Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Hyviä ultrauutisia kaikilla, ihanaa! On se vaan jotenkin maagista nähdä elämää sielä masussa! Mä odottelen jo innolla rakenneultraa, vaikka siihen on vielä toista kuukautta aikaa. Vähän harkitsen myös omalla kustannuksella tehtävää 3d-ultraa... Esikoisen kanssa kävin vain nämä perusultrat +...
  2. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Tässä muuten nämä mun tiedot, kun en näköjään oo aikaisemmin muistanut laittaa...:) maip/la 8.3./39/2. lapsi/KOKS
  3. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Hih, mä oon luovuttanut jo monta viikkoa sitten ja alkanut käyttää pelkästään äitiyshousuja ja leggareita. Kaikki tavalliset housut ja jopa jotkut kuminauhalliset pyjamanhousut ahdistaa niin kamalasti pötsin kohdalta! Saa nähdä minkälainen pyöriäinen musta ehtiikään tulevien kuukausien aikana...
  4. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Moikka kaikille! Mäkin nyt siirtyisin sitten taustalta ihan tänne jengiin mukaan, mikäli vielä mahtuu... Erityisesti mua kiinnostais tuo fb-ryhmä, koska mun on ihan käytännön syistä jotenkin NIIN paljon helpompi sitä käyttää. Toivottavasti kelpuutatte minutkin sinne mukaan. Toi fb-ryhmien...
  5. M

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Hei kaikille! Minäkin liityn mukaan nyt rv 7+5. Toista lasta odotan ja kun ensimmäinenkin on vasta 5kk, niin noin vuoden ikäero olis lapsille tulossa! :) Tuo suljettu ryhmä ja erityisesti fb-ryhmä kiinnostavat, ainakin esikoisen kanssa oon saanut siitä niin paljon tukea. 23.8./maip/38/toinen/koks

Yhteistyössä