Hakutulokset

  1. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla ei ole koskaan ollut värikertymiä - ainoastaan blankkoja tai sitten selkeitä plussia. :( Viiva näyttäisi tosiaan olevan liian lähellä kontrolliviivaa. Ärh. Missä mun menkat sitten viipyy?!
  2. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    RFSU, testi nr. 2. Eilen illalla (mulla on vaikeuksia muistaa aamulla tällaisia asioita...) Tuollainen ilmestyi molemmissa aikarajan sisällä (aika lailla heti, kun tikku oli kastunut), eikä hävinnyt kuivuessaan.. Onko RFSU vaan noin susi testi? :/ Kp 34/28-36 test2 test1 Edit. Vielä yksi...
  3. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En tiedä, mikä on "värikertymä", tuo on sinänsä selkeä viiva ja punertavakin. Tietysti voisin kaivaa ihan kameran esille ja ottaa kuvan :D
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Uusi yritys :D Linkkinä vielä, mikäli tuokaan ei näy :( Pahoittelen valmiiksi sitä, että puhelimen kamera on surkea. Tuo viiva piinasi mua koko viime yön - tein sen siis illalla, hätähousu kun olin :D http://aijaa.com/7C94dL
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    RFSU:n paljon mollattu testi. Syytön siihen, että sellainen oli käytössä, en ostanut itse. :D Onko tämä se kuuluisa viivanpaikka vai mikä? Kp 33/28-36...
  6. T

    + vai - Kokemuksia haamuista ja epäselvistä r-testeistä!

    Tämmöstä pukkas... kp 33/28-36. Mielipiteitä? :)
  7. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Tilannepäivitystä täälläkin... Yk 2, Kp tänään 38/28!! :(
  8. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Voiko vielä liittyä? :wave: 29-vuotias kolmen lapsen äiti kuumeilee neljännestä, penteleen Ukko tartutti vauvakuumeen näin pian uudelleen :heart: Meillä on lapset (vain nuorimmainen on yhteinen, vanhemmat ovat minun) P05/04, T04/08 ja P08/14 :heart...

Yhteistyössä