B] ihania uutisia. Onnellista odotusta! [B]Meriann[B] samoissa mennään, kuten aikaisemmin jo todettiin. Mulla tuli vuoto lopulta tiistaina. Eilen alkoi synarela ja tänään piikitys hevosannoksilla eli 300iu Fostimon + 150iu Gonal-F. Enkä todella ole mikään isokokoinen, päinvastoin...
  11. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Apua.. Tajusin just että mulla on tullut tänä vuonna 10 vuotta täyteen edellisestä jäykkäkouristus tehosteesta. Ollaan lähdössä jouluksi jenkkeihin ja nyt kai pitäisi ottaa tehoste. Mutta kun tästä tulevasta kierrosta alkaa ivf-hoito. Klinikan jonkun lääkärin mukaan (hoitaja soitti) voin ottaa...
  12. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Onnea Viendalle plussasta. Onnellista odotusaikaa! Pahoittelut Hallelle negasta, höh! Jonnuli,toivottavasti kierto tasaantuu! Mullahan on myös kierto temppuillut ja tiedän, että se on toooosi ärsyttävää. Perjantaina otin vikan Primolutin eikä vuotoa vielä näy. Tosin pieniä viitteitä siitä on...
  13. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hiskias , Primolut on tosiaan sama lääke, jota käytetään menkkojen siirtämiseen. Syön sitä 10 päivää ja just meni kuudes pilleri. Jos nyt oikein ymmärsin se auttaisi jotenkin limakalvoa kuoriutumaan kunnolla ja samalla myös jotenkin edesauttaisi kystan sulamista ja poistumista vuodon mukana. Ja...
  14. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    No nyt on sitten lääkärin luona käyty. Limakalvo on nyt hyvä, mutta vasemmalla kummittelee edelleen kysta. Minnekäs se olisi kadonnut, kun vuotoakaan ei ole tullut. Femostonista huoli-matta kiertoni meni ilmeisesti omaa rataansa ja vuoto joka oli lokakuussa olikin oikea vuoto eikä mikään...
  15. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Täällä menee hermo. Keväällä kierto meni sekaisi Divina hormoneista (ja varmasti osin pitkän kaavan rankkuudesta), joiden piti pitää kroppa levossa välillä. Nyt saman teki toinen valmiste, Femoston. Vuotoa ei siis tullut, kun pillerilevyn aikana tuli runsas välivuoto. Omillaan kroppa toimii...
  16. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mulla on tosi alhainen AMH, mutta solut joita ollaan saatu ovat olleet silti hyviä. Niitä on vain tuskaisen vähän. Tosin jostain syystä eivät ole kuitenkaan johtaneet raskauteen. Lääkärin mukaan joukossa voi olla enemmän kehitysvammaan johtavia alkioita (esim. down) tms. koska viimeisiä...
  17. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mielettömästi onnea Viendalle plussasta!! Perästä tullaan toivottavasti.
  18. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Meillä eka hoito tehtiin pitkällä kaavalla. Tulos sinänsä oli hyvä (4 munasolua, 3 hedelmöittynyttä ja tuoresiirrosta kemiallinen raskaus), mutta tämä hoito veti mun kropan ihan puihin. Tuoresiirron ja yhden lääkkeellisen passin jälkeen oma kierto meni ihan sekaisin eikä kunnon menkkoja tullut 5...
  19. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Huomenia Kävin perjantaina lääkärillä ja jos nyt kaikki menee kuten pitää (oppinut aika varovaiseksi oman kropan kanssa) pistokset alkaa ensi viiikon lopulla. Lyhyellä kaavalla mennään. DHEA jatkuu hoidon rinnalla. Lääkärin mukaan tuo reilu 2kk DHEAa pitäisi riittää vaikutuksiin. Tuosta Q10...
  20. K

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Moi! Täällä myös yksi ennen aikojaan alhaisesta AMH (0.2) arvosta kärsivä. Hoitoja on takana jo muutama. Tuloksena kaksi tuoresiirtoa ja yksi pas siirto. Näistä yksi kemiallinen raskaus. Solut ovat aina olleet hyviä, vaikka niitä on vähän. Pian on lähdössä viimeinen hoito omilla soluilla...

Yhteistyössä