Hakutulokset

  1. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Huomenta kaikki! Sain nyt varattua neurologin itselleni, se on parin viikon päästä. Toiveissa aina kun olen käynyt lääkärillä on ollut, josko nyt pääsisi eroon tästä sairauden pelosta!!! :( Ei siis kokonaan, sellaista ihmettä en toki odota, mutta jos tästä tämänhetkisestä taudista pääsisi...
  2. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heippa taas! Oliko sulla Jampu jokin lääkitys käynnissä? Ajattelin vaan, että jos on niin ei lääkkeet ole kuitenkaan oireitasi poistaneet. :( Minulla on muuten myös tässä "ohella" tuota apaattisuutta tai miksi sitä voisi kutsua. Ei oikeen mistään innostu niin kuin joskus aikaisemmin eikä...
  3. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kiitos Effroi kauniista sanoistasi. :) Ja tuo mitä kirjoitat on ihan totta. Tämä ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen "tauti" mitä sairastan ja tutkimukset tosiaan eivät tähän loppuisi. Jotenkin vain itselleen uskottelee, että kun tästä ajatuksesta toivottavasti pääsen, niin sitten en enää...
  4. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei! Mukava kuulla Huolimuori, että olo on hyvä! :) Ja että oireet ovat lakanneet tai vähentyneet. Antaa toivoa meille muillekin. Effroi, kiitos joo, toivon todella että nämä ovat vain mielen aiheuttamaa. Nytkin tässä istuessani tulee semmoisia nykäyksiä, että esim jalka heilahtaa tai...
  5. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heippa kaikki! Mitäs teille kuuluu? Onko oireita vai onko olo helpottanut? :) Minulla on nykäykset ehkä hieman vähentyneet, mutta nyt on sellaista ihme pulputusta etenkin reisissä? Onko teillä sellaista. Myös erinäiset kivut melko yht äkkisetkin esim. jaloissa (joka puolella)...
  6. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Tipsu, mulla on ollut juurikin vain oikealla puolella tuota tunnetta poskessa ja nenänvarressa. Kirjoittelinkin siitä jossain kohti. Eli tuntuu painetta sekä ihme kutinaa tai muuta jota pitää huiskaista kädellä tai koskettaa, jotta tunne menisi pois. Pistelyä ei minulla juuri tuossa kohdassa ole...
  7. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hyvä, että sait lääkäriajan varattua! Tsemppiä siihen. :) Toivotaan, että on hyvä lääkäri, joka kuuntelee ja ymmärtää. Minkä alan lääkärin varasit, ihan yleis/vai jokin erikoislääkäri? Minä olen ravannut lääkäreillä paljonkin... Ekaksi tuli mieleeni, että kannattaa miettiä jokin "päävaiva"...
  8. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mukava kuulla, että lääkitys auttaa. Taidan itsekin tässä varata lääkäriajan ja pyytää jotain helpostusta tähän oloon. Ei näistä ajatuksista ja oloista taida muuten päästä eroon. Tästä on tullut jo ihan pakkomielle, koko ajan kokeilen jalkojani ja erilaisia juttuja kehossani, että tuntuuko...
  9. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Huomenta vaan kaikki! Täällä taas puutumisen tunnetta, nyt koko vartalossa. Etenkin käsissä ja jaloissa tuntuu oudolta, ei koskettamalla ole tunnottomat mutta puutuneen ja raskaan oloiset. En kyllä kohta enää pysty laittamaan näitä vaan ahdistuksen piikkiin...tuntuu niin oudolta. :( Miten...
  10. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heippa, mulla on ollut kans tota hulluksi tulemisen pelkoa. Usein silloin, kun on tuntunut että mitään fyysistä oiretta ei ole ollut tai muuta pelättävää, mutta ahdistaa. Niin silloin on tullu sellainen kauhu, että kohta sekoo.. Huh. :( Mulla on nyt sellainen että koko kropassa tuntuu...
  11. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    "Kiva" Jampu kuulla, että samanlaisia oireita löytyy sinultakin. Vaikka eihän tämä toki kivaa ole, mutta vähän helpottaa sitä ahdistusta siitä, että tämä olisi vakavampaa. Alkuviikko on sujunut mulla vähän paremmin, mutta nyt taas nykii ja ihme pistoksia ja pistelyä siellä täällä, etenkin...
  12. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Toivotaan, että lääkkeet alkavat auttaa ja ei tule pahoja sivuvaikutuksia. Uskon kyllä, että lääkkeistä on paljonkin apua silloin kun ahdistus ja pelot ovat vallanneet mielen...minä luulen, että täälläkin on pian tarvetta saada jokin lääkitys, jotta saisi katkaistua tämän kierteen. Sitten näkisi...
  13. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei vaan kaikki! Kiitos vastauksistanne liittyen siihen, miten saatte mieltänne rauhoteltua, että oireet eivät ole "muuta" kuin oman ahdistuneisuuden tuotetta. Minäkin tuossa välillä onnistun, mutta sitten taas en. Joku kirjoitti siitä, että lääkärit olivat sanoneet, että jos olisivat...
  14. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei taas! Mulla Akkeli nuo tuikkailut tuntuvat vähän siellä täällä. Jaloissa melko paljon kylläkin, etenkin vasemmassa. Ikäviltä tuntuvat tai sanoisiko paremminkin, että huolestuttavilta ja ahdistavilta. Toissa iltana päätin, että koitan hetkeksi unohtaa tai koittaa lopettaa sen...
  15. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei kaikki! Olen jonkun aikaa seuraillut tätä keskustelua ja nyt päätin itsekin osallistua näiden oireiden päivittelyyn. :) Itse olen kärsinyt näistä jo pitkään ja paniikkihäiriötä on ollut ihan nuoruudesta asti. Sitten ajoittain vaikeampaa (ahdistusta) ja välillä taas vähän parempi olo...

Yhteistyössä