Hakutulokset

1. K

Kesäkuun kullanmurut 2015

Mä taidan jatkaa kirjottelua vain tuolla facen puolella, tulkaahan loputkin sinne! Mahtava nähä tyypit nimimerkkien takana ja kuvia vauveleista jne :) Mut iso kiitos ihan jokaiselle raskausajan kanssamatkustajalle!<3 ootte ollu niin korvaamaton tuki ja apu kaikissa niissä närästyksissä...
  2. K

Kiitod Sonde synnytyskertomuksesta, noita on aina kiva lukea :) joiltain osin pystyn samaistuu sun fiiliksiin. Mulla epäsäännöllisiä mutta sairaan kipeitö supistuksia tuli ti-ke yöstä asti (vauva syntyi la iltana). En nukkunut kuin pieniä torkkuja tuona aikana ja viimeisenä yönä en yhtään. Olin...
  3. K

Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

Seireeni, voi ei.. Vertaistukea en voi antaa mut linjoja pitkin ison voimahalin lähetän ja toivon kaikkea parasta vauvallesi! <3 toivottavasti kaikki menee parhainpäin ja pienimies toipuu!
  4. K

Laitan viestiä Kuusama :)
  5. K

Mä oon messissä faceryhmässä, jos sellanen tulee :) oon sitä monesti miettinykin et kivempi ois kirjotella niin ettei tutut stalkkaile :D Kuka tekee? Mä voin jos joskus oon niin ehtiväinen et saan tietokoneen tai tabletin käynnistettyä...
  6. K

Valkoiselle iso hali täältä! <3 ookko miettiny jos kävisit puhumassa ihan ammattiauttajalle? Lääkehoidon ohella varmasti vähintää yhtä tärkeää hoitoa oloon.. Millaset tukiverkostot sulla on? jaksamista <3
  7. K

Onnea uusille vauvautuneillr! <3 Mä en oo tainnut epparin takia ottaa ainuttakaan särkylääkettä, jälkisupistuksiin muutaman. :) kosketusarka haava on vähän mut istumaan pystyin heti synnytyksen jälkeen. Puenkohan mä liikaa tuota vauvelia.. No helteeseen en sitä vie, ja ei meijän suht uusi...
  8. K

Tähkä, suklaa on kans (valitettavasti) yks mikä saattaa aiheuttaa mahavaivoja, ja sit jotkut äkäsemmät mausteet. Komppaan Pihlaa tuossa ulkonäköasiassa... :) Henttu, voin kuvitella hajotuksen määrän!! Nyt lepoa ja roppakaupalla kärsivällisyyttä, ei voi enää mennä kauaa et vauva syntyy! Tsemiä...
  9. K

Onnea vauvautuneille! <3 Tähkä, ilman muuta vaadit kunnon tutkimuksiin pääsyä. Se on tosiaan sydäntä raastavaa kun vauva itkee, voimia ja jaksamista kovasti toivon sulle <3 en tiä kuin pientä saa viedä, mut vyöhyketerapiaa kannattaa kokeilla ehdottomasti jos koliikiksi varmistuu, niin monen...
  10. K

Onnea matkaan Henttu ja Mamira!
  11. K

Minä täällä itku silmässä luen noita ihania synnytyskertomuksia.. Tuli niin mieleen oma synnytys ja nuo itkuhuutokivut. Mä oon varma et jos joskus oon raskaana niin oon ahkera asiakas synnytyspelkopolilla..tai ehkä aika kultaa muistot, nyt esim tens-laitteen ajatteleminen saa oksennuksen...
  12. K

Heippahei pitkästä aikaa, tolla mun nyytillä taitaa olla jotain tätä palstaa vastaan ku aina alkaa ähinä samantien kun aattelenkaan kirjotella!:) mut luen monesti päivässä juttuja täältä.. Hentulle tsempit! Kohta pikkuinen saapuu <3 Lauwra, tiedän tunteen, mullakin oli hyvä aikoms nukuttaa...
  13. K

Onnea paljon Lara ja Tähkä! <3 niin ne vaan jokainen vuorollaan pullahtelee maailmaan,ihanaa! Komiat on mitat Laran poijalla! Täällä tänään tankkauspäivä.. Neiti haluaa vaan imeä ja kokoajan sinapit vaipassa :) tätä se on nyt sitten, vaipparallia. Ehtis iteltä ees tukan kampaamaan ja hampaat...
  14. K

Lara, yks vinkkivitonen tässä! Vaikka sattuis niin ole mahdollisimman paljon jalkeilla/liikkeessä tai edes istualleen niin vauva laskeutuu, mulla oli pitkään parille sormelle auki ja olin tosi kipeä, ja jälkeenpäin kätilönkin kanssa jutellessa tajusin et ois vaan pitänyt olla pystyssä ja...
  15. K

Kiitos onnitteluista!<3 vauva on aivan täydellisen ihana! Onnea muillekin jakautuneille! Synnytyskertomusta lyhyesti ja ytimekkäästi.. Supistukset alkoi epäsäännöllisesti ti-ke yönä, to ja pe kivut sietämmättömät, pe itana osastolle yöksi, la aamuna 2cm auki ja olo sanoinkuvailematon. Siitä...
  16. K

Meile syntyi tyttö tänääb 20.6. 48cm 3065g rv 39+3 :) synnytys oli kamala, myöhemmin lisää..
  17. K

Mamiralle halaus <3 ymmärrän paremmin kuin hyvin sua just nyt. Oispa tää kaikki jo ohi..
  18. K

Onnea toukkamasu! Täälllä kans junnataan paikoillaan ja itketään kipua ja jännitystä sekä ennenkaikkea epätoivoa ja raastavaa väsymystä. En jaksa enää.
  19. K

Ei tämä synny ikinä. Koko yön supisteli, tunnin sain nukahdettua jossain kolmen kieppeillä. Aamu valkeni niin supparit loppu. Muutama harvakseltaan. Ette usko kuin suututtaa. K 39+1
  20. K

Saas nähdä millainen yö tästä kehkeytyy. Reilut 3h supistellut 10-15 min välein, pari 20min väliä. Lyhyitä, mut jo tosi kipeitä suppareita. Yrittäis nukahtaa..

Yhteistyössä