Hakutulokset

1. L

keliakian oireet?

Meidän seitsämänvuotiaalla pojalla on keliakia. Oireina meillä oli vatsakipuilu, sitä tuli aina syönnin päälle jne... ja en tiä kuuluuko tämä sen oireisiin, tai toisaalta kun keliakiahan aiheuttaa anemiaa... niin verta tuli pojalla nenästä usein. Ensin lääkittiin virtsatietulehduksena pari...
  2. L

ero ja sormus

Kuinka kauan olette pitäneet vihkisormusta sormessa eronne jälkeen? Siis tarkoitan, ootteko ottaneet sormuksen pois heti erilleen muuton jälkeen, harkinta-ajalla vai vasta lopullisen eron tullessa voimaan. Onko asialla merkitystä? Millaista? Kuinka paljon?
  3. L

keliaakikot

Mielenkiinnosta kysyn, että testattiinko teidän muu perhe pojan sairastumisen jälkeen? Meiltä löytyi sitä kautta myös muilta perheenjäseniltä ja lopulta myös muualta suvusta keliakiaa. Hei! Ei ole testattu muita perheenjäseniä. Aioin kyllä heti vaatia jos oireita ilmenee. Eivätkä ne...
  4. L

Helsinki huhuu!

Nosto :attn: =)
  5. L

Keliakia

Nostan tämän
  6. L

keliaakikot

Hei! Eli meillä todettiin 7-vuotiaalla pojallamme viime syyskuussa keliakia. Oireina oli vatsakipu. Veriarvot olivat hieman koholla. Lähete tuli gastroskopiaan jossa todettiin selvä keliakia. Meillä ei löydy kummankaan suvusta keliakiaa, on ollut opettelua kaikille. poika onneksi itse suhtautuu...
  7. L

Helsinki huhuu!

Voi ei! Ihmettelin tässä että en mä ole mitään sähköpostia saanut sitten huomasin että olin epähuomiossa laittanut osoitteekseni LENNU vaikka se siis on LENNI86 @ luukku.com kuten jo aloitukseen laitoin :ashamed: Mutta laitappas mulle uudestaan postia :D
  8. L

Helsinki huhuu!

Nosto :attn:
  9. L

Helsinki huhuu!

Olis kiva tavata mamma87. Laita mulle sähköpostia osoitteeseen LENNU86@luukku.com kun en itse pysty laittaa yv:tä. :)
  10. L

Helsinki huhuu!

Herttoniemestä
  11. L

Helsinki huhuu!

Täällä olisi poika 1v5kk ja äiti 20 vailla seuraa leikkipuistoihin, kahvitteluun, kyläilyyn ja ulkoiluun. Asutaan itä-helsingissä. Meillä käy aika pitkäksi ja poika kaipaa kovasti leikkikavereita ja itse kaipaan juttu seuraa :) LENNI86 @ luukku.com
  12. L

Apua, olen

Sama vika, kestänyt tosin jo muutaman kuukauden. Ihan tulee teiniajat mieleen. Mutta onneks tämä miespuolinenkin reagoi samalla tavalla, punastelee ja häkeltyy välillä. Flirtti ei ole pahasta, kun ei pidemmälle mennä, piristää vain päivää. Ollaan molemmat varattuja. Pidä hauskaa!
  13. L

molluskat

Meillä osterivinokkaat eivät auttaneet kummallekaan lapselle, molemmilla molluskat pysyivät sitkeästi reilun vuoden ajan. Mutta se mikä minut yllätti, oli suolavesi. Eli nuoremmalla pojalla oli ollut molluskat jo vuodesta -05 lähtien ja vielä tänä syksynä todella paljon ympäri vartaloa. Mentiin...
  14. L

Pipparkaakut

jyttejauhoilla, ovat parempia kuin vehnäjauholla tehdyt! Tosi mureita. Tietysti leipominen oli hieman hankalampaa, mutta pieni vaiva siitä että sai hyvät kakut.
  15. L

kriisissä

Sama täällä. 30-kymppisiä ollaan molemmat, seurusteleen alettiin 15-vuotiaina eli puolet koko elämästä on yhdessä vietetty. On talo, vakituiset hyvät työpaikat, kaksi lasta, kaksi autoa jne. , ei mitään valittamisen aihetta. Mies ei ryyppää eikä rällästä, auttaa kotitöissä, huomioi ja sanoo...
  16. L

lapsen magneettitutkimus

Meillä pojan pää kuvattiin 5-vuotiaana. Sai esilääkityksen n. 1h ennen tutkimusta ja lääke todellakin vaikutti. Poika oli kyllä hereillä, kun vietiin röntgen-os:lle ja vaihtoi jopa itse sairaalasängystä tutkimussänkyyn, mutta jälkikäteen asiasta puhuttaessa ei muistanut edes matkaa osastolta...
  17. L

Keliakia

Meidän poika nyt sitten viimein tähystettiin ja Keliakia varmistui. Eli kaikki on nyt opettelua. Meillä muuten hoitaja sanoi, että ei ole haittaa jos joskus esim. synttäreillä syöpi jotain väärää, kunhan sitä ei ota tavaksi, jokaviikkoiseksi tottumukseksi. Toki pyrimme täysin gluteeinittomaan...
  18. L

onko kukaan onnellinen tähän hetkeen?

\ Niin myös, ei paremmin voi elämä enää olla! Ja vielä lisänä, juuri nyt pari tuntia täydellistä omaa aikaa, kun nuorempi lapsi hoidossa ja vanhempi koulussa ja työt alkavat itsellä vasta klo 1400. Hymyä huuleen!
  19. L

Keskoslapset

Meillä esikoinen syntynyt rv 34+6, paino 2270 ja pituus 46 cm. Nyt jo reipas nelivuotias. Kuopus syntyi rv 32+6, paino 1830 ja pituus 44cm. Tulee pian 6kk. Paino nyt n. 5500g. Terhakka poika. :)
  20. L

Levottomat ajatukset

Täällä puhutaan vaan melkein joka viestissä miesten pettämisestä, mutta kertokaapa kuinka nainen saa levottomat ajatukset siirrettyä ihastuksestaan omaan mieheensä. Eli siis varsinaista pettämistä ei ole tapahtunut, jos ajatuksia/unia ei lasketa, mutta kun toinen mies pyörii ajatuksissa aamusta...

Yhteistyössä